Arhiva - Februarie 2022
Luni, 21 Februarie 2022
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Credit. NielsenIQ Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania....
Miercuri, 16 Februarie 2022
Recrutare provocatoare. Cum este sa lucrezi la Playtika? O campanie cu Ionut Rusu
  ,,Try before you apply” este o campanie care depaseste zona videoclipurilor clasice, creand engagement si continut printr-o experienta online interactiva, abordare diferita de cea cu care este obisnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al...
Marti, 15 Februarie 2022
Telekom Romania Mobile devine reteaua 100% nelimitata pentru utilizatorii de cartele prepaid
  Credit. Telekom Romania Mobile  AdPlayers. info Telekom Romania Mobile devine reteaua 100% nelimitata pentru utilizatorii de cartele prepaid Potrivit companiei, urmandu-si promisiunea "Mobil asa cum vrei. Simplu si corect", facuta...
Luni, 14 Februarie 2022
Cinema City, in Brasov. La15 ani in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute si aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020
  Cinema City, in Brasov. La15 ani in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute si aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020 15 ani mai tarziu de la deschiderea primului multiplex Cinema City in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute la aproape 3...
Campanie inedita Zilei Nationale a Lecturii. McDonald’s si Elefant.ro incurajeaza lectura prin „Cuvinte Magice”
  Pe 15 februarie, de Ziua Nationala a Lecturii, 2.500 de vouchere McDonald’s vor fi ascunse printre primele 2.500 de comenzi de carte lansate pe site-ul Elefant.ro. Campania se desfasoara la nivel national, cu scopul de a recompensa cititorii pasionati si de a motiva...
Vineri, 11 Februarie 2022
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
  Credit. HELL ENERGY  Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood.  AdPlayers.info...
Miercuri, 09 Februarie 2022
A iesit din actionariatul Biz. Dragos Balan a ales Marcom Hub - proiecte de tech marketing si digital marketing, in tandem cu GT - Grafica si Tipar
  Dragos Balan, unul dintre cei mai cunoscuti si activi antreprenori romani din industria productiei de marketing si de evenimente, a decis, la finalul anului trecut, sa paraseasca actionariatul Revistei Biz si sa se concentreze pe celelalte proiecte ale sale: Marcom Hub,...
Marti, 08 Februarie 2022
Bruno aduce bucurie copiilor la Profi, in familia Urseroi
  Credit. Profi Familia Urseroi mai vin cu un mesaj important pentru copii: iubiti animalele dar este o mare diferenta intre cele din plus si cele salbatice: pe primele le puteti imbratisa dar pe celelalte trebuie sa le admirati de la distanta, fara sa le provocati,...
Luni, 07 Februarie 2022
Mindshare isi reimprospateaza identitatea vizuala, in acord cu noua pozitionare Good Growth
  Credit. Mindshare  „In viata fiecarei companii este nevoie, din cand in cand, de o reimprospatare a imaginii, dar aceasta schimbare merge mai departe de atat si isi doreste sa faca si mai clara pozitionarea Mindshare in teritoriul <<Good...
Vineri, 04 Februarie 2022
Coca-Cola HBC AG, desemnata cea mai sustenabila companie de bauturi din Europa
  Creit. Coca-Cola HBC AG ,,Angajamentul pe care ni l-am asumat in octombrie anul trecut este sa reducem emisiile pana la net zero pe intreg lantul de valoare pana in 2040, iar realitatile dure discutate la COP26 ne reamintesc amploarea provocarilor cu care ne...
CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta”
  CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta” Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru...
Joi, 03 Februarie 2022
Vodafone Romania a incheiat ultimul trimestru 2021 cu 191,5 milioane de euro si 11,2 milioane de clienti
  Credit. Vodafone Romania  „In 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, si, in acelasi timp, ne-am extins si consolidat reteaua pentru a ne asigura ca atat clientii din mediul urban, cat si cei din...
Marti, 01 Februarie 2022
4 din 10 romani nu recicleaza aparatele electrice vechi pentru ca nu stiu unde. Studiu al Asociatiei Environ realizat de Reveal Marketing Research.
  Credit. Studiu al Asociatiei Environ realizat de Reveal Marketing Research. Luand in considerare rezultatele studiului, Asociatia Environ lanseaza campania Recicleaza! Acum ai unde. prin care isi propune extinderea retelei nationale de puncte de colectare a...