Arhiva - Septembrie 2007
1 2 3 4 5 »
Luni, 01 Octombrie 2007
Brands&Bears în contul Capital
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Brands&Bears a dezvoltat noua comunicare a revistei Capital. Agentia de publicitate semneaza campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio. Potrivit...
Starcom, Optimedia si MPG castiga "licitatia" Romanian Discovery Challenge
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Starcom, Optimedia si Media Planning Group sunt castigatorii editiei din acest an a Romanian Discovery Challenge, organizate de Cable Direct si Saatchi X. La eveniment au participat 16 echipe de cate trei persoane, reprezentand agentii de publicitate, agentii...
Spin Media a intrat si în lift
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Spin Media a achitionat recent o retea de panotaj in lifturi din Brasov, marindu-si prezenta in spatiul indoor si intrarea pe piata publicitatii in lifturi. Compania spune ca detine spatiu de expunere in 272 de lifturi in Brasov, pe o piata de aproximativ 400 scari...
Sambata, 29 Septembrie 2007
Enoiu duce 150 de oameni in "McCann Team Building"
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Bogdan Enoiu, Seful grupului McCann Romania, a plecat vineri (ieri) cu in jur de 150 de oameni in "team building", spun surse apropiate grupului de marketing si comunicare. Potrivit acelorasi surse, echipa grupului McCann, isi va petrece sfarsitul de...
Vineri, 28 Septembrie 2007
Kanal D aduce Capital TV
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Kanal D, in colaborare cu saptamanalul economic Capital lanseaz duminica, 30 septembrie 2007, incepand cu ora 12.00, emisiunea magazin economic CAPITAL TV, prezentata de George Dumitrescu. Potrivit oficialilor de comunicare Kanal D, cu o frecventa saptamanala,...
Cu cheltuieli mondiale de 388 Miliarde USD, comunicarea este inca neimpartasita
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) 388 Miliarde USD, reprezinta totalul cheltuielilor de publicitate in intreaga lume, spune Tony Pigott, la IAA European Summit. In acest context, implicarea advertiserilor in strategii si programe de diferentiere este tot mai prezenta. (AdPlayers.ro, Iulian Toma)...
Increderea sustine brandurile
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Brandurile au nevoie de Incredere pentru ca au de spus povesti puternice, spune Diana Verde Nieto, Founder, Clownfish in prezentarea de azi de la IAA Summit. 57 de companii din 100 sunt recomandate daca acestea au o preocupare sociala, a mai aratat ea, vorbind...
"Giving is the new Buying" Wally Olins
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Factorii rationali sunt in schimbare. astazi nu ma vorbim de pret calitate si servicii. Ci si despre implicare sociala "Giving is the new buying", a spus astazi Wally Olins, Branding Guru, in prezentarea sa despre etica in economie. Plecand de la...
Joi, 27 Septembrie 2007
"Cu 3 ani in urma Youtube, Ipod si multe alte lucruri prezente astazi, nici nu existau" Charles Stopford
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Inceputa acum cateva minute, la IAA European Summit, in prezentarea Making Communication Planning Real", Charles Stopford, Global Media Director Unilever a aratat ca "In urma cu 3 ani, Youtube, Ipod si multe alte lucruri care fac parte din viata noastra...
Ambient Media: "Surprinde Consumatorul" Daniela Krautzack
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Una dintre cele mai interesante prezentari, Krautzac spune ca media ambientala capabila sa surprinda intotdeauna consumatorul va asigura intotdeauna succesul unei comunicari. Pe langa multe altele, ea aduce ca exemple: Nokia Silence Booth, Royal Pilsner...
"Listen, Trust, Have Fun" Lakish Hatalkar, P&G CEEMEA
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Lakish a aratat ca implicarea brandurilor in sprijinul consumatorului aduce beneficii celor care stiu sa creada in consumator. Ascultandu-l si sprijindu-l in rezolvarea unor probleme, acesta din urma ii poate aduce brandului increderea de care are nevoie....
Basescu:"Luati in considerare Bucurestiul, pentru organizarea Congresului Mondial IAA din 2010"
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) "Luati in considerare Bucurestiul, pentru organizarea Congresul Mondial IAA din 2010. Veti avea tot sprijinul meu.", a promis astazi, Traian Basescu, Presedintele Romaniei, adresandu-se lui Joseph Ghossoub, IAA Chairman and World President. Basescu a...
"36 din Top 50 clienti globali la Cannes Lions" Philip Thomas, Cannes Lions
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Premiile pentru Europa sunt in scadere, iar ponderea celor din intreaga lume creste, a spus Thomas, care a felicitat Romania pentru performanta de a pleca acasa cu premii in acest an. CEO-ul sublinioaza cresterea numaruluii de delegati din toate tarile, inclusiv...
Legislatie sau Auto-reglementare? JP Teyssier, European Advertising Standards Alliances
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) "Produsele alimentare, Alcoolul, publicitatea auto, publicitatea pentru copii, toate fac obiectul auto-reglementarii in marketig si comunicare", spune Jean Pierre Teysier, Presedintele EASA, European Advertising Standards Alliances. "Legislatie...
Miercuri, 26 Septembrie 2007
Mai mult de 500 de oameni la IAA European Summit
"Daca initial ne gandeam sa facem un Summit cu 10-15 invitati, acum avem surpriza sa avem 27 de personalitati care vorbesc la eveniment", a declarat, pentru AdPlayers, Felix Tataru - Presedinte IAA Romania, despre numarul celor care vor participa la IAA European Summit. "Cei...
Marti, 25 Septembrie 2007
„Presa si New Media în dialog cu viitorul”, pe ultima suta de metri
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Astazi este ultima zi de inscrieri cu pret redus la Conferinta Inovatia in Media, prima conferinta nationala a presei din Romania pe aceasta tema, potrivit Media Management Institute si Freedom House - organizatorii evenimentului. „Conferinta Inovatia...
Internetics a format juriile cu Asociatia IAB România
Juriile Internetics 2007 au fost formate in colaborare cu Asociatia IAB Romania, partener al festivalului, anunta reprezentantii competitiei. Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea, fiecare, cate un juriu specializat. Potrivit reprezentantilor Internetics, juriul...
TEMPO joaca în serie A si Primera Division pentru BOOM
(AdPlayers.ro, Irina Toma) TEMPO Advertising continua comunicarea de achizitie pentru Boom, initiata in cursul lunii iunie. Potrivit agentieid e publicitate, campania din luna septembrie este destinata celor care s-au saturat sa spuna ca „nu e nimic de vazut la televizor”....
Luni, 24 Septembrie 2007
Nou General Manager la Ringier Romania
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Fost jurnalist, elvetianul Marius Hagger (44 ani) va fi nou General Manager la Ringier Romania. Miscarea urmeaza sa aiba loc pana cel tarziu in martie 2008. Potrivit editorului, Hagger va prelua managementul operational al companiei Ringier Romania, si va...
Headvertising cotizeaza pentru pensii în Tara ING
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Headvertising semneaza noua campanie de imagine a ING – asigurari si pensii „Tara ING”. Potrivit oficialilor de comunicare, campania preintampina o prejudecata mai veche a romanilor conform careia statul este singurul in masura sa asigure...
1 2 3 4 5 »