PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Miercuri, 01 Iunie 2005
Dupa un argint la Epica, aur si argint Golden Hammer , campania „Citeste o carte” este finalista la New York Festivals
( AdPlayers.ro ) „Othello, Ana Karenina si Lolita” din campania „Citeste o Carte” se bat pentru aur, argint sau bronz la New York Festivals. “Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.”, Daniel Gavrila,...
»
Marti, 31 Mai 2005
Castigatorii si Nominalizarile Ad’Or 2005
(AdPlayers.ro) Ad’Or a facut publice astazi castigatorii si nominalizarile celei de-a cincea editii. Iata, mai jos, care sunt castigatorii din acest an, dupa sectiunile si categoriile de concurs, potrivit site-ului festivalului, ador.ro .
Agentia Anului: Leo Burnett
Campania...
»
Luni, 30 Mai 2005
"Multumim colegilor de la McCann, care ne-au tinut "in priza" si anul acesta"
( AdPlayers.ro ) “Multumim colegilor de la McCann, care ne-au tinut "in priza" si anul acesta. Competitia ascute reflexele si ne face sa devenim, cu totii, mai buni de la an la an” a spus Bogdan Naumovici, Creative Director CEE Leo Burnett intr-un comunicat semnat de agentie remis...
»
Duminca, 29 Mai 2005
Castigatorii "Leod'Or 2005"
( AdPlayers.ro ) Felicitari Leo Burnett pentru Agentia Anului la Ad’Or 2005. Nu va putem spune prea multe pentru ca, la un moment dat, lucrarile din categoriile noastre nu au mai coincis cu ale organizatorilor. Asa ca ne-am asezat la discutii despre, probabil, unul dintre cele mai importante...
»
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile din “culisele” Ad’Or 2005 - Cel mai bun Print dintr-o categorie
(Continuare) - Agentiile din “culisele” Ad’Or 2005 (1)
Agentiile autoare ale lucrarile inscrise la Ad'Or 2005, sectiunea Cel mai bun Print intr-o categorie :
Cel mai bun print intr-o categorie1. Autovehicule si accesorii auto: automobile, motociclete, camioane, anvelope etc.Million...
»
Agentiile din “culise” la Ad’Or 2005 - sectiunea Colaterale
(Continuare) - Vezi Agentiile din “culisele” inscrise la Ad’Or 2005 (1)
Agentiile autoare ale lucrarile inscrise la la Ad'Or 2005, sectiunea Colaterale:
Colaterale1. Interactive: website-uri, multimedia CD, advertising pe internetGuerilla digitala, Alianta D.A. PNL_PD,...
»
Vineri, 27 Mai 2005
Agentiile din “culisele” Ad’Or 2005 - Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
(Continuare)
Agentiile autoare ale lucrarile inscrise la sectiunea Cel mai bun spot TV intr-o categorie la Ad'Or 2005:
Cel mai bun spot TV intr-o categorie1. Autovehicule si accesorii auto: automobile, motociclete, camioane, anvelope etcHitchhiker 1, Dacia Asistenta, Graffiti...
»
Joi, 26 Mai 2005
Pe langa filme, Clujul se distreaza in acest weekend si pe 'Muzica Ursus'
( AdPlayers.ro ) Clujul va deveni probabil in acest weekend, alaturi de Bucuresti, a doua capitala a distractiei la un pahar de bere. Pe langa filmele proiectate "pe ecranele" Stella Artois, intre 27 isi 29 mai si URSUS isi asteapta prietenii la Festivalul de...
»
Agentiile din “culisele” lucrarilor inscrise la Ad’Or 2005 (1)
( AdPlayers.ro ) Laudat de unii, contestat de altii, festivalul de publicitate Ad’Or 2005 isi va inchide maine seara portile pentru inca un an. Nu inainte de a decerna trofeele acestei editii, in cadrul Galei Ad’Or 2005 ce va avea loc maine seara (sambata), incepand cu ora 19.30. Tot atunci...
»
Unidea „a chemat” la APEL 145.000 EUR pentru ajutorul tinerilor in dificultate
( AdPlayers.ro ) Serviciul de Formare-Integrare Profesionala, program autonom initiat de Fundatia Parada in anul 2001, s-a extins si in Timisoara cu sprijinul financiar al Fundatiei Unidea si suportul bancii UniCredit Romania. Unidea, fundatia umanitara a Grupului UniCredit ce deruleaza proiecte...
»
Odyssey trage 6 spoturi pentru "Primesti mai mult in noua familie Arctic"
( AdPlayers.ro ) Agentia Odyssey Communication semneaza campania de promovare pentru noua gama de produse Arctic. Sub titlul „Primesti mai mult in noua familie Arctic” agentia realizeaza comunicarea noii game de produse ce cuprinde toate electrocasnicele marcii sub un nou design unitar....
»
Miercuri, 25 Mai 2005
Lowe si Initiative spun ca „Scoala te schimba intotdeauna in bine
( AdPlayers.ro ) Lowe deruleaza campania de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan cu sediul in Lugoj. Potrivit agentiei, "Scoala te schimba intotdeauna in bine" este prima campanie de comunicare integrata realizata in Romania de o institutie de invatamant superior. Campania...
»
Brands & Bears continua Winchester "de placere"
( AdPlayers.ro ) Brands&Bears continua comunicarea pentru marca Winchester de la JTI printr-o noua campanie de imagine, care continua dezvoltarea conceptului “De placere”. Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai iunie si contine outdoor si POSM....
»
Headvertising exporta Amica in Cehia si Slovacia
( AdPlayers.ro ) Headvertising a semnat campania de promovare a electrocasnicelor Amica de la Amica International. Pe langa Romania, campania se exporta si in Cehia si Slovacia. Promovarea Amica contine executii TV si POSM iar media se deruleaza prin agentia Media Investment....
»
Stella Artois pe ecrane (le) din casa Regelui Berii
( AdPlayers.ro ) In weekendul ce urmeaza va ploua cu festivaluri. Pe langa anuntata gala Ad’Or a festivalului de publicitate amatorii de festival vor fi probabil inecati in bere. Dupa ocuparea Bucurestiului de catre Festivalul International Tuborg, Clujul va fi gazda a inca doua beri. Pe langa...
»
Marti, 24 Mai 2005
Freedom House mai primeste „candidati” la “Tanarul Jurnalist al Anului” pana marti
( AdPlayers.ro) Organizatorii concursului “Tanarul Jurnalist al Anului” au anuntat ca termenul limita pana la care se primesc materiale se prelungeste pana marti, 31 mai. Dupa cum mai spuneam intr-un material anterior, concursul are 7 sectiuni: cultura, telecomunicatii, social (piata...
»
Festivalul International Tuborg se pregateste sa trimita jumatate de miliard in Banat
( AdPlayers.ro) Presedintele companiei Tuborg Romania, Shachar Shaine a anuntat astazi a patra editie a festivalului International Tuborg. Organizatorii Festivalului International Tuborg propun bucurestenilor o intalnire intre beri de calitate, muzica si distractie, iar evenimentul se va...
»
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
( AdPlayers.ro ) Gillette Romania a lansat a doua editie a campaniei promotionale “Si mai...suporter in fiecare dimineata!”. Dupa cum sustin organizatorii, campania de comunicare pentru “Si mai...suporter in fiecare dimineata!” cuprinde spoturi TV si radio si o gama intreaga de...
»
Luni, 23 Mai 2005
Anitra „a atacat” consumatorii cu un Volkswagen Polo si 50 masini Candy
( AdPlayers.ro ) Johnson Wax si-a desemnat castigatorii ultimei promotii Anitra - „Si acum, cu Anitra la atac!” realizata in colaborare cu agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucharest.
Marele premiu a fost un autoturism Volkswagen Polo, alti 50 de participanti primind prin...
»
Imager lanseaza un nou meniu pentru Pizza Hut
( AdPlayers.ro) Imager a realizat pentru Pizza Hut o noua campanie de produs. “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” este conceptul sub care Pizza Hut lanseaza un nou meniu. Conceptul de comunicare este declinat atat pe media clasica: print, POSM cat si pe canale de “ultima generatie”: internet,...
»