Arhiva - Septembrie 2006
« 1 2 3 4 »
Miercuri, 13 Septembrie 2006
Novus Media, în BRAT cu 4 Cars
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Novus Media a devenit membru Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), cu revista 4 Cars. La un an de la aparitie, potrivit editorului, 4cars este singura revista auto gratuita membra BRAT. Tiparita în 10.000 de exemplare pe...
277 înscrieri din România la Golden Drum, dupa o prima strigare
( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) 277 de lucrari înscrise de catre agentiile de publicitate din România, par sa fie înregistrate, dupa o prima numaratoare, la Golden Drum 2006, au dezvaluit pentru AdPlayers surse apropiate festivalului de publicitate. 1 - 6...
Marti, 12 Septembrie 2006
McCann Romania mulge TNUVA
(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) TNUVA, compania infiintata in Romania de numarul 1 pe piata de produse alimentare din Israel, a ales McCann Romania pentru comunicarea lansarii sale pe piata din Romania, spun reprezentantii grupului de comunicare condus de Bogdan Enoiu....
Cris-Tim revine la "Îti place sa manânci sanatos"
. . (AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Cris-Tim retransmite consumatorilor “Îti place sa manânci sanatos” - mesajul marcii din noua campanie de comunicare. Dezvoltata cu ajutorul agentiei Leo Burnett, imaginea Cris-Tim - liderul pietei mezelurilor din România,...
Luni, 11 Septembrie 2006
BRAT vrea si online, în aprilie 2007
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) BRAT si-a propus sa furnizeze si informatii privind audienta suporturilor media online. Primele rezultate ale noului sistem de masurare sunt asteptate sa fie disponibile pietii de publicitate în luna aprilie 2007, dupa cum se arata...
Starcom intra pe Yahoo! messenger cu Jacobs Ice Coffee
(AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) Starcom a derulat pentru Jacobs Ice Coffee o campanie de publicitate pe Yahoo messenger, pe langa executiile pentru canalele clasice (TV, outdoor si presa). Potrivit reprezentantilor agentiei de media, campania derulata în luna...
Vineri, 08 Septembrie 2006
Welcome to NeYahoogen!
. . (AdPlayers , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) “La data la care cititi aceste rânduri, peste 1 milion de persoane si 20,000 de firme ne utilizeaza serviciile, ceea ce ne face sa credem în forta tehnologiei si creativitatii noastre”. Acesta este cel mai recent material...
Joi, 07 Septembrie 2006
Beretta, "centrale recomandate cu caldura" de Publicis România
. . (AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Publicis România a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, anunta oficialii agentiei de publicitate. Comunicarea se desfasoara sub sloganul "Beretta. Centrale recomandate...
Transfer de spot rapid din Turcia si Marea Britanie pentru Western Union România
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Western Union a trimis (rapid) pe piata, din luna august, noua campanie de comunicare si noul spot a carei realizare este semnata de echipa Western Union Turcia si Leo Burnett Londra. Potrivit oficialior de comunicare filmarile...
GMP a castigat PR-ul Sensiblu si Mediplus, de la A&D Pharma
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) GMP a castigat conturile de relatii publice ale Sensiblu si Mediplus. Laura Florea, Corporate Affairs Director A&D Pharma a declarat pentru AdPlayers ca "La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa...
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Colaboratorii 2activePR sunt pusi "sub supraveghere"
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Daca ati colaborat cu agentia de relatii publice 2active PR, aveti toate sansele sa primiti în aceste zile “Nota Informativa” alaturata. Asta, daca nu cumva misiva se afla deja deja la receptia sau “inboxul” casutei de e-mail....
Drum catre Graffiti BBDO
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Sub tema „Turismul responsabil”, Graffiti BBDO în parteneriat cu Scandia, liderul pietei românesti de conserve de carne si pate, potrivit agentiei de publicitate, a desemnat cei trei câstigatori ai editiei din acest an a concursului de...
Ce se va pastra si ce se va schimba la Europa FM si Radio 21 ?
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) Anca Gheorghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se ocupa, din aceasta luna, si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21, dezvaluie, pentru...
TV K Lumea se muta la parintii PrimaTV, KissFM si MagicFM
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) “Suntem nerabdatori sa consolidam pozitia de lider de piata a postului TV K Lumea si sa atragem telespectatorii prin programe inovatoare, interesante pentru publicul tânar, axate în special pe muzica româneasca actuala“, a spus...
Marti, 05 Septembrie 2006
Carpatcement alege: CSR cu Selenis
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Selenis va realiza o platforma online de comunicare a politicii si a proiectelor de CSR ale  Carpatcement Holding, aceasta urmând sa fie lansata la finalul lunii septembrie, informeaza oficialii agentiei de consultanta online....
4 milioane EUR în consultanta de brand
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) “Din câte-mi aduc aminte, piata în 2005 fusese estimata la 1,5 milioane de euro si, în cele din urma, a ajuns undeva la 2 milioane”, a afirmat, pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, Beatrice Danis (foto), Managing Partner,...
SHR lanseaza Casa si gradina
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) “Casa si gradina a preluat si adaptat pentru piata româneasca conceptul revistei VT Wonen”, afirma Radu Potolea (foto), Publishing Director Sanoma Hearst România (SHR). Potrivit directorului SHR, titlul VT Wonen ce apartine...
Luni, 04 Septembrie 2006
Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Începând de vineri, 1 septembrie 2006, Anca Gheorghe (foto) este Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio Europa FM si...
Target MediaPro Interactiv: "Playerul numarul 1 din online si (..) 35-40% cota de piata"
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) “Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv. Piata: 3.5 - 4...
Cea mai tare din publicitatea în parcare
(AdPlayers.ro, Irina  Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Cu o cifra de afaceri în primele 6 luni ale anului 2006, de peste 900.000 RON (250.000 EUR), Laurentiu Jinga, Director General al agentiei de publicitate interioara Brand Management spune ca estimeaza pe întreg anul 2006, o...
« 1 2 3 4 »