Arhiva - Septembrie 2006
« 1 2 3 4 »
Joi, 21 Septembrie 2006
SMS Marketing cu COSMOTE si Voxline
(AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro  ) COSMOTE a semnat cu Voxline pentru servicii de SMS Marketing. Potrivit oficialilor de comunicare de la Foote, Cone & Belding Bucharest, Voxline Communication este prima companie specializata în furnizarea serviciilor de SMS...
Un ALTFEL de Romtelecom, de la Grey
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Romtelecom desfasoara campania “ALTFEL-Vezi schimbarea în noile magazine” ,menita sa promoveze noua imagine a celor 75 de magazine din reteaua companiei, anunta reprezentantii de comunicare de la Grey Worldwide România....
8500 de clienti în promotia Eufonika
(AdPlayers.ro, Irina Toma , irina.toma@adplayers.ro ) EUfonika, brandul care ofera convorbiri pentru utilizatorii de telefonie fixa, anunta ca promotia 1688+1 a ajuns la final. Campania s-a desfasurat în perioada 1 iunie - 31 august si, conform oficialilor Lowe PR, a atras mii de...
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Spoon Media câstiga al doilea Retail
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) „Alaturi de Kaufland, Baumax este al doilea client de retail din portofoliul agentiei, în ordinea în care au fost ei castigati”, a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General, Spoon Media....
Leo Burnett angajeaza Leo Academy II
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Leo Academy, se va desfasura anul acesta într-o formula noua, îmbunatatita, anunta oficialii Leo Burnett, organizatorii si promotorii sesiunii de training în comunicare, lansate în urma cu un an. Sansa a se alatura...
Ema Prisca este Associate Creative Director la Graffiti BBDO
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) Ema Prisca, s-a alaturat din septembrie departamentului de creatie al Graffiti BBDO. Unul dintre cei mai premiati creativi din publicitatea româneasca, potrivit agentiei de publicitate conduse de Catalina Cernica, Ema Prisca va...
FRIENDS câstiga încrederea Fundatiei "Copii Sanatosi"
. . . (AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Fundatia “Copii Sanatosi” împreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey  Worldwide România si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, având ca obiectiv pe termen...
Marti, 19 Septembrie 2006
Hagi s-a transferat la Vodafone
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) Vodafone Romania a anuntat ieri cea mai noua campanie „Hagi îsi face echipa pentru UEFA Champions League”. Dupa cum anunta oficialii Vodafone, campania este rezultatul parteneriatului dintre Vodafone Romania si Gheorghe Hagi,...
La Dolce Vita ruleaza si în România
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Peroni Nastro Azzurro, marca super-premium din portofoliul international al SABMiller, lanseaza noua campanie de comunicare globala si în România, spun oficialii Mercury Promotions, autorii implementarii campaniei pe piata...
FCB Bucharest în promotie Glade
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Johnson Wax a dat startul celei mai recente promotii pentru marca Glade, lider pe piata odorizantelor de interior, precizeaza reprezentantii companiei. Realizata în colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding...
Media Insight pune Bigotti pe TV
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) Media Insight a fost desemnata sa gestioneze contul de media pentru Bigotti, aflat în portofoliul Graftex Prodcom, companie ce mai detine si brand-ul Artigiani, se arata într-un comunicat al agentiei de media conduse de Bogdan...
Luni, 18 Septembrie 2006
Quelle România: 70.000 de clienti într-un an de la intrarea pe piata
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Quelle România, cea mai tânara filiala a firmei Quelle GmbH – Fürth/Germania – a câstigat aproximativ 70.000 de clienti români, afirma oficialii companiei, la un an de la intrarea pe piata. 7 milioane EUR, în 2007...
141 Romania a câstigat al treilea brand integral de la BAT
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) British American Tobacco a lansat Vogue Arome L’adoration, printr-o campanie de comunicare „through the line” realizata de agentia de publicitate 141 Romania. Potrivit agentiei, sub sloganul „Raspândeste aroma”, campania de...
Branzas are blog, fara comentarii
(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) “M-am decis sa "bloghez" pentru ca blogul este o forma de exprimare relativ usor de abordat si realizat”. spune Bogdan Brânzas (foto),  seful agentiei de consultata de brand Branzas, într-un mail adresat prietenilor si...
Vineri, 15 Septembrie 2006
Don Schultz a adus sefii la scoala
(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) Putini români au avut ocazia sa-l vada pe cel considerat a fi parintele comunicarii de marketing integrate. Aflat, în aceste zile, la prima vizita în România, Don Schultz, cel care a scris si prima carte despre comunicare de...
Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Bergenbier si Leo Burnett Romania au lansat, la începutul lunii septembrie, o noua campanie tactica de reamintire a calitatilor ambalajului Q-Pack, anunta reprezentantii agentiei de publicitate conduse de Ioana Iordache si Stefan...
Vodanet rupe contractul cu AdEvolution
(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro ) “Începând cu 15 septembrie AdEvolution nu mai vinde spatiile Vodanet”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media. Executivul companiei Vodanet nu a precizat care sunt...
Joi, 14 Septembrie 2006
GMP comunica integrat pentru IAA
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) GMP a semnat campania de promovare a conferintei IAA si seminarului sustinut de Don E. Schultz, pe tema "Next Generation Integrated Marketing Communication", eveniment care a avut loc loc astazi la World Trade Center, sub...
Grey da ClickNet Express "Explosion II"
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Semnata de agentia condusa de Mihail Vartosu si Laura Tampa, noua si cea mai recenta comunicare ClickNet Express aduce un nou spot TV pentru campania promotionala de toamna. Spotul se difuzeaza în perioada septembrie –...
Miercuri, 13 Septembrie 2006
Finans International Leasing IFN a ales propaganda de la Propaganda
(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Finans International Leasing IFN a ales agentia Propaganda pentru derularea campaniilor de comunicare, în urma unui pitch la care au participat mai multe agentii independente dar si afiliate unor retele internationale, spun...
« 1 2 3 4 »