Arhiva - Octombrie 2007
« 2 3 4 5 6 »
Luni, 15 Octombrie 2007
Media Mall promoveaza Animax pe piata de publicitate
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Media Mall promoveaza Animax pe piata de publicitate. In cadrul unei prezentari de vanzari organizate joi la Howard Johnson din Bucuresti regia de vanzari si-a propus sa promoveze canalul tv in industria de advertising. Audienta postului este formata din...
Premiera Discovery Channel, cu Headvertising si Zenith Media
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Discovery Channel promoveaza seria "Cei mai rai 2" cu agentia de publicitate Headvertising, agentia de media Zenith Media si agentia de PR Mmd.   Campania include presa scrisa, outdoor, radio si Internet. Mai mult, seria "Cei mai rai" va...
Poiana Amaruie - gust intens de Ogilvy&Mather
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Sub titlul Poiana Amaruie, Gustul intens de Cacao, agentia gilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, ce aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului. Potrivit agentiei, lansarea...
Saatchi&Saatchi se extinde pe Graphic Design
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Saatchi&Saatchi isi exinde Departamentului de Creatie, prin angajarea lui Octavian Ionita, pe pozitia de Graphic Designer. Agentia motiveaza investirea in noua pozitie prin diferentierea clara a responsabilitatilor unui Graphic Designer fata de un Art Director...
Licitatie IAA pentru campania privind stilul de viata sanatos
( AdPlayers.ro, Iulian Toma) International Advertising Association - IAA Romania  va derula o campanie de comunicare integrata privind stilul de viata sanatos, alaturi de Consiliului National al Audiovizualului, in contextul ingrijorarii generate de dezbaterile referitoare la stilul de...
Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri”, comunicare ce, potrivit companiei,  promoveaza  relatia speciala carese creaza intre serviciile oferite de La Fantana si...
Vineri, 12 Octombrie 2007
Consumer Generated Content sau Consumer Generated Media?
(AdPlayers.ro, Iulian toma) “The Challenge of Consumer Generated Media”, este doar una din interventiile pe care Gianni Catalfamo, CEO Pleon Italia o va avea la Toolbox| Online Communication, seminar care se va axa atat pe concepte noi cum sunt Consumer Generated Content sau Consumer...
Grey merge pe caldura de acasa ButanGas
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti. Potrivit agentiei comunicarea include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio. Produsul, pe care clientul il aduce in prim-plan prin aceasta campanie, este propanul (gaz...
Brandstalk are oameni noi la creatie
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Departamentul de creatie al Brandstalk are doi oameni noi. Potrivit agentiei, Roxana Raileanu (foto sus), copywriter, care a acumulat o experienta importanta prin colaborarile cu diverse posturi de radio si televizune, urmata de un stagiu la DDB....
Parfumeria.ro si-a dat jos lenjeria Victoria's Secret de la Internetics
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Parfumeria.ro (parfumeria.ro) nu mai figureza printre site-urile inscrise la Internetics 2007, sectiunea Web Space. Motivul este legat de controversele pe tema "coincidentelor" prea mari cu "lenjeria" magazinului online Victoria’s Secret...
Joi, 11 Octombrie 2007
„Cumpar” la fel ca Emag.ro, la Internetics
. (AdPlayers.ro, Iulian Toma) Dupa o zi in care mai simtim parca in nas adierea mirosurilor de Victoria’S Secret din Parfumeria.ro, aflam de la cititorii AdPlayers, deveniti peste noapte „reporteri” si caini de paza ai comunicarii digitale, ca festivalul...
Presedintele Unilever SCE, a intrat la IAA School
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe  a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - ...
Licitatia media Akademia Center Cluj, a venit la Spoon Bucuresti
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Spoon Media a castigat de curand licitatia de media Nisco Invest, informeaza agentia condusa de Claudia Chirilescu (foto). Compania de media a fost desemnata sa implementeze strategia de lansare a campaniei de promovare a mall-ului Akademia Center din Cluj....
Examenele Leo Academy din toamna se amana in primavara
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Scoala de publicitate Leo Academy isi va deschide din nou portile in primavara anului 2008, anunta o informe a grupului Leo Burnett. Programat pentru toamna acestui an, „profesorii” de la Leo Burnett anunta amanarea „cursurilor” pentru...
Miercuri, 10 Octombrie 2007
Fondatorii imagoo au lansat imagoo.nu
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) „Imagoo este o poveste veche si fara sfarsit”, a afirmat Iulian Trasa, fondatorul revistei, intrebat de AdPlayers daca a lansat o poveste noua sau varianta mai veche a revistei online. Noul Imagoo.nu (www.imagoo.nu) este editatat acum de compania...
Realitatea TV lanseaza grila cu AdVenture
(AdPlayers.ro, Irina Toma)...
Marti, 09 Octombrie 2007
Perlele Golden Drum: Jack Daniels, simbol national romanesc la Portoroz
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) „Temperatura apei marii pe coasta Sloveniei este de 20 °C”, anunta ieri o comunicare, probabil importanta, de la Golden Drum. Cum linia de comunicare a festivalului este ca va sta de vorba doar cu cei care au auzit despre festival, AdPlayers...
Floriana Jucan alege Arbomedia pentru Q Magazine
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Revista Q Magazine, editata de Babilon Press, companie  ( detinuta de Floriana Jucan), a incheiat un contract pentru vanzarea in regim exclusiv a spatiilor sale publicitare cu ARBOmedia. Potrivit regiei de vanzari, colaborarea dintre cele doua companii vizeaza...
Harley-Davidson a ales The Practice
(AdPlayers.ro, Irina Toma) The Practice este agentia de PR pentru marca Harley-Davidson, prin dealer-ul oficial Harley-Davidson Bucuresti. Brandul de motociclete este prezent in Romania incepand cu luna septembrie. Potrivit The Practice, selectia agentiei de relatii publice a avut loc in...
“Femeia de azi” sare la gatul „Libertatii pentru Femei”
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Lansata in 2004 si apoi relansata in iulie 2006, Revista saptamanala "femeia de azi" a atins, in luna august 2007, potrivit editorilor, vanzari record de aproape 150.000 de exemplare pe editie (149,547 exemplare) conform BRAT, citat de reprezentantii...
« 2 3 4 5 6 »