Arhiva - Octombrie 2007
« 1 2 3 4 5 »
Vineri, 19 Octombrie 2007
Magnetique Marketing copiaza din AdPlayers
. (AdPlayers.ro, Iulian Toma) Nu toate site-urile care copiaza pe Internet se inscriu la Internetics. Dovada ca lucrurile stau asa ne-o demonstreaza editorul online Magnetique Marketing unde AdPlayers si-a gasit propriile materiale copiate sub un site intitulat...
Joi, 18 Octombrie 2007
Scala JWT isi innoieste echipa cu 2 oameni de la Leo Burnett
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Petra Hoyos, CEO Scala JWT Romania a anuntat recent contractarea unei noi echipe de client service: Mihaela Barsan, Account Director si Alexandra Cantor, Account Manager. Potrivit agentiei, Mihaela Barsan (foto sus) este absolventa de studii...
Internetics a dat afara magazinul cu buton de Emag.ro
. . (AdPlayers.ro, Iulian Toma) Dupa retragerea magazinului online Parfumeria.ro, care a descoperit la Internetics serviciile de design prestate in urma unei externalizari de design a venit randul altui magazin online sa paraseasca festivalul de comunicare digitala. Website-ul...
Documentar Rompetrol, regie Odyssey
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Odyssey a realizat noua campanie de imagine a companiei Rompetrol. Realizate sub forma unor documentare ce povestesc tuturor romanilor despre curajul de a crede in propriile idei si de a actiona in consecinta, potrivit agentiei, executiile vorbesc cu si despre...
“Managementul crizei” II, in criza de locuri
(Adplayers.ro, Irina Toma) „Managementul crizei” este un training specializat de o zi dedicat specialistilor in relatii publice, practicienilor in marketing si comunicare precum si directorilor de comunicare sau corporate affairs ai companiilor romanesti si multinationale....
Ogilvy Group face „Rasismul strica jocul. Violenta distruge vieti”
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute au initiat impreuna cu Ogilvy Group campania de comunicare „Rasismul strica jocul. Violenta distruge...
Saatchi&Saatchi se relaxeaza din nou cu Ciuc Premium
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Saatchi&Saatchi a conceput noua campania de imagine pentru Ciuc Premium, berea care te relaxeaza, dupa cum spun autorii campaniei. Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet. Saatchi&Saatchi a inceput...
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Primele audiente pe Internet de la SATI
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) a lansat primele rezultate ale Studiului de Audienta si Trafic Internet (SATI). Potrivit organizatiei, proiectul pune la dispozitia pietei de publicitate primele sale rezultate, cele referitoare la traficul înregistrat...
Revista Piata organizeaza Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum
AdPlayers.ro, Irina Toma) Revista Piata va premia „Cei mai buni comercianti, cei mai buni furnizori si cei mai buni distribuitori de bunuri de larg consum”,  la Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum. Gala de decernare a premiilor are loc la hotelul Marriott,...
Licitatia Parmalat, la Violet Advertising
(Adplayers.ro, Iulian Toma) Violet Advertising a fost desemnata agentia castigatoare a pitch-urilor organizate de Parmalat Romania in aceasta vara pentru campaniile de comunicare pe care le va derula in perioada urmatoare, anunta oficialii agentiei de publicitate. Propunerile creative...
Webstyler a luat primul premiu Interactive din Romania la Golden Drum
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Webstyler a castigat premiul Silver Drum pentru  “Alo…322? Vreau presedintele inapoi!”. Lucrarea a fost inscrisa in sectiunea Interactive, unde au fost inscrise  140 de lucrari din peste 20 de tari, categoria fiind deschisa agentiilor...
Starcom a castigat Silver Drum cu Avon
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Agentia Starcom Romania a castigat ieri Silver Drum la categoria Media in cadrul la Golden Drum. Premiul a fost acordat campaniei “1 din 8 femei” – Avon Breast Cancer Crusade, singura campanie romaneasca premiata la aceasta categorie. Campania...
Golden Watch pentru doua campanii McCann Erickson si Grey
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) McCann Erickson (Romania) si respectiv Grey (Bucharest) au fost premiate cu 2 ceasuri de aur (Golden Watch) la sectiunea campanii de publicitate a festivalului Golden Drum, potrivit goldendrum.com. McCann Erickson a castigat un Golden Watch cu o campanie...
Premiu pentru Publicitate fara Client la Golden Drum
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Graffiti BBDO a castigat la Portoroz marele premiu - OpenAd Golden Drum Big Idea Award si OpenAd Golden Drum Print Award in cadrul OpenAd Golden Drum Idea Competition 2007, cu o lucrare care nu a putut fi difuzata. “Lucrarea castigatoare face parte din...
Marti, 16 Octombrie 2007
Factor a castigat licitatia pentru spoturile
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Casa de productie si post-productie publicitara Factor a castigat  licitatia pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania "Awarness Campaign for ROP" (Programul Operational Regional), finantata cu fonduri de la Uniunea...
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
AdPlayers.ro, Iulian Toma) Mercury360 se ocupa de promovarea Kluth, o marca germana de fructe uscate, alune si nuci tropicale. Marca este prezenta si in Romania din 2003 cu produsele Sunny Fruits, World of Nuts, Fit Food si Fruit up. Agentia este responsabila pentru “Discurs asupra...
Romanii cheltuiesc 166 lei la Mall
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Suma medie pe care un roman o cheltuie la Mall este de 166 RON, arata un studiu facut pe un esantion de reprezentativ de 3.200 de persoane din Bucuresti, Timisoara, Iasi si Cluj, cercetare realizata de catre Brand Management impreuna cu Operations Research....
Jucariile Epee au ales Mediaedge:cia
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Mediaedge:cia Romania a fost desemnata, in cadrul unui parteneriat la nivel de retea, agentia de media care se va ocupa de comunicarea si implementarea media a clientului „Epee Romania”. Parte a Grupului Epee compania isi desfasoara activitatea in piata...
Luni, 15 Octombrie 2007
Orange primeste cat 10 de la Tempo
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Tempo semneaza cea mai recenta campanie Orange “primesti  cat 10”, adresata tinerilor. Conform agentiei, conceptul creativ al campaniei exploateaza una din cele mai populare forme de arta urbana tanara – graffiti – ilustrand mesajele...
„Nu am verificat foarte amanuntit originalitatea layout-ului”, Cosmin Corcoveanu, Parfumeria.ro
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) „Categoric nu”, a negat pentru AdPlayers, Cosmin Corcoveanu de la Publitz Media, proprietarul Parfumeria.ro, intrebat daca a stiut pana la Internetics 2007 de asemanarile intre propriul magazin online si Victoria’S Secret. „Anterior...
« 1 2 3 4 5 »