PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        									ARHIVA
							
							2025
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | 
2024
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2023
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2022
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2021
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2020
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2019
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2018
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2017
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2016
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2015
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2014
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2013
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2012
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2011
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2010
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2009
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2008
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2007
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2006
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
2005
									| IAN | FEB | MAR | 
| APR | MAI | IUN | 
| IUL | AUG | SEP | 
| OCT | NOI | DEC | 
Arhiva - Iulie 2015
												
						
																			Joi, 30 Iulie 2015
																
									Grupul Pro TV a atras 55,1 Milioane USD din publicitate pe primele 6 luni 2015 
									
									
								
							    
    FOTO: Alexandras Cesnavicius, CEO, Pro TV  
 
adplayers. Iulian Toma    
    Central European Media Enterprises Ltd. a anuntat pe 29 iulie rezultatele financiare pe trimestrul al doilea si pe primele sase luni, incheiate pe 30 iunie 2015. In Romania, din portofoliul grupului CME...
									» 
									Steaua – Partizan / PRO TV: 11.9 puncte de rating si 32.3%, cota de piata in publicul comercial
									
									
								
							     
 STEAUA - PARTIZAN BELGRAD, PRO TV.  
FOTO: PRO TV / AGERPRESS 
 
adplayers. info    
    Meciul Steaua – Partizan Belgrad, transmis miercuri seara, in direct, de PRO TV, a inregistrat 11.9 puncte de rating si 32.3% cota de piata in publicul comercial (18-49 ani, urban),...
									» 
Miercuri, 29 Iulie 2015
																
									Timisoreana n-ar fi "Prima bere cu tatal tau". Povestea merge incotro?
									
									
								
							     
sursa:    Youtube    
Spot: Timisoareana, iulie 2015. 
Client: Ursus Breweries 
adplayers. Iulian Toma     
    „Deci Timisoreana este "prima bere cu tatal tau". Pfoaiiii, ce inseamna sa dai un brand, cat de cat serios, pe mana juniorilor, care n-au auzit de Gambrinus...
									» 
Marti, 28 Iulie 2015
																
									Spectacular cere executarea  100 % a contractului de publicitate cu partenerul sau Metrorex
									
									
								
							   
 
adplayers, Iulian Toma  
 
 Daca pana in prezent adplayers a inaintat deja doua cereri cu intrebari care sa clarifice derularea contractului de publicitate Metrorex cu partenerul sau Spectacular, compania condusa de Vlad Ruta a dat astazi publicitatii adresa devenita Anexa la Contractul...
									» 
									Inmedio trece sub Lagardère Travel Retail. O afacere de 32 Miliarde de euro.
									
									
								
							   adplayers. info   
 
  Subsidiara grupului Lagardère Services,      LS Travel Retail Romania, c   ompania     care opereaza lantul de vanzari Inmedio, devine Lagardère Travel Retail, anunta reprezentantii de comunicare.  
 
  Cu vanzari de peste 32 de...
									» 
Luni, 27 Iulie 2015
																
									Exporta 30 %. De 10 ani in comunicare, Pastel estimeaza 1,5 Milioane EUR si in acest an.
									
									
								
							   adplayers. Iulian Toma 
   Cu 10 ani de comunicare, Pastel a ales in urma cu 5 ani sa se pozitioneze ca agentie integrata. Dana Nae Popa si Ioana Mucenic, cele doua partenere fondatoare ale agentiei, au inceput sa lucreze in publicitate in urma cu 12 ani. S-au hotarat sa faca pasul...
									» 
Vineri, 24 Iulie 2015
																
									Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
									
									
								
							   adplayers. info  
 
Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui un maraton de evenimente destinate  marketingului si comunicarii.    
    Dedicat atat producatorilor, cat si...
									» 
Joi, 23 Iulie 2015
																
									 Vlad Ruta, Spectacular: "N-avem nimic cu Metrorex. Vinovati sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca Metrorex pierde milioane de euro din publicitate!
									
									
								
							   
 
adplayers. Iulian Toma 
  „N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca   Metrorex   pierde milioane de euro din publicitate" este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a...
									» 
									Partener nou la 1 milion de euro. Catrinel Burghelea, langa Alex Paius si Iulia Tanase la Image PR.
									
									
								
							     
FOTO:  
    Catrinel Burghelea, Communication Director, Partner (stanga),  
Alex Paius, General Manager, Partner  
Iulia Tanase, Managing Director, Partner (dreapta)    
    
adplayers. Iulian Toma    
    Incepand cu luna iulie, Catrinel Burghelea, Communication Director,...
									» 
Marti, 21 Iulie 2015
																
									Vanzari online cu aproape 1 Milion de lei mai mari la 2 Performant Network
									
									
								
							  
  adplayers. info    
  2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania ce reuneste activitatea retelei de afiliere 2 Parale, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% comparativ cu perioada...
									» 
									Dupa 15 ani in publicitate, din care 10 ani la BBDO, Stefan Chiritescu la Ogilvy.
									
									
								
							   
 FOTO: Stefan Chiritescu, Strategy and Business Development Director, Ogilvy 
  
adplayers. Iulian Toma
   Lucreaza in publicitate din 2001. Cu vizite mai lungi sau mai scurte la Imagoo, Vitrina Felix Media, Friday&Friends, Tempo si BBDO, vorbim despre un om de publicitate...
									» 
Vineri, 17 Iulie 2015
																
									De 15 ani in publicitate, s-a mutat dupa 10 ani in ultima agentie.
									
									
								
							     
Sursa Foto: facebook.com 
 
adplayers. Iulian Toma    
    De 15 ani in comunicare, din care 10 ani in ultima agentie de la care a plecat, unul din oamenii care construiesc de ani buni excelenta in comunicare s-a mutat.O parte dintre cititori il pot recunoaste usor "dupa...
									» 
Joi, 16 Iulie 2015
																
									Metrorex vrea dublarea preturilor. Spectacular continua lupta in justitie.
									
									
								
							  adplayers. Iulian Toma
 Regia autonoma Metrorex si-ar dori dublarea preturilor pentru proiectele speciale de publicitate dezvoltate la Metrou, potrivit unor surse adplayers  din piata de publicitate care au solicitat expunere la Metrou. 
 Contactati de catre adplayers,...
									» 
									Publicitatea comerciala e moarta-n casa presei scrise. Si noi ne distram cu 57% mai mult
									
									
								
							    adplayers. Iulian Toma    
   Ne distram mai mult, dar publicitatea comerciala e moarta-n casa presei scrise. Cam aceasta ar putea fi concluzia pe scurt a monitorizarii investitiilor in publicitate in Presa Scrisa pe primul semestru din anului 2015 cu 57%  crestere la concerte si...
									» 
Miercuri, 15 Iulie 2015
																
									Aproape 1 milion de euro in publicitate online pe segmentul parenting
									
									
								
							    adplayers. Iulian Toma  
    
   Publicitatea online pe segmentul parenting este aproximata la un volum de  aproape 1 milion de euro, potrivit estimarilor companiei Parenting Ads, specializata in vanzarea de media pe acest segment de piata.     
    “Estimez veniturile de...
									» 
									 Publicitatea online “display"a scazut cu 7%
									
									
								
							  
 sursa foto: BRAT/SATI 
 
adplayers. info    
 Investitiile in publicitatea online de tip display au scazut in primul semestru din 2015, comparativ cu acelasi interval al anului 2014,  potrivit celor mai recente rezultate publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia. Conform...
									» 
Marti, 14 Iulie 2015
																
									BigPrint Romania a tiparit de 2,66 Milioane de euro. Grupul investeste 1 Milion de euro in Print Green
									
									
								
							   adplayers. Iulian Toma 
 
2014 a fost un an "Bun de Tipar". Afacerile BigPrint sunt in crestere cu 50%, dupa cum au anuntat reprezentantii grupului de companii care desfasoara activitati de productie de tipar pe piata din Romania Austria si Ungaria. Grupul a inregistrat o crestere...
									» 
Luni, 13 Iulie 2015
																
									Rasaritul. 45 de ani de rasarituri.
									
									
								
							    adplayers. Iulian Toma 
 
  Rasaritul. 45 de ani de rasarituri. Primii 14, de rasarituri la bunici, intr-un sat de deal de langa muntii Vrancei. 20 de ani de rasarituri alaturi de femeia care mi-a daruit doua fetite. 15 ani de la marile emotii ale nasterii primei fetite. 12 cu emotii...
									» 
									Cine a blocat usile? Metrorex cere respectarea “formei si dimensiunilor". Spectacular - revenirea la contractul licitat in care au fost acceptate forma, dimensiunile si platile lunare 2011-2015
									
									
								
							  adplayers. Iulian Toma
    
 Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex au raspuns printr-un comunicat de presa in care cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract.  
 
In replica la raspunsul  trimis adplayers de catre...
									» 
Vineri, 10 Iulie 2015
																
									60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
									
									
								
							      
 
Sursa Youtube:   Spectacular   
 
adplayers. Iulian Toma 
    
  60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii. Este concluzia comunicatului de presa trimis de compania care a revolutionat publicitatea la Metrou din ultimii 4 ani, de la...
									»