Arhiva - Iulie 2007
« 1 2 3 4 »
Marti, 24 Iulie 2007
McCann Erickson a castigat creatia BRD
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) McCann Erickson a castigat creatia BRD, au confirmat in aceasta dimineata, pentru AdPlayers.ro, oficiali ai agentiei de publicitate si surse din departamentul de marketing al bancii. Potrivit celor doua surse, McCann Erickson a castigat serviciile de creatie in...
Pentru creatia BRD s-au batut McCann Erickson, Graffiti BBDO si ADDV
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) "La licitatia pentru serviciile de creatie BRD au participat ADDV EuroRscg, Graffiti BBDO si McCann Erickson”, a declarat pentru AdPlayers.ro, Raluca Zamfir, Sef Serviciu Publicitate si Evenimente la BRD Societe Generale. Potrivit Ralucai Zamfir,...
Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Interamerican lucreaza cu AdVenture, anunta reprezentantii companiei de publicitate condusa de Alex Zamfir, General Manager AdVenture. Potrivit reprezentantilor AdVenture, agentia este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing...
Strategia McCann Erickson pentru BRD
5(AdPlayers.ro, Iulian Toma) “Mi s-a parut interesant ca am avut in licitatie un client capabil sa spuna ca – “Da. Suntem doritori sa disrupem categoria”, a declarat, pentru AdPlayers.ro, Bogdana Butnar (foto) - Senior Strategic Planner la McCann Erickson ,...
Luni, 23 Iulie 2007
'Nu este prima data cand se face aluzie la cuplul Moni & Iri in publicitatea romaneasca'- AdPlayersCritic / French Toast
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Atinsi de mirosul de paine French Toast pe Internet de la Vel Pitar si Next Advertising, am invitat un director adjunct de creatie alaturi de unul de strategie si cercetare in media sa ne spuna opiniile lor privind campania de comunicare ce ruleaza deja in...
More Results implementeaza promotie Wiesana pentru Orkla
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Agentia de marketing direct More Results Marketing implementeaza promotia “Wiesana delecta - castigi pe loc o vara plina de racoare” pentru Orkla Foods Romania. Campania se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii iunie pana la sfarsitul verii....
Propaganda repozitioneaza Paduden
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Agentia de publicitate Propaganda semneaza pentru Terapia Ranbaxy campania de repozitionare a Paduden ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala. “Pentru Terapia lucram din 2005, iar pentru Terapia Ranbaxy de la infiintarea companiei, mai...
Vineri, 20 Iulie 2007
Mega Image intra cu lactate proprii, promovate A La Carte Advertising
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Mega Image a lansat in magazinele sale o gama de produse lactate, sub marcile proprii 365 si Delhaize. Sub marcile proprii 365, Delhaize, Care si Le Boucher, magazinele Mega Image vand mai multe produse. Gama completa de produse lactate proaspete sub marcile 365 si...
Initiative a donat carti de 6.000 EUR
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Initiative a cumparat 500 de carti pentru studentiii de la Universitatea Bucuresti si Academia de Studii Economice. Hortensia Nastase, PR Director la Lowe Public Relations a afirmat pentru AdPlayers ca estimarea pretului de coperta pentru donatia Initiative...
Joi, 19 Iulie 2007
Pe o piata media de aproape 0,5 Mld. EUR in Romania, outdoor-ul ramane in continuare nemasurat
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Alexandra Olteanu (foto), Buying Director la Initiative Romania a declarat pentru AdPlayers ca fata de 2006, cand estimeaza ca piata a avut 450 Mil. USD, in acest an vorbim de o estimare de peste 450 Mil., insa de aceasta data in euro. Anul 2007 este asteptat sa...
Miercuri, 18 Iulie 2007
Posta Romana intra in razboi cu Marketingul Direct
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) “Vom avea o scadere importanta a volumelor de trimiteri postale ale unor campanii care, de obicei, utilizau acest gen de servicii”, a declarat pentru AdPlayers.ro Serban Goran (foto), Presedinte al Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD)....
Marti, 17 Iulie 2007
De la Free Communication, la The Practice, powered by Leo Burnett
(AdPlayers.ro, Irina Toma) The Practice si-a luat un nou consultant in cadrul echipei dedicate clientilor. Valeriu Ispir (24 ani) vine cu o experienta de aproximativ patru ani in domeniul relatiilor publice, ocupand anterior pozitia de Senior Account Executive la  Free Communication....
Pleon Graffiti a castigat Rolex si Mikimoto
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Chronolink a ales serviciile de PR ale Pleon Graffiti pentru promovarea celor doua marci de lux pe care le distribuie in exclusivitate in Romania - Rolex si Mikimoto, anunta reprezentantii agentiei de relatii publice. Potrivit sursei, colaborarea dintre cele doua...
Mediafax.biz are peste 150 de stiri economice pe zi
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Mediafax a lansat, din 17 iulie 2007, site-ul www.mediafax.biz, primul website de informatie economica difuzata in timp real din Romania, anunta agentia de stiri intr-o comunicare de presa, remisa AdPlayers.ro. Conform sursei,  www.mediafax.biz va...
Luni, 16 Iulie 2007
Initiative Romania estimeaza 42 Mil. EUR in 2007
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Initiative Romania estimeaza 42 Mil. EUR pentru anul in curs, spun oficialii companiei prezidate de Veronica Savanciuc. Potrivit companiei, agentia de media se afla in top 3 agentii de media din Romania, iar cifra ar reprezenta o crestere de peste 30% fata de anul...
Perlele publicitatii, la examen de licenta
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) „ATL este un tip de comunicare indirecta a reclamei si prin aceasta nu se adreseaza direct consumatorilor finali. Sunt folosite canalele de transmitere a reclamei in ATL, deci vom trece la BTL pe care o vom imparti in forme de publicitate exacte, ce se...
Vineri, 13 Iulie 2007
Euro Effie nominalizeaza in finala
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Leo Burnett a a  fost nominalizata, pentru a doua oara, la Euro-Effie Awards, cu “Tide pentru Supermame”, conceputa pentru brandul Tide de la Procter & Gamble. Campania a fost premiata la Effie Awards Romania. “Diferenta intre...
100 Mil. EUR - piata totala de BTL
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) „Piata totala de BTL s-a ridicat anul trecut dupa estimarile noastre la 100 Mil EUR, iar BTL-ul in-store undeva pe la 50 Mil. EUR”, a declarat pentru AdPlayers.ro Nicoleta Padure, General Manager al companiei de servicii integrate de marketing la...
Peroni pocneste sampaniile
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) “Prin campaniile de marketing inovatoare care reflecta pozitionarea unica a stilului italian, cum ar fi Emporio Peroni si sponsorizarea in premiera de catre o marca de bere a Saptamanii Modei, aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de...
Joi, 12 Iulie 2007
Catalin Popa, fost Associate Creative Director Notorious, a luat o pauza de publicitate
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)   Catalin Popa, Art Director si Associate Creative Director la Notorious Advertising, a luat o pauza de publicitate din compania pentru care lucreaza din 1998, el fiind si unul dintre cei mai longevivi oameni de creatie intr-o agentie de publicitate din...
« 1 2 3 4 »