Rezultatele cautarii dupa : "comportament"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 23 Octombrie 2025
											
											 Cu peste 25 de ani de experiență in activări de brand și retail operations, agenția g7 reunește concluziile din cadrul intalnirii European Field Marketing Partners (EFMP) și insight-urile extrase din Shopgrade 2025 – Decoding Customer Behaviour, eveniment organizat recent de g7 la București.
										Luni, 21 Iulie 2025
											
											 Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
										Luni, 14 Iulie 2025
											
											 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
										Vineri, 04 Iulie 2025
											
											 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
										Miercuri, 25 Iunie 2025
											
											1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
										Marti, 03 Iunie 2025
											
											Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
										Luni, 26 Mai 2025
											
											 Cei mai mulți dintre romani aleg să completeze Formularul 230 online (43%) sau să il depună in format fizic la sediul ONG-ului/ bisericii alese (39%).
										Marti, 29 Aprilie 2025
											
											 Lantul de magazine lanseaza o noua initiativa pentru reducerea risipei alimentare, inspirata din psihologia de retail, alaturi de un expert in organizare
										Joi, 20 Februarie 2025
											
											Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
										Miercuri, 12 Februarie 2025
											
											 Potrivit unui studiu realizat de Raiffeisen Bank, in colaborare cu Appinio, companie globala de cercetare a pietei, 55% dintre romanii care sunt intr-o relatie marcheaza aceste zile, iar pentru 6 din 10 romani cheltuielile asociate lunii iubirii nu sunt percepute ca o presiune financiara.
										Joi, 19 Decembrie 2024
											
											 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
										Joi, 10 Octombrie 2024
											
											 Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar vizual", fara sunet (27%), si eliminarea alertelor pentru situatii „mai putin urgente" (23%).
										Vineri, 09 August 2024
											
											Prin acest parteneriat, Brainactive.ai si Cint le ofera organizatiilor care vor sa fie inaintea tendintelor cea mai recenta tehnologie in materie de cercetare, date precise, inteligenta umana si solutii bazate pe AI
Marti, 18 Iunie 2024
											
											 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
										Miercuri, 15 Mai 2024
											
											 Principalele surse de stres in randul angajatilor includ volumul mare de munca (42%), plafonarea salariului (33%), preluarea excesiva de responsabilitatilor (33%) si interactiunea cu clienti dificili (24%).
										Joi, 09 Mai 2024
											
											 Atat pietonii cat si soferii incalca regulile de siguranta rutiera si pietonala. Traversarea neregulamentara a strazii se situeaza in topul comportamentelor negative, cu o pondere de 67,7%, in timp ce 70,6% dintre respondenti afirma ca traverseaza strada in afara trecerii de pietoni cand strada e complet...
										Miercuri, 24 Aprilie 2024
											
											 Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
										Luni, 01 Aprilie 2024
											
											 Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si...
										Marti, 19 Martie 2024
											
											 Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
										Miercuri, 17 Ianuarie 2024
											
											 Fricile romanilor au radacini adanci in istoria tumultoasa a tarii. Instabilitatea economica si politica, diversele presiuni sociale sau stirile panicarde au contribuit la formarea unui teren fertil pentru dezvoltarea unei angoase persistente legate de viitor.
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















