Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Aprilie 2016
Alex Cernatescu si Adrian Enache au vorbit in aceasta dimineata (marti, 25 aprilie), in exclusivitate pentru cititorii adplayers, ce au fost invitati sa prezinte la Digital Media Forum Dubai:
Vineri, 26 Februarie 2016
Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte raspunderea unei echipe de 40 de colegi
Joi, 28 Ianuarie 2016
Praktiker desemneaza Infinit Soutions Agency ca agentie de referinta pe servicii full digital si The MasterPlan Agency pe partea de e-commerce, performance si digital media buying si planning.
Joi, 22 Octombrie 2015
“Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Luni, 21 Septembrie 2015
Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.
Marti, 09 Iunie 2015
Divizia de online va fi reprezentata in Romania de catre Claudiu Popa, Online Director si Sorin Cristea, Sales Director, ambii cu experienta acumulata pe piata de media si digital din Romania.
Vineri, 22 Mai 2015
Cu 15 ani pe piata din Romania, agentia de la Bucuresti a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro.
Luni, 18 Mai 2015
Difuzata in intervalele de emisie dedicate parintilor, din 18 mai, la orele 10:40 si 16:40, “Pretuieste viata” este realizata atat pe radio cat si in format audiovizual digital
Joi, 27 Noiembrie 2014
Eliza Rogalski: “Am lansat oferta pentru ca stim ca sunt multe start-up-uri care au nevoie de aceste servicii”
Miercuri, 13 August 2014
Editia 2014 a festivalului isi asteapta deja intrarile, iar termenul limita de inscriere este 15 septembrie. Premiile vor fi cunoscute la sfarsitul anului, in luna decembrie.
Vineri, 08 August 2014
Infiintata in Romania in 2006, V+O Communication, nucleul central al grupului, a fost infiintata in Romania in 2006 si a extins aria de servicii in zona de digital / social media lansand Bakers Digital Communication, iar in 2012 a lansat divizia de BTL, Briefcase.
Marti, 08 Iulie 2014
Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu
Luni, 02 Iunie 2014
La evenimentul care va avea loc saptamana viitoare in 12 si 13 iunie, joi si vineri, la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City, sunt asteptati peste 2.000 de participanti
Joi, 15 Mai 2014
In baza unui contract de afiliere, agentia nou formata va prelua responsabilitatea deservirii clientilor locali si internationali ai TBWA
Luni, 10 Martie 2014
Daca multe fete frumoase ale publicitatii romanesti incearca sa-si marite independenta prin alte parti ale lumii, avem si una mandra de statutul de romanca. Drapelul romanesc este la loc de frunte la intrarea in cladirea Infinit Solutions.
Luni, 03 Martie 2014
Prezidat de Arina Ureche, evenimentul se va desfasura pe 26 martie a.c sub tema ”Tendinte in online: audienta, modele de afaceri, continut” si ii are ca vorbitori pe Jennifer Beck, Global Director, Kantar Media, Gilles Guillou, Chief Revenue Officer, La Place Media, Orlando Nicoara, GM, Mediafax Group, Catalin Tolontan, Redactor Sef Gazeta Sporturilor si Dragos Stanca, GM...
Luni, 09 Decembrie 2013
GMP, McCann Erickson si Graffiti BBDO sunt singurele agentii romanesti premiate la Eurobest 2013
Vineri, 23 August 2013
Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.
Marti, 09 Iulie 2013
Agentia fondata de Mihai Craiu a inregistrat in 2012 o CA de 9 mil. EUR, iar pe primul semestru din 2013 in jur de 3,5 Mil. EUR
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: