Rezultatele cautarii dupa : "digital media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Rolling Stone Presents: AMPLIFIED – The Immersive Rock Experience
Vineri, 24 Octombrie 2025
 Din 1 noiembrie, MINA, Museum of Immersive New Art, va găzdui in premieră pentru Europa Centrală experiența imersivă Rolling Stone Presents: AMPLIFIED – The Immersive Rock Experience, un spectacol vizual și sonor dedicat istoriei rock-ului, din anii ’50 pană astăzi. Experiența va fi lansată...
Fanta și VML au lansat Fabrica Bântuită Fanta prin care fanii salvează dozele ediție limitată de personajele horror!
Joi, 16 Octombrie 2025
 In perioada 10 octombrie – 2 noiembrie, fanii poveștilor horror sunt invitați să intre in această caravană interactivă, pe baza de achiziție Fanta, și să impiedice cele 3 personaje horror să fure dozele Fanta. Parcările marilor retaileri din București devin scene de aventură, unde Fabrica...
Campanie aniversara “Plusul care contează, pentru că știi că merită” Lidl România semnata de McCann Worldgroup România, la 5 ani de la lansarea aplicației Lidl Plus
Joi, 02 Octombrie 2025
 Vezi spotul video al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei
RFI România lansează Moldova Zoom, pentru o informare independentă în Republica Moldova
Luni, 04 August 2025
 Programul radio este completat de o ofensivă digitală puternică – pe YouTube, TikTok, Spotify.
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață
Joi, 15 Mai 2025
 AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei. 
 30% dintre romani folosesc filtre pe social media, iar 1 din 2 utilizatori ai acestora s-au simtit presati sa le foloseasca din cauza standardelor sociale
Marti, 11 Februarie 2025
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
Discovery si Huawei lanseaza serialul documentar ,,Being Digi-Sapiens’’, care exploreaza relatia schimbatoare dintre oameni si tehnologie
Luni, 08 Iulie 2024
 Realizat cu sprijinul Huawei care prezinta o gama larga de inovatii digitale, serialul o are in centrul atentiei pe inventatoarea, roboticiana si YouTuber-ul suedez Simone Giertz, in timp ce calatoreste prin Europa pentru a vedea cum tehnologia  transforma viata de zi cu zi.
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) face primul studiu de satisfactie al angajatilor din comunicare
Marti, 21 Mai 2024
 Avand la baza un chestionar pus la dispozitie de European Association of Communications Agencies (EACA) si adaptat la specificul industriei noastre, studiul s-a derulat deja in piete precum UK, Irlanda sau Belgia, urmand a se implementa treptat in toate tarile Uniunii Europene
Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“
Miercuri, 15 Mai 2024
 Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
Inceput in 2019, PROPAGANDA continua parteneriatul cu iCredit si lanseaza Echipa Speciala iCredit, noua platforma creativa pentru brand 2024
Miercuri, 21 Februarie 2024
 Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania:  “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
6 ani de colaborare creativa Stefanini Infinit - PPD Global Romania, pentru branduri precum J&B, Tazovsky, Campari ori San Pellegrino
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
La moda de peste 4 ani, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE continua impreuna si in 2024
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 „FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care  este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele...
HONOR Romania si Tribal Worldwide te invita sa-ti pui telefonul la incercare prin „The Magic Challenge”
Vineri, 30 Iunie 2023
 Noua campanie HONOR, dezvoltata la nivel local si semnata de agentia Tribal Worldwide Romania, isi propune nu doar sa comunice performantele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le puna la incercare in mod real, pentru a demonstra  superioritatea acestora printr-o...
Georgian Draghici, Brand Management: ,,Tot ce tine de afisajul de reclame, OOH - outdoor (stradal )sau indoor (in interiorul cladirilor publice), a facut un salt semnificativ in tehnologie si inovatie”
Miercuri, 10 Mai 2023
 „Este si motivul pentru care am ales sa investim intr-un nou proiect prin care sa oferim acces tuturor celor interesati de cele mai bune optiuni de indoor advertising pe care le pot avea. Am luat in calcul nevoi ale brandurilor si marketerilor precum scurtarea proceselor si accesul la date demografice...
“NOI, NU! NICIODATA!”. Campanie manifest semnata de Propaganda pentru Purcari Wineries
Marti, 20 Decembrie 2022
 Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda: ”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant,...
HUAWEI Consumer Business Group Romania, la Rogalski Damaschin Public Relations. Agentia a castigat contul in urma unui proces de selectie.
Marti, 22 Noiembrie 2022
 Incepand cu luna noiembrie 2022, Rogalski Damaschin Public Relations va...
Zaga Brand si Human Made Art lanseaza #BuildingLinksForCommunity ce descopera cladiri care unesc comunitati si contribuie la un viitor curat
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Sub hashtag-ul #BuildingLinksForCommunity, cel mai amplu program cultural romanesc propune
Dupa 10 ani de intrerupere, TVR CULTURAL va emite din nou in 2022
Miercuri, 07 Septembrie 2022
 Canalul cultural al Televiziunii Romane isi va relua emisia, dupa 10 ani de intrerupere, dupa ce Consiliul National al Audiovizualului a aprobat in unanimitate, marti, 6 septembrie 2022, acordarea licentei pentru difuzarea pe satelit si in sistem digital terestru a postului de televiziune TVR CULTURAL.
Peste 30% mai multe preinscrieri la UTCB. Record in campania de admitere dezvoltata de Cognition, in anul cu cel mai mic numar de absolventi de liceu
Vineri, 08 Iulie 2022
 ,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un...
1 2 3 4 5 »