Rezultatele cautarii dupa : "berea"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 15 Februarie 2008
											
											Potrivit unei vcercetari daedalus Consulting, spotul TV „Ciucas Iarna”, semnat de agentia de publicitate Gavrila & Asociatii, se situeaza intre primele doua reclame care au atins cel mai...
										Joi, 06 Decembrie 2007
											
											InBev Romania, prin Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti a lansat pentru al doilea an consecutiv campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut”
										Luni, 19 Noiembrie 2007
											
											Compania URBB a alocat pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew un buget de 500.000 Euro rate card (in baza tarifelor lista)
										Joi, 15 Noiembrie 2007
											
											Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
										Joi, 18 Octombrie 2007
											
											Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
										Vineri, 17 August 2007
											
											Pāna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pāna la sfārsitul programului de comunicare, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate  responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
										Vineri, 06 Iulie 2007
											
											"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
										Vineri, 29 Iunie 2007
											
											Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
										Joi, 26 Aprilie 2007
											
											Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
										Luni, 19 Martie 2007
											
											Agentia Starlink Media a cāstigat licitatia initiata de compania Bere Mures pentru brandul Neumarkt
										Miercuri, 14 Martie 2007
											
											Īn urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior īn portofoliul Lowe & Partners
										Luni, 26 Februarie 2007
											
											Sub titlul "Deja Vu", pe blogul McCann puteti vedea un spot facut īn 2001 de McCann Erickson Lisabona, despre care reprezentantii agentiei motiveaza ca "probabil atāt echipa de copy-art de la McCann Erickson Lisabona cāt si echipa (blogului) de la agentia din Romania au vizionat acelasi film care i-a inspirat", vorbind despre filmul Shallow Hal, aparut īn 2001, un film care pare foarte aproape...
										Miercuri, 06 Decembrie 2006
											
											Trei Copywriteri si tot atātia Art Directori aduc "fresh blood īn echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, īn trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori 
										Marti, 28 Noiembrie 2006
											
											Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
										Vineri, 15 Septembrie 2006
											
											Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack 
										Joi, 03 August 2006
											
											Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamāni, la Mamaia, contul de comunicare fiind īn portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media
										Miercuri, 26 Iulie 2006
											
											Cu sprijinul promovarii Lowe & Partners, Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, "o bere dedicata exclusiv timisorenilor", berea nefiltrata revenind dupa 80 de ani, din 1925, data la care a fost introdusa filtrarea
										Joi, 20 Iulie 2006
											
											Noua campanie de imagine sub sloganul "Impreuna la bine si la rau", pentru brandul economic de la Brau Union este semnata de agentia de publicitate Sister&Co si derulata in media de agentia Mediacom Romania, incepand cu 17 iulie 
										Luni, 17 Iulie 2006
											
											Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
										Marti, 27 Iunie 2006
											
											Din luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions (brand) si Zenith Media (media), Publicis Romania urmand sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















