Rezultatele cautarii dupa : "berea"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 01 August 2025
											
											 Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
										70% dintre români consideră că berea face parte din experiența fotbalului. Reveal Marketing Research
										
										
										Joi, 19 Iunie 2025
											
											 In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
										Joi, 09 Mai 2024
											
											 Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN Romania: ,,La patru ani de la debutul Birra Moretti L’Autentica, suntem incantati sa ii indemnam pe consumatori sa descopere Birra Moretti Sale di Mare, berea nefiltrata cu un gust fin si nuante evidentiate perfect de sarea de mare din Italia.”
										Luni, 11 Septembrie 2023
											
											 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
										Vineri, 26 August 2022
											
											 Pentru a arata diversitatea si traseul produselor din Depozit, de la rece, Freshful a creat o serie de spoturi video la realizarea carora au folosit tehnologia CGI. Executiile includ produse care inglobeaza cel mai bine ADN-ul de brand Freshful, pentru ca ele reprezinta prospetimea recunoscuta a bunatatilor...
										Luni, 21 Martie 2022
											
											 ,,Drojdia speciala de tip A, preparata de obicei in rezervoare orizontale, a fost inlocuita cu Pixeli de tip A. Dam uitarii hameiul recoltat de pe camp, pentru ca berea Heineken® Silver virtuala se fabrica din hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Si, bineinteles, intregul proces...
										Miercuri, 07 Iulie 2021
											
											 Potrivit aceleeasi surse, pentru 2020 compania estimeaza o scadere de aproximativ 1,6%, in baza datelor de la INS, insa, in 2021, trendul este unul ascendent. Analiza KeysFin pentru 2021, arata ca Piata Berii din Romania va atinge un nou nivel record, de 4,6 miliarde de lei.
										Marti, 22 Iunie 2021
											
											Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai...
										Luni, 25 Noiembrie 2019
											
											 Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN: ,, Acest parteneriat este unul care completeaza celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondiala de Rugby, Formula 1 si James Bond.”
										Miercuri, 28 August 2019
											
											 PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro. Ddenumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of...
										Vineri, 23 August 2019
											
											Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
										Miercuri, 07 August 2019
											
											 Zaganu a creat aceasta bere in editie limitata, in culorile sturionului, cu dorinta de a contribui alaturi de voi la salvarea acestui animal. 2% din vanzarea berii va fi directionata catre sustinerea cauzei Sturionului – mai multe detalii aflati aici.
										Marti, 30 Octombrie 2018
											
											 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
										Joi, 18 Octombrie 2018
											
											 Conceptul campaniei porneste de la resursele spirituale si practice ale romanului simplu, care de voie si mai ales de nevoie, a ajuns sa se priceapa la orice
										Joi, 16 August 2018
											
											 Festivalul va avea si propria bere. “S-a muncit mult, s-a gustat si mai mult, iar in cele din urma am reusit impreuna cu cel mai nou producator de bere artizanala de pe piata, sa facem berea festivalului.” Dragos Gurarosie, unul dintre organizatorii evenimentului.
										Miercuri, 25 Aprilie 2018
											
											 Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
										Joi, 29 Martie 2018
											
											 „Am simtit ca ar fi frumos sa contribuim si noi intr-o mica parte la racoarea muntilor, iar plantarea celor 50.000 de brazi arata modul nostru de a ne arata multumirea pentru natura care ne-a inspirat sa facem Bergenbier, berea care iti ofera racorirea adevarata” a declarat Gabriela Lupas Ticu, Director...
										Miercuri, 02 August 2017
											
											 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
										Joi, 06 Iulie 2017
											
											 De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma  de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
										Marti, 27 Iunie 2017
											
											 1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















