Rezultatele cautarii dupa : "berea"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 13 Iunie 2006
											
											Comunicata de McCann PR, campania de colectare selectiva si trimitere spre reciclare a deseurilor de plastic, sticla si hartie va "colecta" si o investitie Bergenbier de 40.000 EUR, intr-un parteneriat initiat cu Primaria Municipiului Blaj si S.C. Transport Weber
										Marti, 06 Iunie 2006
											
											Autorii spun ca "vedetele cu guler alb" ale evenimentului au fost Carlsberg Elephant si Tuborg Fine Festival, sortimentul de bere creat special de organizatori pentru cele zece zile de sarbatoare 
										Luni, 22 Mai 2006
											
											Cele 80 lucrari inscrise la sectiunea "Cel mai bun spot TV intr-o Categorie” (F) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
										Miercuri, 10 Mai 2006
											
											Lowe & Partners scrie povestea unui nou spot de imagine pentru Timisoreana - "berea oamenilor obisnuiti si a povestilor lor de success" de la Ursus Breweries
										Luni, 10 Aprilie 2006
											
											Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
										Luni, 20 Februarie 2006
											
											Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
										Sambata, 05 Noiembrie 2005
											
											Lansarea berii de sezon de la URBB a avut loc azi noapte in pub-uri si cluburi, fiind organizata impreuna cu Prospero ( BTL) si Tempo Advertising ( PR)
										Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Sub sloganul "Totul merge Heiss!", agentia semneaza campania pentru centralele termice Heiss de la Meda SA, media fiind derulata prin ZenithMedia pe televiziune ( 3 spoturi Tv ) si presa scrisa 
										Marti, 13 Septembrie 2005
											
											Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
										Joi, 18 August 2005
											
											Derulata cu sprijinul Guvernului Marii Britanii,  campania contine 3 spoturi TV si se deruleaza pe posturile TV Antena 1, Antena 3, postere si brosuri
										Marti, 16 August 2005
											
											Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
										Marti, 26 Iulie 2005
											
											Marca trimite la plaja si anul acesta cateva tiruri pline cu "navete" de muzica house care sa potoleasca "setea" a 40.000 de oameni
										Luni, 04 Iulie 2005
											
											Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
										Miercuri, 22 Iunie 2005
											
											McCann si Interbrew merg cu Beck’s pe inovatie outdoor, iar prima prestatie din centrul Bucurestiului merge pe titlul "Ordine si Disciplina: legea germana a puritatii berii"
										Marti, 07 Iunie 2005
											
											Organizatorii au numarat in cele 10 zile de festival 350.000 de vizitatori si 420.000 de pahare de bere vandute la cea de-a patra editie a festivalului 
										Joi, 02 Iunie 2005
											
											Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
										Joi, 26 Mai 2005
											
											La festivalul cu acelasi nume ce se va desfasura intre 27 si 29 mai, pe langa muzica, organizatorii au pregatit 160 corturi si 50 de puncte de vanzare a berii cu 100 dozatoare
										Miercuri, 25 Mai 2005
											
											Marca super-premium de la Interbrew deruleaza la Cluj in zilele de 27,28 si 29 mai trei “role” de superproductii in parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania
										Joi, 19 Mai 2005
											
											Pentru lansarea berii, agentia a construit o berarie din "cetatea" germana de la 1879 in Piata Revolutiei din Bucuresti
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















