Rezultatele cautarii dupa : "1 mai"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Brandul românesc numărul 1 în categoria vopsea pentru păr, LONCOLOR relansează gama de vopsea semipermanentă LONCOLOR Trendy Colors
Marti, 24 Iunie 2025
 Brandul LONCOLOR este numărul 1 in categoria de vopsea de par din punct de vedere al bucăţilor vandute, in  perioada mai 2024 – aprilie 2025 (perioade cumulate), Total Romania Retail, avand o cotă de piaţă in bucăţi vandute de 33,1%, conform calcului realizat pe baza datelor companiei de...
70% dintre români consideră că berea face parte din experiența fotbalului. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Iunie 2025
 In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
1 din 2 români nu știu ce s-a întâmplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990
Luni, 16 Iunie 2025
 Potrivit cercetarii Inscop Research, 54.1% dintre respondenți spun că știu ce s-a intamplat la evenimentele din 13-15 iunie 1990, in timp ce 45.7% răspund negativ. 0.2% nu răspund.
Murfatlar Vinul este singura crama din România prezenta la ProWine Hong Kong 2025 - cel mai important eveniment dedicat vinurilor și băuturilor spirtoase din Asia
Vineri, 16 Mai 2025
 Evenimentul, desfășurat intre 14 și 16 mai 2025, reunește producători, importatori și experți din peste 40 de țări, oferind o platformă strategică pentru dezvoltarea relațiilor comerciale și afirmarea vinurilor premium pe piețele internaționale.
 Reteaua de magazine de optica Lensa in campania ,,12 ani, datorită ție!” la aniversarea a 12 ani de leadership în optică
Vineri, 09 Mai 2025
 De la lansarea din 2013 și pană astăzi, Lensa, brand 100% romanesc, a devenit un reper pe piața de optică din Romania, cu 94 de magazine deschise: 87 in 38 de orașe din țară, 6 in Chișinău (Republica Moldova) și 1 in Sofia (Bulgaria)
Mai bine de 1 din 3 români sunt fericiți la locul de muncă, în timp ce 2 din 3 nu se simt împliniți profesional. Reveal Marketing Research
Vineri, 07 Martie 2025
 Procentul angajaților care iau măsuri anti-stres la locul de muncă a crescut de la 51% in 2024 la 60% in 2025.
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Februarie 2025
 67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
7 milioane de dolari, 30 de secunde. De ce sunt reclamele Super Bowl atat de importante
Luni, 10 Februarie 2025
 Conform informatiilor publicate de presa internationala, un spot de 30 de secunde la Super Bowl costa 7 milioane de dolari, la care se adauga si costurile de productie, uneori dedicate evenimentului
45% dintre romani considera foarte important ca produsele cosmetice sa fie naturale
Joi, 16 Ianuarie 2025
 Principalele criterii de alegere a cosmeticelor sunt eficienta produsului (66%), ingredientele naturale (62%) si pretul accesibil (60%).
Impreuna de Craciun 2024, la TVR1
Joi, 19 Decembrie 2024
 TVR 1 aduce spiritul Craciunului prin emisiuni si ediţii speciale ale programelor sale, concerte si gale de Craciun in premiera, programe umoristice, dar si pentru copii, filme cu tematica de Craciun.
Fundatia Regala Margareta a Romaniei lanseaza selectia nationala pentru Bursele Tinere Talente 2025, editia a 17-a
Luni, 14 Octombrie 2024
Elevii si studentii cu varste intre 14 si 24 de ani, care urmeaza studii in domeniul muzicii clasice sau artelor vizuale la institutii de invatamant vocationale din Romania si provin din familii cu venituri reduse, sunt invitati sa aplice pana la data de 10 noiembrie 2024, pentru a obtine o bursa in cadrul acestui...
„Si eu pot fi campion?” Asociatia Club Sportiv Nautic Titanii deruleaza a doua editie a programului de incluziune prin sport adresat persoanelor cu sindrom Down
Miercuri, 11 Septembrie 2024
 Organizat in perioada septembrie 2024 - aprilie 2025, programul urmareste sa ofere participantilor ocazia de a practica o serie de sporturi nautice relaxante, de a afla informatii utile pentru a-si imbunatati stilul de viata si de a socializa intr-o comunitate cu valori similare.
Mitul dusmaniei dintre pisica si catel se destrama la Profi. FRENEMIES aduc bucurie si tandrete.
Marti, 20 August 2024
Cumparaturile facute in magazin genereaza puncte care acumulate fie pe carduri de carton, fie in aplicatia Profi, unde primesc puncte suplimentar, permit achizitionarea de Frenemies la preturi speciale, iar pagina 
 Cu 3 milioane de clienti la nivel mondial, din care 80% vanzari online, Adore Home din Turcia vizeaza o fabrica de mobila in Romania
Miercuri, 05 Iunie 2024
 Tunc Kagan Yilmaz, Cofondator si CEO: 
Televiziunea Romana sarbatoreste Ziua Internationala a Copilului cu programe si premii speciale pentru Televiziunea Copiilor
Joi, 30 Mai 2024
 Alaturi de Mihai Radulescu la pupitrul stirilor se vor afla castigatorii concursului „Telejurnalul Copiilor”, intr-o editie speciala a Telejurnalului difuzat pe TVR 1 si TVR INFO. Canalul de stiri al Televiziunii Romane, TVR INFO, mai difuzeaza si documentarul „Guvernul copiilor”, in care...
7 luni de organizare la foc continuu, 54.967 de spectatori si 21.000 de copii pe Arena Nationala, la meciul de adio al Generatiei de Aur
Miercuri, 29 Mai 2024
 ,,Ce s-a simtit pe teren s-a simtit si in tribune. Am fost o mare echipa formata din cei 54.967 de oameni din tribune si noi, cei de pe teren ”, declara Gica Popescu, reprezentantul Generatiei de Aur.
Workshop-uri dedicate restaurantelor, cafenelelor si afacerilor conexe, la Slow Coffee Festival (31 mai – 2 iunie 2024)
Sambata, 25 Mai 2024
 ,,Asteptam afaceri din zona restaurantelor, cafenelelor si celor conexe sa se inscrie: participarea este gratuita, dar castigul pentru fiecare dintre noi speram sa fie unul foarte mare in termeni de dezvoltare si invatare”, spune Laura Roshanian, organizator. 
Diana Mihai este noul Director de Marketing, Comunicare si Brand Experience, ING Bank Romania
Joi, 09 Mai 2024
 Noul oficial de marketing si comunicare  al bancii vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble
Primele spoturi din campania globala de imagine Hell Energy cu Michele Morrone, in peste 60 de tari
Joi, 21 Martie 2024
 HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
1 2 3 4 5 »