De 5 ani in grupul Realitatea, Adriana Liche se desparte de vanzarile Realitatea TV
Vineri, 27 Aprilie 2012
(adplayers. Iulian Toma) De peste 15 ani in vanzari de publicitate, din care 10 in Media Pro si ultimii 5 in grupul Realitatea, Adriana Liche, manager de vanzari proiecte speciale Realitatea TV se desparte de postul de televiziune.

Contactata de catre adplayers, Liche a confirmat despartirea, dar nu a dezvaluit viitorul pas in cariera profesionala.

A inceput sa lucreze in vanzarile de publicitate la Media Pro, in 1997. In grupul condus de Adrian Sarbu a vandut radio si mai apoi proiecte speciale si pachete de plasare de produs (product placement) in productiile de televiziune din grupul Media Pro.

Unul dintre cei mai vechi oameni de vanzari Tv al Media Pro dar si al trustului Realitatea , Liche a ajuns in grupul Realitatea Catavencu in 2007, an din care a vandut pachete de publicitate pentru Realitatea TV, Cotidianul, Academia Catavencu si in toate celelalte produse din grup in care construia pachete speciale de expunere.

A ramas sa vanda produsele grupului Realitatea atat in perioada in care publicitatea a fost vanduta de echipe interne, dar si dupa ce a trecut sub administrarea regiilor DBV Media House si mai apoi Media Consulta International, actuala regie.

I
n perioada administrarii publicitatii TV de catre Media Consulta International, Adriana Liche vindea, din pozitia de Sponsorship Sales Manager la Realitatea TV, pachete speciale de publicitate pentru postul de televiziune.

Mai mult in Oameni



PUBLICITATE: