Print Magazin: 100.000 EUR pe an si 2.800 exemplare pentru industria de print
Vineri, 24 Septembrie 2010

(AdPlayers, Iulian Toma)
 
Specializata pe problemele industriei de tipar, Print Magazin a venit la Digital Print & Sign 2010 organizat de Euroexpo in perioada 22-25 septembrie, cu un numar "iesit din tipar". Avand un titlu scris in slavona, lunarul business to business sugereaza in ce limba am putea citi in curand revista, in conditiile cresterii TVA si a deprecierii leului.
 
“Am vrut sa accentuam mesajul si vizual, ajungand la extrema sa zicem, modificand chiar logo-ul publicatiei in slavona”, spune Titi Amzar, redactor sef al publicatiei, justificand numarul special in limba bulgara. “Din feedback-ul pe care il avem la targ, cititorii au inteles demersul nostru, si au gustat din plin grafica copertei”.
 
Print Magazin Advertising, compania care editeaza revista, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 100.000 EUR, potrivit lui Relu Liciu, Managing Director al lunarului.

Infiintata in decembrie 2008, revista se distribuie intr-un tiraj auditat de 2.800 - 3.000 exemplare, mai putin in lunile decembrie-ianuarie si iulie-august, atunci cand revista apare in numar dublu. 
 
Distribuita la cerere gratuit in primul an, managerul a afirmat pentru AdPlayers ca numarul mare de exemplare solicitate va face ca din 2011 titlul sa aiba un pret de coperta estimat la 7 lei pe aparitie, abonamentele urmand sa coste in jur de 50 lei pe an (10 aparitii), pret la care editorul sustine ca nicio companie nu ar avea motive sa sisteze comanda din anul anterior.
 
“Nu cred ca ne vom imbogati din vanzarea unuit tiraj de 2.000 – 3.000 de exemplare, dar am putea sa ajungem la DRUPA – targ internationale la care visam sa avem un stand”, conchide zambitor Relu Liciu, managerul si fondatorul revistei.

Mai mult in Media

 

PUBLICITATE: