Aproape 3 din 5 romani din publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 11 Martie 2017

Cu un varf de audienta generala de 4.5 milioane de romani, Romanii au talent! a inregistrat si un varf de aur, pe segmentul publicului comercial: peste 70% cota de piata!

adplayers. info

A patra editie Romanii au talent a fost lider absolut de audienta pe toate segmentele de public, potrivit reprezentantilor Pro TV. Show-ul din seara zilei de 10 martie a cuprins reprezentatii de canto, dans, sculptura, pictura, gimnastica sau aerial ring.

Conform datelor prelucrate de postul de televiziune, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Romanii au talent a inregistrat 22.1 puncte de rating si 56.8% cota de piata – reprezentand aproape 3 din 5 romani pe aceast public tinta de audienta.

Cu un varf de audienta generala de 4.5 milioane de romani, Romanii au talent! a inregistrat si un varf de aur, pe segmentul publicului comercial: peste 70% cota de piata. In minutul de aur, de la 23:32, 70.2% dintre telespectatorii din targetul comercial, (urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani), au trait momentul prezentat de Lorelai Mosnegutu.

Potrivit reprezentantilor Pro TV, pe intreaga durata de difuzare a show-ului, la nivel national, peste 3.7 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent, iar in minutul de maxima audienta de la 21:19, peste 4.5 milioane de romani s-au uitat la show-ul de divertisment. 


Mai mult in 
media, tv, audiente, rating, market share, cota de piata


PUBLICITATE: