Scala JWT semneaza prima campanie Kit Kat "made in Romania"
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Knorr a sunat 400.000 de inscrieri
Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
"Regele berii" incoroneaza Pro TV cu "Dinastia Campionilor"
URSUS aduce o noua serie a emisiunii la televiziunea din Pache Protopopescu, din 16 ianuarie pana in 20 aprilie
OTV, TV, CNA, Auto, 23
Alte "cadouri" C.N.A. pentru decembrie
Intrunit in sedinta publica de astazi, consiliul a sanctionat National TV cu amenda de 10.000 RON, si cu somatie publica posturile de televiziune PRIMA TV, OTV, si Oltenia TV
ARCA are o noua conducere
Consiliul Director al Asociatiei Romne de Comunicatii Audiovizuale este condus de Ovidiu Miculescu - presedinte, Anca Budinschi - vicepresedinte pentru televiziune, Nora Marcovici - vicepresedinte pentru radio, director executiv fiind n continuare George Chirita
Stefan Iordache: "Nu mai aveam loc"
Leo Burnett Group  (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat  de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
COSMOTE: "cele mai mici tarife"
Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
141 Romania trece pe marketing integrat
De la o agentie traditionala de BTL, 141 Worldwide Romania se relanseaza ca o noua companie de servicii de marketing integrate
"Lucian Georgescu si agentia din Romania reprezinta pentru Scholz & Friends o miscare strategica decisiva"
Thomas Heilmann - presedintele retelei Scholz & Friends si consilierul pe imagine al recent alesei prime femei cancelar, Angela Merkel, despre deschiderea GAV | Scholz & Friends Bucuresti
HVB  Banca pentru Locuinte a scos veveritele din "barlog"
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
 
PUBLICITATE: