"Radu Florescu este un important si constant sustinator al Fulbright-ului"
Dr. Barbara Nelson, Director Executiv al Comisiei Fulbright sustine ca seful Saatchi & Saatchi intelege insemnatatea programului educational pentru ca tatal sau a fost Profesor Fulbright in Romania
Ingerii europeni de la Biserica Neagra
Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in  festivalurile de publicitate regionale
"Putem vorbi de brand-ul Romexterra Bank" Adrian Radu
Presedintele Romexterra Bank spune ca "anul 2005 a adus o crestere a notorietatii bancii cu 164% fata de anul 2004"
Scala JWT semneaza prima campanie Kit Kat "made in Romania"
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Knorr a sunat 400.000 de inscrieri
Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
"Regele berii" incoroneaza Pro TV cu "Dinastia Campionilor"
URSUS aduce o noua serie a emisiunii la televiziunea din Pache Protopopescu, din 16 ianuarie pana in 20 aprilie
OTV, TV, CNA, Auto, 23
Alte "cadouri" C.N.A. pentru decembrie
Intrunit in sedinta publica de astazi, consiliul a sanctionat National TV cu amenda de 10.000 RON, si cu somatie publica posturile de televiziune PRIMA TV, OTV, si Oltenia TV
ARCA are o noua conducere
Consiliul Director al Asociatiei Române de Comunicatii Audiovizuale este condus de Ovidiu Miculescu - presedinte, Anca Budinschi - vicepresedinte pentru televiziune, Nora Marcovici - vicepresedinte pentru radio, director executiv fiind în continuare George Chirita
Stefan Iordache: "Nu mai aveam loc"
Leo Burnett Group  (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat  de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
COSMOTE: "cele mai mici tarife"
Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
 
PUBLICITATE: