Silver Lion McCann Erickson cu ROM, si la Media.
Miercuri, 22 Iunie 2011
 
Adrian Botan, Creative Partner, McCann Erickson, si o parte din cele 7 trofee castigate pana acum la Cannes Lions

( AdPlayers, Iulian Toma )

McCann Erickson a mai castigat cu ROM un trofeu pentru Romania la festivalul Cannes Lions. Agentia de publicitate a transformat marti seara si nominalizarea intrarii Rom in finala competitiei de media intr-un leu de argint ( Silver Lion ) la Cannes Lions.

Agentia contabilizeaza astfel 7 trofee Cannes Lions – 2 trofee Grand Prix (Direct si Promo & Activation), 2 Gold Lion (Direct si Promo & Activation), 2 Bronze Lion (PR) si 1 Silver Lion (Media) – cea mai premiata agentie romaneasca in istoria festivalului de publicitate.

Adrian Botan anticipa dealtfel in AdPlayers ca este posibil ca odata apreciata de alte sectiuni ale festivalului, o campanie buna poate “matura” intreg festivalul, iar inscrierea in concurs a campaniei ROM ar putea sa mai faca si alte surprize placute agentiei.

Intrebat de AdPlayers daca se astepta la un Leu de la Cannes Lions, Mihai Trandafir, managerul Universal McCann, divizia de media a agentiei McCann Erickson care s-a ocupat de campania Rom a declarat: “Este greu sa spui ca te asteptai la un "Leu" de la Cannes. Nu asta este ideea. Ci faptul ca performanta campaniei vorbeste despre standardele unei echipe apreciate acolo, lucru care mi se pare cel mai important”.

“Campania ROM a avut o idee extrem de generoasa si cred ca acest lucru a ajutat foarte mult in succesul amplificarii sale in media. In momentul in care joci aproape cu echipa de creatie -  in campanie au lucrat practic toate echipele din agentie - este vorba de amplificarea fiecarei etape a mesajului. Dincolo de GRP-uri, costuri si eficienta, rolul nostru era sa amplificam fiecare etapa si sa aducem credibilitate fiecarui mesaj, nu doar acoperire in media”.

Mai mult in festival


PUBLICITATE: