SPOR de la Policolor da culoarea-simbol, portocaliul de Via Transilvanica, si devine partener de calitate al proiectului
Vineri, 08 Iulie 2022

 

„Drumurile care ne unesc sunt si cele pe care se construiesc cele mai frumoase si trainice povesti. Asa cum SPOR, brand al Policolor, ajuta romanii sa-si amenajeze caminele la care viseaza, asa contribuie acum la sustinerea unui vis care ne uneste pe toti intr-un proiect, pe multe generatii de acum incolo.”, a afirmat Elena Curelaru (foto, stanga), Group Marketing Director Policolor Orgachim.

AdPlayers. info

SPOR sustine comunitatile de pe Via Transilvanica, care inaugureaza un nou tronson, Hunedoara. Borna dedicata SPOR & Policolor marcheaza Portocaliul de Via Transilvanica. Portocaliul de Via Transilvanica devine culoarea oficiala SPOR a drumului care uneste Romania

SPOR devine partener de calitate si sustine comunitatile de pe Via Transilvanica, anunta reprezentantii de comunicare Policolor. In cadrul evenimentului de inaugurare a celui mai recent tronson, SPOR, brand de calitate din familia Policolor, a anuntat parteneriatul cu Asociatia Tasuleasa Social, in cadrul proiectului Via Transilvanica, drumul-manifest care propune descoperirea la pas a Romaniei.

Potrivit autorilor parteneriatului, istoric, Policolor si SPOR au fost intotdeauna legate de elementul social si de comunitate, deloc intamplator, se asociaza acum cu proiectul care aduce impreuna Romania Autentica. Peste 60 de comunitati, fiecare unica in felul ei, sate uitate, comune instarite, orase mici, urbe celebre, toate contribuie la formarea si promovarea identitatii de tara, dar si la dezvoltarea zonelor strabatute de Via Transilvanica.

SPOR da culoarea-simbol de Via Transilvanica

SPOR incurajeaza fiecare proiect, mic sau mare, personal sau care vizeaza binele social, iar parteneriatul cu Via Transilvanica este ocazia ideala pentru a luat parte la initiativa care creste frumos tot ce e valoros in Romania: patrimoniu arhitectural, peisaje unice, traditii si mestesuguri si oameni care duc mai departe povestea locurilor.

Incepand din acest an, marcajele folosite se vopsesc usor cu SPOR, mai exact cu vopseaua dedicata drumului care uneste o tara - portocaliul de Via Transilvanica. Nuanta speciala va fi folosita atat pentru marcarea traseului, cat si pentru lucrarile de mentenanta pe care echipa Tasuleasa le desfasoara constant.

Cunoscutele borne de andezit nu lasa calatorii sa se piarda si permit tuturor sa urmareasca povestea frumoasa a locurilor care creeaza o legatura unica in Romania, de la Nord la Sud. Odata cu portocaliul de Via Transilvanica, drumetii pot intalni si borna SPOR, in judetul Alba. Executata intr-un bloc masiv de andezit, sculptura arata o pensula care urmareste conturul tarii, oferind protectie spatiului cultural romanesc, asa cum vopseaua SPOR ofera protectie spatiilor in care este folosita.

Tronsonul Hunedoara, inaugurat cu SPOR

In weekend, la Cetatea Malaiesti, au fost  sarbatoriti 141 km noi pe tronsonul din judetul Hunedoara, care vin in completarea celor existenti de pe Via Transilvanica. Acest traseu ofera o incursiune in trecutul istoric al romanilor si al tarii noastre. Astfel, drumetii ce parcurg Via Transilvanica din directia Putna catre Drobeta Turnu-Severin, vor putea afla mai multe, vor descoperi si degusta din frumusetile judetului Hunedoara, lasandu-se ghidati de bornele marcate cu SPOR in Portocaliul de Via Transilvanica.

Din partea SPOR, brand de traditie al Policolor, la inaugurare a participat Elena Curelaru, Group Marketing Director Policolor Orgachim. 

„Drumurile care ne unesc sunt si cele pe care se construiesc cele mai frumoase si trainice povesti. Asa cum SPOR, brand al Policolor, ajuta romanii sa-si amenajeze caminele la care viseaza, asa contribuie acum la sustinerea unui vis care ne uneste pe toti intr-un proiect, pe multe generatii de acum incolo.”, a declarat Elena Curelaru, Group Marketing Director Policolor Orgachim.

La festivitatea de inaugurare de la Cetatea Malaiesti au mai participat ambasadorii proiectului Mihaela Miroiu, Toma Coconea, Tibi Useriu, Ion Barbu si invitatul surpriza, Andi Moisescu, impreuna cu partenerii proiectului: Consiliul Judetean Hunedoara, Destinatia de Ecoturism Tara Hategului – Retezat si Serviciul Public Judetean.

La evenimentul in care a fost introdus cel mai nou segment Via Transilvanica au mai luat parte specialistii Salvamont Hunedoara, impreuna cu reprezentanti ai institutiilor locale si ai primariilor, reprezentanti si sponsori ai proiectului, organizatii locale, voluntari, locuitori din zona si jurnalisti.

Via Transilvanica traverseaza zece judete, 60 de comunitati si promoveaza valorile culturale, etnice, istorice si naturale si diversitatea Romaniei in spiritul „turismului lent”. Drumul este un adevarat catalizator pentru culturile care coexista de secole in tara noastra, fiind unul dintre proiectele simbol pentru Romania.

Mai mult in Campanii, Digital, Eveniment,


PUBLICITATE: