Ogilvy Group Worldwide a lansat un site dedicat recesiunii
Joi, 08 Ianuarie 2009

 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Ogilvy Group Worldwide a lansat www.ogilvyonrecession.com, un site prin care grupul de comunicare vorbeste despre solutii de optimizare a bugetelor de marketing si de comunicare in perioada recesiunii cu scopul de a sustine eforturile clientilor in depasirea acestei perioade, anunta oficialii de relatii publice Ogilvy. 

Potrivit reprezentantilor grupului, istoria ne arata ca multe branduri si companii de succes s-au lansat in perioade de recesiune, in timp ce altele au depasit situatia dificila creandu-si avantaje competitive pe piata.

„In aceste momente datoria noastra, a specialistilor in comunicare, este mai mult decat oricand sa fim cat mai aproape de clientii nostri, sa intelegem incercarile specifice prin care fiecare dintre acestia trece si sa le venim in intampinare cu solutii si servicii adaptate pentru optimizarea bugetelor de marketing intr-o economie in recesiune”, spune si Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

Web site-ul are sectiuni personalizate in functie de aria geografica de interes - America de Nord, EAME - Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Asia Pacific si America Latina - si pune la dispozitia advertiserilor expertiza pe care Ogilvy o are  in aceste regiuni.

Studiile acopera teme din domenii variate, precum: „Digital in a downturn - Smart strategies for tough times”, „The New PR - leveraging digital influence to drive sales and reputation” sau „Turning shoppers into buyers”, “How to get more effective advertising”, “Improving sales force performance” si “Optimizing production expenditure and creative assets”.


PUBLICITATE: