Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania, in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions
Luni, 12 Iunie 2017

Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania, in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions

adplayers.info

Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania, a fost selectat pentru a reprezenta Romania in juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions, editia 2017.

“Pe lista celor trei propuneri pe care le-am facut in toamna trecuta s-au mai regasit Dana Bulat si Sebastian Olar, ambii cu distinctii in media creativa. Mihai Trandafir este decanul performantelor in domeniu, insa. Expertiza lui e relevanta in procesul de selectie a lucrarilor finaliste”, a declarat despre cooptarea lui Trandafir in juriul Cannes LIons, Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului in Romania.

Cu o experienta de peste 18 ani in media, Mihai Trandafir conduce o agentie de media cu un palmares dimpresionant. Agentia anului la Media Global in 2016, cu 7 Gold-uri, un silver, un bronz si un Grand Prix pentru cea mai buna campanie in acelasi an, UM Romania a fost castigatoarea competitiei “Media Plan of the Year” initiata de AdAge, si a devenit astfel, parte din The Internationalist hall-of-fame in 2016. In 2015, UM a fost agentia de media a anului la Eurobest. De-a lungul anilor, la Cannes Lions, agenria a castigat argint si bronz.

Implicat, deopotriva, si in organizatiile industriei, Mihai Trandafir a detinut pozitia de vicepresedinte al Asocitiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA) intre 2003 - 2011, membru in Boardurile BRAT (din 2007) si IAA (din 2013). In calitate de jurat pentru lista scurta a campaniilor de media, el a evaluat pe parcursul lunii mai cateva sute de lucrari din toata lumea, inscrise la prestigioasa competitie.

UM Romania, divizie a retelei internationale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agentii de media din Romania din punct de vedere al cifrei de afaceri si ofera un spectru complet de servicii media, cu solutii strategice si creative, personalizate si complexe, ce i-au adus cea mai mare recunoastere a unei agentii romanesti la Cannes si Effie. In Romania, clientii agentiei acopera cele mai importante categorii de clienti. Printre acestia se numara: Coca-Cola, KFC, Pizza Hut, Kandia Dulce, Intersnack, Kaufland, Dedeman, Caroli, Secom, Alpha Bank.

 Mai mult in Festival, 


PUBLICITATE: