MPG planifica in Orientul Mijlociu cu MPG Middle East
Joi, 11 August 2005

( AdPlayers.ro ) Media Planning Group (MPG), reteaua de media din cadrul grupului international de marketing si comunicare Havas, a anuntat lansarea MPG Middle East - noua sa filiala din Orientul Mijlociu se arata intr-un comunicat remis AdPlayers de catre reprezenantii MPG. 

Vazut ca primul pas dintr-o strategie agresiva de expansiune a grupului in aceasta regiune, MPG Middle East este o societate mixta constituita intre MPG si Euro RSCG Promopub, parte a Chalhoub Group – unul dintre actorii de prima marime distributiei si retail-ului de marketing pentru marci de lux in regiunea Orientului Mijlociu. 

Alfonso Rodes, Chief Corporate Development Officer in cadrul MPG Worldwide declara: “Ambii parteneri asteapta foarte mult de la acest proiect. Combinatia dintre experienta locala a Chalhoub si abordarea internationala a MPG reprezinta o oferta dinamica pe una dintre pietele cu cea mai rapida crestere din lume.”

Reprezentantii MPG afirma ca notorietatea grupului Chalhoub in randului companiilor si brand-urilor de varf din portofoliu precum Louis Vuitton, Chanel, Coty-Lancaster, Puig, Christofle, Swarovski, S.T. Dupont, Daum, Baccarat, Liardo, Lacoste si Paul Smith furnizeaza ocazia pentru o activitate noua pe o baza solida.

“Sub numele de Euro RSCG Promopub, noi suntem deja una dintre companiile de prima marime in domeniul achizitiilor media in Orientul Mijlociu” a mai adaugat  Pierre Soued, COO in domeniul comunicarii in cadrul grupului Chalhoub. „Acum fiind impreuna, avem la dispozitie mai multe instrumente de planificare si cercetare care ne permit sa oferim clientilor valoare adaugata in domeniul media. Prin ingemanarea culturala dintre MPG si Chalhoub Group nu am nici o indoiala ca aceasta va fi o formula castigatoare.”

Noua companie va fi condusa de Dany Namaan. Avand sediul in Dubai, placa turnanta regionala pentru operatiunile din Orientul Mijlociu potrivit acelorasi surse, MPG Middle East va acoperi 14 tari, inclusiv GCC, Levant si Egipt. Dany Namaan comenteaza, “Am vazut deja beneficiile din colaborarea apropiata cu reteaua globala a MPG. Oamenii nostri cu functii cheie au fost inclusi imediat in programul de pregatire al MPG de la Madrid si ma bucur sa constat ca instrumentele si procesele MPG sunt implementate in regiunea noastra.”

Noua companie incepe cu o baza de clienti considerabila migrata de la Euro RSCG Promopub, care cuprinde printer altii Air France, Danone, Puig, Chanel, L’Oreal, YSL, Lancaster-Coty si Saks fifth avenue.

MPG, una dintre agentiile media cu cea mai rapida crestere din lume. Specialistul de media din cadrul grupului Havas s-a extins in ultimii ani de la 9 piete in 1999 la peste 85 piete in 2005, marindu-si acoperirea mondiala, masurata in termeni de investitii in publicitate, de la 67% in 1999 la 93% in 2003 potrivit unor date preluate dintr-un raport al companiei de cercetare Recma.

Potrivit companiei, MPG este lider in America de Nord si lider de piata pe pietele majore din Europa si America Latina. MPG isi deserveste clientii prin intermediul unui portofoliu de agentii specializate nationale si internationale, printre care EHS Brann (Marketing direct), Arena (Consultanta in comunicare), Media Planning (Agentie media internationala), Media Contacts, (Specialist in media interactiv), Havas Sports (Marketing sport/Agentie de sponsorizare) si MPG Entertainment (Divertisment de marca).

Printre noile afaceri castigate de MPG in primul trimestru din 2005 reprezaentantii grupului vorbesc despre Coca Cola in Argentina, Europ Assistance in Italia, Mitsubishi si Hasbro in Spania, SNCF, Aviva Direct si ING Direct in Franta, PSA in Olanda, P&O Ferries, Camelot si Pricerunner in Marea Britanie, Subway in Germania, Avans in Polonia, Masterfoods in Tarile Baltice, Tele 2 in Ungaria si Vonage si Autozone in SUA ( Mihaela Sinca, Iulian Toma )


PUBLICITATE: