Jeff Zucker - seful NBC Universal, la IAA World Congres
Vineri, 21 Martie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Jeff Zucker, President and CEO, NBC Universal vine sa vorbeasca la IAA World Congres, eveniment ce va reuni peste 700 de lideri ai industriei de marketing si comunicare din intreaga lume in perioada 6 si 9 aprilie, la Washington DC.

Numarul 1 de la NBC Universal se alatura unei liste impresionante de vorbitori printre care se afla Maurice Lévy - Publicis Groupe, Kevin Johnson – Microsoft sau Michael Roth - Interpublic Group.

Potrivit IAA Worldwide, Zucker va vorbi despre viitorul industriei de entertainment, marketing si advertising. Biografia sa impresionanta a inceput acum aproape doua decenii la NBC unde a fost numit cel mai tanar producator executiv in 1992, si culmineaza cu numirea sa in pozitia de President & CEO NBC Universal in februarie 2007, cariera cu care putini oamen din industria mondiala de entertainment se pot lauda.

„Suntem foarte impresionati ca Jeff se alatura editiei IAA World Congres din acest an”, spune Michael Lee, IAA Executive Director. „In ziua de astazi, granitele dintre advertising, marketing si entertainment sunt neclare, la un nivel fara precedent, urmand sa aflam viziunea lui (Jeff Zucker) in privinta viitorului industriei”

Sub titlul „What’s coming next?”, Congresul Mondial al IAA urmeaza sa dezbata provocarile zilei de astazi precum si impactul viitorului asupra industriei de marketing si comunicare, in contextul unor subiecte legate de tehnologie, eficienta in publicitate, comportamente de consumator, probleme de mediu si multe alte prioritati ale industriei de comunicare. La eveniment participa si o delegatie romaneasca impresionanta condusa de oficialii IAA Romania.

Mai multe detalii pot fi gasite pe website-ul evenimentului www.whatscomingnext.org

AdPlayers / FILE

Speakers – IAA World Congres 2008

Tom Bernardin - Leo Burnett,

Eric Biel -Burston-Marsteller,

Steven Bloom - Zenith Media,

Nick Brien - Universal McCann,

Chuck Brymer – DDB,

Jean-François Decaux – JCDecaux,

Mary Engle - Federal Trade Commission,

Matt Freeman- Tribal DDB,

R. Gopalakishnan - Tata Sons Ltd,

Kevin Johnson – Microsoft,

David Jones - Euro RSCG Worldwide,

Akira Kagami - Dentsu

Michael Kassan - Media Link LLC

Maurice Lévy - Publicis

Bob Liodice - Association of National Advertisers

Robert Madelin - EU Director General for Health and Consumer Protection

Vladimir Makarov - Committee on advertising information and design of Moscow

Tateo Mataki - Dentsu

Erin McAllister - Unisys

Carla Michelotti - Leo Burnett

Daina Middleton - Hewlett-Packard Company

Dan O'Brien - Brand Clariti

Dr. Rajendra K Pachauri - Intergovernmental Panel on Climate Change & 2007 Nobel Prize Joint Winner

Greg Paull - R3

Bernard Petit - VT Scan

Joe Rivas - Y&R

Joe Rosenbaum - RedSmith LLP

Michael Roth - Interpublic Group

Alexander Schmidt-Vogel MediaCom

Wally Snyder - American Advertising Federation

Kotaro Sugiyama - Dentsu

Chris Tolles- Topix

Suzanne Vranica - Wall Street Journal

David Wethey - Agency Assessments International

Tim Whiting - Motorola

Jeff Zucker - NBC Universal

 


PUBLICITATE: