Foote, Cone & Belding toarna Lafarge Romcim dupa licitatie
Luni, 15 August 2005

( AdPlayers.ro ) Foote, Cone & Belding ( FCB ) deruleaza campania de lansare Romcim – noul ciment pentru betoane produs de Lafarge Romcim. FCB Bucharest “toarna” campania dupa o licitatie castigata la sfarsitul lunii iunie dupa cum au declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro reprezentantii agentiei de publicitate.

“Pornind de la headline – “Romcim – RezultatuFoote, Cone & Belding toarna Lafarge Romcim dupa licitatiel e beton!” – un joc de cuvinte inspirat care atrage atentia asupra aplicabilitatii produsului prin folosirea unei expresii uzuale in limbajul de fiecare zi, si pana la layout-ul materialelor de comunicare in care domina sacul de ciment Romcim, intreaga campanie a reflectat cu strictele conceptul de la care s-a pornit” spune echipa de creatie de la FCB Bucharest.

Campania “40 kg de performanta” a inceput pe 18 iulie, iar canalele media care au fost alese pentru a promova produsul nou lansat au urmarit sa ajunga la targetul vizat cand acesta se afla cat mai aproape de punctele de desfacere ale produsului.

Promovarea noului Romcim a fost sustinuta pe Radio, print si outdoor ( OOH ).  Dupa cum sustin reprezentantii agentiei, noul ciment Romcim a fost puternic sustinut pe posturile de radio locale si prin panouri si directionale amplasate in vecinatatea depozitelor de materiale de constructii, dar si in presa locala din zonele acoperite de distributia cimentului Romcim.

Foote, Cone & Belding toarna Lafarge Romcim dupa licitatie

Lansarea a fost sustinuta si de o campanie PR in presa locala si nationala, care a urmarit, potrivit agentiei, sa intareasca si sa explice in acelasi timp conceptul creativ care a stat la baza intregii comunicari a noului produs.

Echipa Lafarge Romcim care a participat la realizarea campaniei noului ciment pentru betoane a fost alcatuita din Costinel Bloju – Marketing Manager, Adina Mastalier – Brand Manager si Loredana Serghie – Coordonator Promovare.

Foote, Cone & Belding Bucharest a turnat campania cu Ioan Jarnea – Creative Director, Andrei Zabet – Copywriter, Romulus Olteanu – Art Director, Cosmin Radoi – Account Director si Paula Polizu – Account Manager. De media s-au ocupat Sorin Tomsa – Media Director si Camelia Dumbrava - Media Planner. ( Iulian Toma, Irina Toma )


PUBLICITATE: