Dupa 2 ani de pauza, RoDirect recupereaza. 3 zile de speakeri internationali in agenda 2011
Marti, 25 Octombrie 2011

RODIRECT 2011: www.rodirect.ro 

 (AdPlayers, Iulian Toma) Dupa o pauza de 2 ani, Rodirect reintra pe agenda 2011 a Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD) si a industriei de profil. Cea de-a 4-a editie a Conferintei Internationale se va desfasura intre 1 si 3 Noiembrie, la Hotel Pullman, Bucuresti si asteapta sa ii calce pragul in cele trei zile de eveniment intre 100 si 150 de oameni de decizie in marketing si comunicare. 

“Anul acesta am zis sa schimbam putin formatul. Am gandit un eveniment de 3 zile  sustinut in majoritatea prezentarilor de speakeri internationali”, a declarat pentru AdPlayers Laura Tampa (foto), Director Executiv la Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD).

Noul executiv  a preluat coordonarea ARMAD  la finalul primului semestru al anului in curs, si completeaza astfel efortul pe care il are in promovarea bunelor practici in marketing, de la conducerea unei alte institutii a industriei de comunicare - Scoala IAA. 

“Rodirect 2011 debuteaza cu Masterclassului "E-mail marketing & Social Media", in care Michael Leander va vorbi despre e-mail marketing si social media. Prima zi este locul unde cei interesati pot afla 5 pasi pe care trebuie sa ii ai in vedere atunci cand trebuie sa faci strategia de marketing direct, dar si multe alte lucruri aplicate in toate cele 3 zile ale evenimentului”, subliniaza executivul ARMAD.

Pe langa cele mai recente initiative legislative la nivel European care vor fi prezentate de catre Mathilde Fiquet, reprezentant FEDMA, ziua de 2 noiembrie, ii are ca de la Ian Moore, autorul cartii "Does your marketing sell", Axel Walling / Roi Division Suedia va demonstra cum sa aplici eficient cele mai noi tehnologii in marketingul direct. Yonathan Dominitz va prezenta particpantilor de ce trebuie sa tii seama pentru a sparge tiparele in comunicarea directa”

Evenimentul se va incheia a treia zi, cu workshop-ul "Creativitatea in direct marketing" unde participantii vor analiza impreuna cu Yonathan Dominitz cele mai bune campanii de marketing direct de la competitii internationale.

Potrivit Laurei Tampa, bugetul evenimentului este acoperit din sponsorizari si taxele de acces la seminariile si workshop-urile din cadrul celor trei zile de desfasurare. Accesul se face in baza unor taxe cuprinse intre 100 si 150 de euro, in functie de zilele de interes, companiile membre ARMAD beneficiind de reduceri. Evenimentul din acest an este sustinut de Syscom Digital, Proximity si iLeo.

Cei care vor sa afle mai mult despre ce se va intampla intre 1 si 3 noiembrie la RODIRECT, pot avea mai multe informatii pe rodirect.ro, website-ul evenimentului unde se pot face si inscrierile la editia din acest an.

 Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: