Drum catre Graffiti BBDO
Miercuri, 06 Septembrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Sub tema „Turismul responsabil”, Graffiti BBDO īn parteneriat cu Scandia, liderul pietei romānesti de conserve de carne si pate, potrivit agentiei de publicitate, a desemnat cei trei cāstigatori ai editiei din acest an a concursului de creatie publicitara „Drum catre Golden Drum”.

Marele premiu consta īn participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum (Portoroz, Slovenia, ce va avea loc īn perioada 1-6 octombrie 2006. Graffiti BBDO īmpreuna cu Scandia vor acoperi costurile de calatorie iar accesul la festival (seminarii si gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de organizatorii Golden Drum.

"Tinerilor sub 26 de ani care nu lucreaza īn publicitate"

Editia din acest an a concursului, cea de-a patra, s-a desfasurat īn perioada 25 iunie – 31 iulie 2006 si s-a adresat tinerilor sub 26 de ani care nu lucreaza īn publicitate. Juriul a fost compus din Bogdan Mirica – Director de Creatie Graffiti BBDO si Presedinte al juriului, Sorin Psatta – Director de Strategie si Cercetare Graffiti BBDO, Sorin Bozdog – Director Comercial Scandia si Gabriela Marculet – Director Marketing Scandia.

Membrii juriului au notat propunerile dupa criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat īn brief.

Cāstigatorii

Pe locul īntāi, si cāstigatoarea marelui premiu, a fost desemnata Ana Maria Taralunga (20 de ani), studenta īn anul III la Facultatea de Litere din Bucuresti, sectia Comunicare si Relatii Publice. Īn plus, Ana Maria Taralunga poate efectua o luna de practica, cu posibilitatea continuarii colaborarii, īn „prima agentie de publicitate”, dupa cum se pozitioneaza compania. Propunerile creative ale Anei Maria au fost grupate īn campania intitulata „Sa recuperam naturaletea naturii”.

Cāstigatorii locurilor 2 si 3 sunt Ioan Alexandru Murg (21 de ani) si respectiv Alexandra Bogdan (23 de ani). El este student īn anul III la Facultatea de Stiinte ale Comunicarii si Relatii Publice din cadrul Universitatii Ecologice din Bucuresti, īn timp ce ea este īn anul IV la Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu din Bucuresti. Ambii concurenti primesc ca premiu o luna de practica la Graffiti BBDO si ar putea deveni membri ai echipei dupa o confirmare ulterioara.

Potrivit agentiei, conceptele creative ale celor trei cāstigatori vor fi facute publice pe site-urile www.graffiti.bbdo.ro si www.scandia.ro.

AdPlayersFile Scandia Romania

Scandia Romania SA, lider national pe piata de conserve de carne si pate. Īn prezent, compania are peste 750 de angajati si produce diferite sortimente de conserve, īmpartite īn patru categorii: pate (Pate Poiana, Pate Sibiu, Pate Bucegi, Pate Sibiel), conserve de carne (Carne Sibiu, Carne Bucegi etc.), crenvursti (Cardinali) si māncaruri traditionale romānesti (ciorba de burta, sarmale, costita cu fasole, cārnaciori cu fasole, gulas de vita, de porc etc).

Alte marci sub care se vānd produsele fabricii sunt Aro, Clever, Nr. 1, Bravour, Profi, Sarto, Carpati, CBA, La Grande Famiglia, Novac, Sor, Porto Roman, Etti, Novatim. Aceste marci apartin diverselor retele internationale de magazine care au investit īn Romānia, distribuitorilor sau retailerilor parteneri Scandia.


PUBLICITATE: