“Digitalul este in continua dezvoltare, insa creativitatea si ideile raman principale in orice facem" Ronald Ng, Presedinte Juriu Digital, LIA
Miercuri, 03 Iunie 2015
 adplayers. Iulian Toma

“Digitalul este in continua dezvoltare, insa creativitatea si ideile raman principale in orice facem" a afirmat Ronald Ng, Presedinte Juriu Digital, London International Advertising Awards.
 
Fost creative Director BBDO New York, iar in prezent Chief Creative Officer, Nord America DigitasLBi, Ronald Ng a fost ales de curand presedintele Juriului Digital, LIA Awards 2015, festival care celebreaza de 30 de ani puterea ideilor in publicitate.

Ronald va juriza LIA 2015 alaturi de multi grei ai creativitatii din industria de publicitate mondiala. Printre acestia: Mark Tutssel - Global Chief Creative Officer, Leo Burnett Worldwide (Non Traditiona Jury) , Amir Kassaei - Worldwide CCO, DDB Worldwide (Integration Jury), Matt Eastwood - Worldwide CCO, J. Walter Thompson (Print, Poster, Billboard), John Mescall - Global ECD, McCann Worldgroup (TV, Cinema, Online Film).

Avand ca termen limita de inscriere in competitie data de 5 iunie 2015, festivalul primeste lucrari aparute in ultimul an in comunicare, incepand cu luna iulie 2014. Mai mult despre inscrieri, pe pagina festivalului de publicitate: liaawards.com

Mai mult in Festival, Digital, Interactive
 

PUBLICITATE: