"Demisia e Demisie" Serban Goran, fost Presedinte ARMAD
Marti, 01 Septembrie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Demisia e demisie”, spune Serban Goran, fostul presedinte ARMAD, intrebat de ce a plecat de la sefia asociatiei de marketing direct.

„Am demisionat din motive personale”, a afirmat el pentru AdPlayers, insa potrivit unor surse apropiate RODIRECT, Goran a plecat din fruntea ARMAD pentru ca evenimentul s-ar facut fara aprobarea consiliului director – de la comunicare concept etc, asa cum scria la cartea statutului asociatiei si la caietul conferintei.

Serban Goran si-a anuntat demisia din pozitia de presedinte ARMAD pe 1 august, urmand ca aceasta sa devina efectiva dupa RODIRECT, planificat initial pentru 9 septembrie, pentru a nu strica bunul mers al conferintei.

 „Tot ce s-a intamplat legat de RODIRECT mai putin amanrea, mi le asum in totalitate”, a spus Goran, care nu incearca sa se eschiveze de raspundere. „Votul este statutar”, adauga el despre procesul de votare din Adunarea Generala ARMAD. 

Intrebari "directe" pentru membrii ARMAD


Plecarea lui Goran a adus un val de schimbari la carma ARMAD care dau nastere la mai multe speculatii pe tema frictiunilor din sanul asociatiei si controlului deciziilor. Care sunt motivele pentru care a demisionat Goran, dar si de ce a fost suspendat proiectul Rodirect 2009 raman inca semne de intrebare. 

Demisia fostului presedinte a fost anuntata pe 1 august, iar pe data de 6 Comitetul Director intrunit a hotarat convocarea AGA, joi, 13 august. Adunarea Generala avea sa accepte demisiile membrilor Consiliului Director care, surpriza, ulterior aveau sa se autopropuna din nou, si sa fie realesi inca o data in conducerea asociatiei, mai putin unul din cei sase membri. Asadar se naste o prima intrebare pentru cei 47 de membri cotizanti ai ARMAD: de ce, sau cum s-a schimbat Consiliul Director ARMAD, daca el a ramas acelasi? 

Editia Rodirect din acest an se pregatea inca din iarna 2008-2009. Prin urmare ea nu avea motive sa fie "insuficient" pregatita, decat daca asociatia a avut un consiliul director care pur si simplu nu i-a pasat de cel mai important eveniment pe care-l organiza. Firesc se iveste si a doua intrebare pentru cei 47 membri ARMAD: de ce evenimentul propus de fostul presedinte Goran a fost catalogat abia in luna august drept unul care nu mai reprezinta asociatia, cand o prima intalnire pe tema conferintei a existat inca in urma cu jumatate de an? Putea Goran sa faca altceva decat l-ar fi tras de maneca Consiliul Director sa faca la Rodirect 2009?

In loc sa fie corectata sau amanata, conferinta de marketing direct a carei comunicare numara deja la jumatatea lui august in jur de 75-80 de aparitii in media, a fost pur si simplu oprita. De aici, si o ultima intrebare: De cate stiri sau articole va avea nevoie ARMAD la promovarea urmatorului Rodirect, pentru ca cei interesati sa mai si creada in organizarea acestui eveniment?


PUBLICITATE: