Creative Director, Centrade | Cheil Romania, Ioana Zamfir a fost selectata in juriul Eurobest 2018
Miercuri, 14 Noiembrie 2018

 

Creative Director, Centrade  Cheil, Ioana Zamfir a fost selectata in juriul Eurobest 2018

Credit: Centrade | Cheil  Romania

Ioana Zamfir si-a inceput cariera in publicitate in anul 2010. S-a alaturat echipei Centrade | Cheil Romania in luna mai a acestui an, ca director de creatie. Anterior, a ocupat pozitia de Group Creative Director la McCann Bucuresti.

adplayers.info

Ioana Zamfir, directorul de creatie al Centrade  Cheil Bucharest, a fost selectata sa jurizeze in categoria Brand Experience Activation & Direct, Eurobest 2018, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri europene dedicate excelentei in creativitate.

 „Sunt extrem de onorata sa reprezint Romania si echipa Centrade | Cheil in cadrul unui festival ce reuneste elita creativitatii europene”, spune Ioana Zamfir. „Ma astept sa vad nominalizari ce ridica standardul categoriei Brand Experience Activation & Direct, si sa am o experienta extraordinara in jury room, alaturi de profesionisti din toata lumea, pe care ii respect enorm”.

 „Participarea Ioanei confirma inca o data experienta si contributia sa personala la procesul continuu de profesionalizare a industriei. In ceea ce ne priveste, incurajam si sustinem participarea colegilor nostri in juriile marilor festivaluri dedicate industriei” a adaugat Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South-East Europe.

„Pe de o parte, o astfel de oportunitate valideaza profilul profesional al oamenilor din echipa. Totodata, ii aduce in mijlocul celor mai talentati si mai experimentati colegi din industrie, si ii conecteaza la cele mai recente tendinte si cele mai creative idei. Cu siguranta, este o experienta de care beneficiaza atat ei, ca jurati, echipa agentiei per ansamblu si, nu in ultimul rand, clientii nostri” a mai spus Florescu.

Eurobest - Festivalul European de Creativitate este un eveniment anual ce premiaza excelenta in comunicarea creativa, publicitate si domeniile adiacente din Europa. Lansat in 1988, Eurobest se situeaza in topul premiilor acordate industriei de publicitate din Europa, numarand 14 categorii: PR, Film, Print, Outdoor, Direct, Promo & Activation, Media, Interactive, Mobile, Radio, Design, Craft, Integrated and Branded Content & Entertainment.

In fiecare an, campaniile inscrise sunt analizate de un juriu format din experti de calibru si cu reputatie deosebita in industria de profil. Juratii decid lista scurta initiala si campaniile care trebuie sa castige trofeele Grand Prix, Gold, Silver si Bronze. Castigatorii sunt anuntati in cadrul Eurobest Awards Ceremony, la finalul Festivalului.

Ioana Zamfir

Ioana Zamfir si-a inceput cariera in publicitate in anul 2010. S-a alaturat echipei Centrade | Cheil Romania in luna mai a acestui an, ca director de creatie. Anterior, a ocupat pozitia de Group Creative Director la McCann Bucuresti.

Recunoasterea pentru munca ei in creatie a venit in forma celor mai importante premii, in festivaluri prestigioase din industrie precum Cannes Lions, Clio Awards, LIA Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum, Effie sau Fibra.

Una dintre campaniile ei recente - „Bihor Couture” - a castigat aur, argint si bronz atat la Cannes, cat si la Clio.

In timpul anilor ei de copywriting, a fost recunoscuta drept Copywriterul Anului in Romania de catre juriul international de la Fibra Awards. A fost ea insasi parte a Marelui Juriu la New York Festivals.

 

Centrade | Cheil are o echipa de creatie formata din 20 de specialisti cu competente in campanii de brand, implementare pe toate canalele, continut digital, UX si design. Portofoliul recent de clienti include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.

 


PUBLICITATE: