Coca-Cola lanseaza platforma globala muzicala Coke Studio™
Miercuri, 22 Iunie 2022

 

Coke Studio debuteaza cu un videoclip international care aduce un omagiu piesei emblematice „A Kind of Magic” a trupei Queen si da startul uneia dintre cele mai mari promotii de vara organizate de Coca-Cola in Romania in ultimii ani

Filmul „The Conductor” este disponibil online si poate fi urmarit integral pe canalul de youtube Coke Studio:  http://youtube.com/CokeStudioGlobal

AdPlayers. Info

Coca-Cola lanseaza Coke Studio™, o platforma muzicala care ofera o oportunitate pentru talentele emergente din diferite colturi ale lumii de a colabora pentru a crea momente magice si noi experiente muzicale dedicate publicului larg, anunta compania.

Momentul care marcheaza lansarea Coke Studio™  a prins viata printr-un videoclip lansat la nivel global ce poarta numele „The Conductor”. Filmul prezinta sapte artisti care vin laolalta cu propria lor viziune pentru a reimagina piesa „A Kind of Magic” a trupei Queen. „The Conductor” este doar primul pas, acesta fiind urmat de una dintre cele mai mari promotii organizate vara aceasta de Coca-Cola in Romania, cu premii substantiale pentru toti iubitorii de muzica.

The Conductor

Coke Studio si „The Conductor” sunt cele mai noi expresii ale Real Magic™ – noua filosofie globala a brandului pe care Coca-Cola a introdus-o la sfarsitul anului trecut. Esenta platformei sta in convingerea ca diferentele noastre fac din lume un loc mai bogat in care sa traim – si ca „Magia adevarata” se intampla atunci cand suntem uniti prin experiente comune, atat la nivel digital, cat si in viata reala.

„Ne-am propus sa facem ceva diferit cu Coke Studio”, a declarat Joshua Burke, Head of Global Music & Culture Marketing, The Coca-Cola Company. „Coca-Cola a avut intotdeauna o legatura puternica cu muzica, lucrand cu talente emergente remarcabile in diferite comunitati din toate colturile lumii, precum si o mostenire puternica in conectarea oamenilor dincolo de granite si culturi. Coke Studio reuneste aceste doua lucruri intr-un mod puternic si orientat spre viitor, sustinand dezvoltarea talentelor in industria muzicala, conectand, in acelasi timp, noi publicuri la muzica noua. Vedem „The Conductor” ca fiind atat un omagiu adus legendarei trupe Queen, cat si o oportunitate de a reinterpreta una dintre cele mai bune piese ale lor in diferite moduri, in diferite culturi si genuri muzicale, pentru o noua generatie. Aici este magia!”

Filmul „The Conductor” este disponibil online si poate fi urmarit integral pe canalul de youtube Coke Studio:  http://youtube.com/CokeStudioGlobal . Printre artistii care au contribuit la realizarea proiectului se numara Ari Lennox, artista americana de R&B nominalizata la premiile Grammy, compozitorul britanic Griff, producatoarea electro-pop de origine turca Ekin Beril, Mariah Angeliq - o voce remarcabila a stilului latino-urban-pop, Tems - compozitoare si producatoare de origine nigeriana, rapperul canadiano-indian Tesher,  precum si trupa K-Pop TRI.BE.

Pe langa contributia adusa filmului, fiecare dintre cei sapte artisti si-a inregistrat totodata si propria versiune a piesei „A Kind of Magic”, care, impreuna cu alte piese exclusive si filmari din culise, vor fi accesibile pe Hub-ul YouTube Coke Studio . Continutul poate fi accesat si prin scanarea noilor ambalaje Coca-Cola care se vor transforma astfel „in portaluri digitale” catre o lume plina de continut digital original in cadrul noului hub Coca-Cola.

Lansarea Coke Studio si „The Conductor” a fost organizata in parteneriat cu Universal Music Group, liderul mondial in divertismentul muzical, videoclipul fiind realizat impreuna cu agentia de creatie BETC Londra.

Promotia verii

The Conductor marcheaza debutul Coke Studio in Romania, care va continua vara aceasta cu una dintre cele mai mari promotii estivale organizate de brand in ultimii ani. Campania suprinde prin atat prin complexitate, avand o abordare integrata, 360, cu componente in ATL, BTL, OOH, digital, social media si PR, dar si prin premiile oferite in cadrul unei promotii nationale. 

Anul acesta, Coca-Cola ofera sansa iubitorilor de muzica sa castige premii la cele mai mari festivaluri din tara, printre care Neversea, Electric Castle si Untold. Iar prin intermediul unor parteneriate internationale, Coca-Cola va oferi experiente complete si la cateva dintre cele mai cunoscute festivaluri europene: Tomorrowland in Belgia, Lollapalooza in Germania, precum si Coca-Cola Music Experience in Spania. Practic, pentru prima data, prin intermediul aplicatiei Coca-Cola App, publicul va avea posibilitatea sa castige invitatii la toate aceste festivaluri, de care se vor putea bucura alaturi de prieteni sau familie. Mai mult decat atat, invitatiile pentru festivalurile din afara tarii vor veni intr-un pachet complet, cu transport si cazare asigurate.

Dincolo de invitatii, participantii la promotie vor putea castiga numeroase alte premii precum casti wireless sau boxe portabile, dar si o experienta VIP completa la festivalul Lollapalooza din Berlin care include 4 invitatii, transport si cazare asigurate, precum si vouchere valorice pentru achizitionarea tinutelor de festival.

Campania se desfasoara pana la data de 21 august, toate aceste experiente pot fi castigate prin intermediul aplicatiei Coca-Cola App, disponibila pe iOS si Android, jucand jocul promotiei, intitulat SIMTE RITMUL VERII.

Mai mult in Campanii, Entertainment,


PUBLICITATE: