Campaniile premiate si nominalizate la Effie Awards 2009
Luni, 01 Iunie 2009
 

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Ce campanii au fost premiate si nominalizate in categoriile festivalului de eficienta Effie Awards Romania? Din cele 40 de nominalizari, cele mai stranse lupte s-au dat in cele doua categorii de Produse Alimentare, cu 9 nominalizari, urmate de Servicii Financiare si Promotii Servicii NON FMCG cu cate 5 nominalizari. Categoria Bauturile Alcoolice a avut 4 nominalizari, iar Produsele Nealimentare - 3 nominalizari.

Batalii mai putin aprige s-au dat in Promotii FMCG Food si Non Food sau Produse si Servicii Noi introduse pe piata, cu cate 2 nominalizari. Celelalte categorii au avut cate o singura nominalizare in competitie.

 Campanii premiate si nominalizate pe categorii

FOOD PRODUCTS I: 4 premii din 6 nominalizari pentru prima categorie de produse alimentare (Food products I) din cele doua ale festivalului. 1 Gold Effie Matache Macelarau (inscrisa de CAP), 2 Silver Effie – Napolact (inscrisa de propaganda), Pate Sibiu (Inscrisa de Graffiti BBDO) si un Bronze Effie – Fulga (Publicis). Nu au luat niciun premiu Linco, inscrisa de Cap, si Hochland inscrisa de Bridge Communication.

FOOD PRODUCTS II: 1 premiu din 3 nominalizari pentru a doua categorie de produse alimentare. Silver Effie – Snickers inscrisa de Graffiti BBDO. Nu au luat niciun premiu Rom si Magura, ambele inscrise de McCann Erickson.

NON FOOD PRODUCTS: 2 premii din 3 nominalizari pentru produse nealimentare: Silver Effie pentru Bonux 2in1 Natura inscrisa de Leo Burnett si Bronze Effie pentru Rexona, inscrisa de Lowe & Partners. Nu a luat niciun premiu Peak WC inscrisa de Bridge Communication.

ALCOHOLIC BEVERAGES: 3 premii din 4 nominalizari in categoria bauturi alcoolice: Gold Effie – Cava D’Oro - inscrisa de Papaya, Silver pentru Babanu - inscrisa de Next & Cap, Bronze Effie pentru una din campaniile Timisoreana (Beer evolution)– inscrisa de GMP. O a doua campanie Timisoreana (Roadshow) nominalizata nu a fost premiata.

NON ALCOHOLIC BEVERAGES: 1 premiu dintr-o singura nominalizare la bauturi nealcoolice. Bronze effie pentru Jacobs 3in 1 inscrisa de Scala JWT.

DURABLES: Un premiu dintr-o singura nominalizare in categoria produse  de foloisinta indelungata. Silver Effie pentru Dacia Sandero inscrisa de Graffiti BBDO.

RETAIL: Singura categorie nepremiata, care a avut insa o nominalizare: Penny Market inscrisa de GAV.

FINANCIAL SERVICES: 3 premii din 5 nominalizari: 2 Gold Effie, unul pentru ING Card control inscrisa de CAP si respectiv unul pentru CEC Bank – inscrisa de Papaya. Silver Efie pentru Banca Transilvania – inscrisa de Next. Nu au luat niciun  premiu Banca Romaneasca inscrisa de McCann Erickson si Unicredit Tiriac Bank inscrisa de Headvertising.

CORPORATE REPUTATION, IMAGE & IDENTITY: 1 premiu si o singura nominalizare. Gold Effie pentru Petrom, campania de responsabilitate sociala inscrisa de Leo Burnett & Target.

PROMOTIONS FMCG FOOD: 1 premiu din 2 nominalizari la promotii produse alimentare:  Gold Effie pentru Tchibo, inscrisa de Propaganda. Nu a luat niciun premiu Coca-Cola, inscrisa de McCann Erickson.

PROMOTIONS FMCG NON-FOOD: 2 premii din 2 nominalizari pentru promotii la produse nealimentare. Silver Effie pentru Dero Surf inscrisa de Unilever (o campanie Punct Advertising) si Bronze Effie pentru campania P&G multibrand (Chance to life)  inscrisa de Leo Burnett.

PROMOTIONS NON-FMCG SERVICES: 3 premii din 5 nominalizari la promotii pentru servicii. Gold Effie pentru Vodafone inscrisa de Proximity, Silver Effie pentru Clicknet (Romtelecom) inscrisa de Grey Romania, si Bronze Effie pentru Rompetrol inscrisa de Odyssey Communication. Nu au luat niciun premiu ING Card Control inscrisa de Cap si CEC (Get a Room)  de la Papaya.

PHARMACEUTICALS: 1 premiu si o nomnalizare la categoria farmaceutice. Gold Effie pentru Canesten Gyn inscrisa de Lowe & Partners.

OTHERS: 1 premiu si o singura nominalizare la categoria „Altele”. Gold Effie pentru Savana cu Teflon inscrisa de Papaya.

DAVID VS. GOLIAT: 1 premiu si o singura nominalizare: Gold Effie pentru Cava d’oro (o picatura de stil in viata ta), inscrisa de Papaya.

RENAISSANCE: 1 premiu si o singura nominalizare: Bronze Effie pentru CEC Bank (Rocky), inscrisa de Papaya.

NEW PRODUCT OR SERVICE INTRODUCTION: 2 premii din 2 nominalizari la categoria produse/ servicii noi introduse pe piata. Gold Effie pentru Doncafe Mixes inscfrisa de Leo Burnett & Target, si Silver Effie pentru Redd’s inscrisa de Brands& Bears.

GRAND EFFIE: din 3 nominalizari. Marele Premiu Effie Awards Romania 2009 a revenit Cava d’oro inscrisa de Papaya Advertising, dupa o competitie in finala cu Petrom inscrisa de Leo Burnett si Cec Bank (Rocky) inscrisa tot de Papaya Advertising.


PUBLICITATE: