Campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS semnata de Cheil | Centrade a obtinut doua trofee Crystal la festivalul international MAD STARS
Marti, 30 August 2022

 

Credit. Cheil | Centrade

Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.

AdPlayers. info

Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, este singura agentie din Romania cu doua trofee la editia din acest an a MAD STARS, unul dintre cele mai importante festivaluri internationale de publicitate globale, cunoscut anterior sub numele de AD STARS, anunta compania.

Juriul, format din 301 jurati preliminari din 85 de tari, a selectat 1.745 de lucrari finaliste. Desi festivalul are loc in Busan, Korea, peste 30% din tarile ce sunt in top 10 ca numar de finalisti sunt din alte regiuni decat Asia. Festivalul este si singurul din lume in care agentiile care castiga cele doua Grand Prix-uri Anuale primesc fiecare un cec in valoare de 10.000 de dolari americani.

“Anul acesta calitatea inscrierilor e cu adevarat remarcabila si demonstreaza puterea creativitatii, indiferent de piata din care provine si de industria pe care o reprezinta. Ne bucura sa avem un numar record de tari premiate – 58, dovedind din plin caracterul international al competitiei.”, a spus Hwan-Jin Choi, Presedintele Festivalului.

Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.



“Sunt onorati sa reprezentam creativitatea romaneasca la unul dintre cele mai importante festivaluri globale, mai ales cand vine vorba de o campanie pentru o cauza sociala atat de importanta pentru Romania cum este lupta impotriva violentei domestice. Multumim clientului curajos si tuturor partenerilor care s-au implicat in acest proiect contextual care ne-au ajutat sa punem pe aer excelenta in materie de craft in timp record: casa de productie Almost Ready, studioul Balinth si casa de post-productie Chainsaw Europe.”, declara
Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.

Campania „Unele masti raman”

8 Martie, Ziua Internationala a Femeii, a coincis cu ultima zi din perioada de stare de alerta din Romania. Pe masura ce numarul de infectari cu COVID-19 a scazut, autoritatile au decis sa ridice incepand din 9 martie, o serie de restrictii, printre care si obligativitatea purtarii mastii.

Gandita si executata in doar 4 zile de la anuntul autoritatilor privind ridicarea restrictiilor, campania „Unele masti raman” a reconstituit episoade reale de abuz asa cum au fost traite de victime ce au cerut ajutor Asociatiei ANAIS.

Mesajul campaniei subliniaza faptul ca foarte multe romance vor continua sa aiba nasul si gura acoperite, fie de palma unui partener violent, fie de propria palma, speriate sau descumpanite in situatiile dramatice declansate de cealalta pandemie - pandemia violentei domestice care va continua, din pacate, sub numeroase forme, de la violenta fizica pana la violenta psihologica, economica, cibernetica, sociala, sexuala sau spirituala.

Initiativa a atras atentia asupra acestui flagel, dar si donatii cu ajutorul carora Asociatia ANAIS a oferit sprijin si consiliere juridica si psihologica victimelor violentei domestice.

“Ne bucura sprijinul constant al echipei Cheil | Centrade pentru initiativele ANAIS. Pasiunea lor de a ajuta este vizibila atat prin numeroasele trofee la festivaluri prestigioase ce recunosc creativitatea si eficienta, precum London International Awards, IAB Mixx Europe, Cresta Awards, D&AD,  Effie sau, iata, MAD STARS, dar mai ales prin multele vieti salvate si cu ajutorul fondurilor stranse si solutiilor de preventie conturate prin sprijinul ideilor puternice din spatele acestor medalii.”, adauga Carmen Nemes, Presedinte al Asociatiei ANAIS.

Lista completa a lucrarilor castigatoare poate fi descarcata de pe platforma online a festivalului: https://www.adstars.org/winner/Index.do

Echipa Cheil | Centrade:

Mihai Gongu - Executive Creative Director

Denisa Armasu – Group Creative Director

Radu Rebei – Senior Art Director

Carmen Miruta – Business Lead / Client Service Director

Ana Maria Radulescu - Senior Account Manager

Veronica Bratu – Social Media Manager

Monica Garbur - AV Producer

Miruna Baias – Strategy Head

Mihaela Iamandi – Traffic Director

Ana Maria Gavrila – PR Specialist

 

Echipa Asociatia ANAIS:

Carmen Nemes - Presedinte

Mihaela Mangu Darvariu – Director Executiv

Adela Szentes – Psihoterapeut

Casa de productie: Almost Ready

Balint Hajagos – Regie

Balint Hajagos - Fotografie

Ahmad Askar – Asistent Cameraman

Dana Pavelescu – Director Casting

Dora Codita – Make-up

Anca Saveanu – Actrita

Camelia Darie – Actrita

Simina Mateescu – Actrita

Iulia Arama – Actrita

Helena Silva Schmidt - Actrita

 

Post-productie: Chainsaw Europe

Diana Gordon - Coordonator

Hasan Nasser - Editor sunet & masterizare

Smaranda Paraschiv – Director imagine

Voice Over

Judith State

Oana Holban

Radu Banzaru

ANAIS este o asociatie umanitara avand ca principala misiune apararea drepturilor celor care nu se pot apara singuri: femei, copii, dar si familii nevoiase si alte categorii defavorizate. Membru al WAVE (Women Against Violence Europe), ANAIS ofera consiliere psihologica, asistenta juridica, sprijin material si moral, actiuni si politici publice dezvoltate in parteneriat cu autoritatile si campanii de constientizare si informare.

Agentia digitala full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrata din Romania si serveste drept hub regional pentru reteaua coreeana Cheil in sud-estul Europei, coordonand strategia de comunicare si creatie pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI Romania, Hochland Romania, First Bank, Nivea, Ursus Breweries, NN Romania, Carrefour Romania, Alpin 57, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociatia ANAIS si United Way.

Mai mult in Campanii, Festival, Responsabilitate Sociala, CSR


PUBLICITATE: