(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Flamingo International continua sa detina pozitia de lider pe piata calculatoarelor din Romnia, pentru al 4-lea an consecutiv, atingnd o cota de piata de 13,1% pentru 2006, n crestere cu 18,5% fata de anul 2005, arata compania, citnd ultimul studiu IDC.
Potrivit companiei, 2006 a adus pe piata romneasca de calculatoare o crestere a vnzarilor cu 6,7% fata de anul 2005, ajungnd astfel, de la 595.292 unitati n 2005, la 635.306 unitati n 2006. Pentru anul 2007 se asteapta o crestere de peste 10% pe piata de PC-uri, crestere influentata si de lansarea Microsoft Vista n Romnia.
Dorim ca prin intermediul dezvoltarii retelei de distributie, prin mbunatatirea experientei de cumparare a consumatorilor si prin accentul pus pe segmentul de divertisment, sa ne mentinem pe prima pozitie n acest clasament. a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo Group. Estimam ca anul 2007 va aduce o crestere a vnzarilor de calculatoare la nivelul ntregii piete, acestea atingnd un total de 700 000 de unitati.
Reprezentantii companiei spun ca Flamingo International ocupa prima pozitie, att n vnzarea de calculatoare desktop, ct si n ceea ce priveste vnzarile totale de calculatoare, care includ notebook-uri si desktop-uri, unde detine o cota de piata de 16.3%, n crestere cu 20,7% fata de anul 2005.
Raportul arata ca pe piata calculatoarelor din Romnia, Flamingo este urmat de K-Tech, cu o cota de piata de 10,2%, Complete Electro Serv, cu o cota de piata de 9,6% si Hewlett-Packard cu o cota de piata de 9,0%.
AdPlayersFile
Grupul Flamingo International cuprinde patru lanturi de retail: Flanco, Flanco World, Flamingo si Future Shop si o companie de distributie a produselor IT, FDC. Cele patru lanturi de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice n Romania, fiind liderul de piata pe segmentul IT&C.