Victor Dobre: "Venirea lui Mark (n.r. Walton ) la Scala JWT face parte dintr-un plan"
Miercuri, 22 Februarie 2006

Victor Dobre: Venirea lui Mark (n.r. Walton ) la Scala JWT face parte dintr-un plan( AdPlayers.ro ) “Venirea lui Mark la Scala JWT face parte dintr-un plan, iar asteptarile de la el sunt mari. Sigur ca si sperantele sunt la fel”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Victor Dobre (foto), Managing Director Scala JWT legat de venirea lui Mark Walton, noul Chief Creative Officer (CCO) al agentiei de publicitate.

"Am avut o usoara ezitare in momentul in care mi-ai cerut sa vorbesc despre venirea lui Mark la atat de putin timp de la primul lui contact cu Romania si cu agentia”, ne-a declarat Victor Dobre. “ Nu este stilul meu sa fac declaratii de intentie sau sa anunt planuri care sa schimbe lumea. Nici sa fac afirmatii despre lucruri inainte de a actiona” afirma el.

Dobre sustine ca “Aducerea lui Mark este unul din pasii pe care Scala JWT a decis sa-i faca pentru ridicarea propriilor standarde”.

Victor Dobre: Venirea lui Mark (n.r. Walton ) la Scala JWT face parte dintr-un planWalton: “Misiunea (,..) de a crea produse competitive la scara mondiala”

“Misiunea pe care mi-au incredintat-o Petra Hoyos, CEO si Victor Dobre, Managing Director, este de a crea produse competitive la scara mondiala”, a declarat Mark Walton (foto), noul Chief Creative Officer al agentiei. “Publicitatea noastra trebuie sa fie indrazneata si creativa, ideile noastre trebuie sa aiba impact de natura emotionala si sa interactioneze cu publicul.”

Castigator al mai multor premii de creatie, potrivit oficialilor agentiei, Mark Walton, se alatura Scala JWT, in scopul declarat de a intari departamentele de creatie si productie ale agentiei care face parte din reteaua internationala de publicitate JWT.

Mihai Cojocaru, Creative Director la Scala JWT afirma ca “Mark are o experienta impresionanta. Reclamele lui sunt captivante si interactive, te prind si te fac sa-ti petreci mai mult timp cu brandul respectiv”.

Cojocaru: “va creste potentialul nostru de a castiga premii la festivaluri internationale recunoscute”

“Sunt convins ca experienta lui Mark ne va ajuta sa dezvoltam produsul nostru creativ si sa ne indeplinim obiectivele strategice pe care le-am stabilit”, este de parere Cojocaru. “De asemenea, va creste potentialul nostru de a castiga premii la festivaluri internationale recunoscute.”

Directorul de creatie deconspira si un alt obiectiv pe care il are atragerea noului chief Creative Officer. “Vrem sa ne regasim si in topul primelor 20 agentii din reteaua internationala JWT.”

Mark Walton s-a nascut si a crescut in Irlanda. Si-a inceput cariera la Londra dupa ce a absolvit facultatea de design grafic, unde a studiat sub indrumarea lui Lou Klein (profesor de arte la Royal College). In Londra a lucrat pentru J. Walter Thompson si McCann Erickson. Dupa ce s-a mutat in America de Nord, a lucrat pentru Needham Harper and Steers, Leo Burnett, McKim Advertising si Maclaren Lintas.

Potrivit Scala JWT, pe parcursul carierei sale multinationale, Walton s-a ocupat de numeroase conturi, printre care Pepsi, Diet Coke, Honda, General Motors, Kraft Foods, Seagrams, Molson, Xerox, Sealy, Unilever, Hirma Walker, Bell, Nestle, Kelloggs, Richardson Vicks, 7 UP, Lever Brothers si Procter & Gamble.

Dupa cum sustin reprezentantii agentiei, noul Chief Creative Officer a castigat peste 250 premii nationale si internationale de la New York Art Directors Club, The New York Type Directors Club, Clio’s, The Caddies, The Andy’s, One Show, The Mobius Awards, Cannes si D&AD Londra.

Schimbarea JWT

Dobre pune in legatura venirea noului executiv de creatie de la Scala JWT cu schimbarile care au loc in reteaua JWT: “Rebrandingul de acum exact un an a insemnat inceputul schimbarii (nu doar la fata) si a renasterii  JWT la nivel mondial”. Despre schimbarea la fata a retelei, executivul local din Romania mai precizeaza ca “Nimeni nu-si imagineaza ca asta poate avea loc fizic de la o zi la alta. Dar cel putin la nivel mental - al viziunii si al modului in care ne alegem propriile obiective - ea s-a produs”.

“2005 a fost pentru Scala JWT unul dintre cei mai buni ani” mai dezvaluie pentru AdPlayers managing directorul agentiei. “Din toate punctele de vedere.  A insemnat o etapa pe care a trebuit s-o incheiem asa cum am vrut inainte de a trece la pasii urmatori. Si am facut-o bine”, este deparere oficialul Scala JWT.

Victor Dobre: Venirea lui Mark (n.r. Walton ) la Scala JWT face parte dintr-un planDobre: “Scala JWT va deveni cea mai sexy agentie din Romania”

“E inceputul unei alte etape - mult mai dificila decat prima - dar ale carei rezultate trebuie sa fie mult mai spectaculoase “, a mai afirmat oficialul. “Vor urma altele. Toate vor avea spectacolul lor. Important e ca in curand Scala JWT va deveni cea mai sexy agentie din Romania”, conchide Victor Dobre.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: