Peste 30.000 de clienti unici Freshful by eMAG, la 175 de zile de crestere constanta si 94% dintre clienti promotori ai serviciului
Luni, 18 Aprilie 2022

Peste 30.000 de clienti unici Freshful by eMAG, la 175 de zile de crestere constanta si 94% dintre clienti promotori ai serviciului

Peste 30.000 de clienti unici la aproape sase luni de la lansare. 94% dintre clientii Freshful recomanda serviciul mai departe. Peste 50% dintre produsele cele mai comandate de clientii Freshful fac parte din categoria celor proaspete si ultraproaspete

AdPlayers. info

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online lansat la finalul lunii octombrie 2021, a atras in mai putin de sase luni de activitate 30.750 de clienti unici din Bucuresti si zona Ilfov, dintre care 20% au ajuns deja sa plaseze recurent comenzi la mai putin de 7 zile de la comanda precedent, anunta compania.

Potrivit informarii, la finalul celor sase luni de la lansare, peste 70% din totalul comenzilor au fost inregistrate in aplicatia Freshful disponibila pe IoS si Android, iar peste 65% dintre platile din app si website s-au efectuat cu cardul, imediat dupa plasarea comenzii. Aceste rezultate demonstreaza ca a fost atinsa o tinta importanta a companiei: de a construi noi comportamente de consum in online, bazate pe increderea consumatorilor in faptul ca Freshful poate alege produsele, in special cele proaspete, la fel de bine cum ar face-o ei insisi.

Depasind 1.000 de comenzi livrate pe zi in pragul Craciunului, la doar 2 luni de la lansare si, cu un maxim in luna martie de 1363 de comenzi, Freshful ofera consumatorilor o sortimentatie bogata de peste 20.000 de produse, din care acestia isi pot comanda un cos complet de cumparaturi saptamanale, care ajunge la usa lor in 2 ore de la plasarea comenzii sau in intervale programate de 2 ore.

Valoarea cosului mediu se situeaza in jurul sumei de 250 RON si contine produse de la peste 550 de furnizori & producatori locali si internationali. Comenzile sunt procesate zilnic de 70 de pickeri atent instruiti si livrate de peste 138 de curieri in cele 98 de masini din flota Freshful, de la depozitul propriu din Stefanestii de Jos, judetul Ilfov.

Orientati catre cumparaturi fara efort si produse de calitate cu valoare adaugata (BIO, ECO, specialitati), clientii Freshful prefera categoria de produse fresh si ultrafresh. Astfel, peste 50% din vanzari sunt reprezentate de fructe, legume, carne, peste, mezeluri si lactate.

In plus, cu ajutorul Freshful, consumatorii fildeli - in proportie de 65% femei din mediul urban, economisesc in fiecare luna pana la 10 ore pe care, altfel, le-ar fi petrecut in trafic, in magazin si la casele de marcat. Astfel, timpul salvat poate fi folosit de catre clienti pentru lucrurile care conteaza cu adevarat in vietile lor.

„Freshful este un brand care, in mai putin de sase luni, a convins peste 30.000 de clienti nu doar sa cumpere produse de o calitate excelenta, la preturi foarte bune, dar le-a demonstrat diversitate, transparenta si responsabilitate in mediul online, astfel ca, azi, 94% dintre ei sunt promotori Freshful si recomanda serviciul nostru prietenilor si familiei.

Am reusit acest lucru gratie priceperii oamenilor nostri din depozitul Freshful, a caror deviza este „pregatim comenzile ca si cum le-am pregati pentru noi insine”; a echipelor de specialisti care se asigura ca ne respectam cel mai important indicator de succes al nostru: prospetimea; al partenerilor de business care inteleg si apreciaza modelul de business Freshful bazat pe sourcing direct, fara intermediari; al ambasadorilor nostri de brand alaturi de care promovam, zi de zi, un stil de viata echilibrat si incurajam reducerea risipei alimentare.

Am depasit multe dintre obiectivele pe care ni le-am setat la lansare, iar urmatorii pasi vor fi sa continuam investitiile in tehnologie, in consolidarea parteneriatelor locale si in extinderea zonelor de livrare, pentru a ajunge la cat mai multi consumatori care isi doresc ca Freshful sa vina in comunitatile lor”, declara Andrei Popescu, General Manager, Freshful by eMAG.

„Inca de la lansare, listarea furnizorilor in platforma Freshful by eMAG a continuat sa se faca usor si fara taxe, factori esentiali in atragerea de noi parteneri, furnizori si producatori locali, capabili sa respecte rigorile unui business online, in care gustul este esential si ii determina pe clienti sa revina. Astfel, astazi, in sortimentatia Freshful, peste 50% dintre produse provin de la producatori locali, iar numarul acestora va creste in urmatoarea perioada, pentru a sustine preferinta clientilor pentru prospetime”, completeaza Arnaud Dussaix, Strategy Consultant - Freshful by eMAG.

Companie romaneasca fondata in 2021, Freshful ofera, pe platforma online si in aplicatiile mobile, o varietate de peste 20.000 de produse alimentare si bunuri de larg consum de la parteneri si producatori locali. Astfel, Freshful vine in sprijinul tuturor celor care vor sa economiseasca timp cu serviciu de livrare rapida sau programata a unui cos complet de cumparaturi zilnice, de la fructe, legume, carne, peste, paine proaspata, lactate, mezeluri, produse congelate si bauturi pana la articole de uz casnic. Clientii pot gasi intr-un singur loc o diversitate de produse locale, internationale, ECO si BIO pentru o alimentatie echilibrata si un stil de viata sanatos. Comenzile sunt livrate din depozitul cu temperatura controlata in masini frigorifice pana la usa clientului 7 zile din 7, intre orele 8.00 - 22.00.

Serviciul este disponibil pe www.freshful.ro , in aplicatia iOS si Android, acoperind momentan Bucurestiul si mare parte din localitatile ilfovene.

Mai mult in Business, Campanii


PUBLICITATE: