De peste 20 de ani in media, marketing si comunicare, Mihai Berejan este noul Head of Digital al agentiei Bakers Digital Communication
Marti, 14 Septembrie 2021

 

Anterior, Berejan a fost digital media manager in cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienti precum The Walt Disney Company, Metro Romania si First Bank, iar inainte a lucrat in domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Tiriac, ING Bank. Experienta lui in digital media, incepe la TouchPoint Media (JWT/WPP), in 2008, dupa ce a fost client service manager in cadrul agentiei McCann Erickson.

AdPlayers. info

De peste 20 de ani in media, marketing si comunicare, Mihai Berejan a fost numit de Grupul V+O Communication in pozitia de Head of Digital al agentiei Bakers Digital Communication. Aceasta colaborare incepe dupa aproape doi ani in care Berejan s-a concentrat pe zona de programare si promovare website-uri pentru clientii din segmentul IMM.

Anterior, a fost digital media manager in cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienti precum The Walt Disney Company, Metro Romania si First Bank, iar inainte de aceasta, a lucrat in domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Tiriac, ING Bank. Experienta lui in digital media, incepe la TouchPoint Media (JWT/WPP), in 2008, dupa ce a fost client service manager in cadrul McCann Erickson.

Potrivit managementului agentiei, in pozitia de Head of Digital al agentiei Bakers Digital Communication, Berejan aduce plus valoare clientilor agentiei pentru atingerea obiectivelor de brand awareness, engagement, trafic, conversie si loializare. Noul executiv Bakers imbina tacticile clasice de social media cu instrumentele digitale inovatoare in construirea identitatii online a brandurilor si in productia de continut cu potential de viralizare, urmarind umanizarea comunicarii cu audientele cheie, dar si cresterea potentialului paginilor prin intermediul campaniilor cu influenceri, productiilor video speciale si a diversitatii tipurilor de abordari utilizate.

„Ii uram bun venit lui Mihai, a carui experienta profesionala si de viata imbogateste capabilitatile echipei tinere si entuziaste de la Bakers si creeaza astfel un mix extrem de interesant si de util clientilor nostri”, a spus Loredana Visa, Director General, V+O Communication.

„Sunt incantat sa ma alatur acestei echipe dinamice de profesionisti. Sunt convins ca impreuna vom reusi sa dezvoltam nu doar campanii de succes pentru clientii nostri, ci vom reusi sa transformam instantele de social media si cele digitale in puncte de interes si sprijin pentru oameni” a spus Mihai Berejan, Head of Digital Bakers Digital Communication.

,,Vrem sa fim acolo pentru ei in cat mai multe momente de consum si sa acoperim cat mai multe nevoi. Vrem sa le aratam ca relatia cu brandurile nu este una strict tranzactionala, ci mai degraba una mult mai umana, bazata pe respect si ajutor reciproc”, a adaugat Berejan.

Pe fondul discutiilor legate de modalitatea de revenire partiala sau integrala a angajatilor la birouri, in vreme ce pandemia pare ca s-ar reactiva in valul patru din aceasta toamna, a doua jumatate a anului 2021 se contureaza deja a fi extrem de provocatoare pentru industria comunicarii – un bun context in care grupul V+O Communication isi intareste echipa de profesionisti si portfoliul de clienti si servicii.

Cu o experienta de peste 15 ani pe piata din Romania, V+O Group Romania ofera clientilor solutii de comunicare 360 - de la strategie, creatie, servicii de PR clasic si digital, social media, pana la servicii pentru productia print si audio-video si organizarea de evenimente - prin intermediul companiilor Bakers Digital, V+O Communication si Unlimited Production.

V+O Communication este membra a unui grup de comunicare integrat, independent si lider in regiunea EMEA. Cu peste 130 de angajati, 110 clienti si peste 250 milioane de consumatori, agentia doreste sa fie partenerul strategic pentru fiecare companie, insitutie sau organizatie nonguvernamentala.

Mai multe detalii despre Bakers, pe www.bakers.ro

Mai mult in BusinessManagementDigitalOameni


PUBLICITATE: