DC Communication a avut anul trecut 2,4 Mil. EUR
Marti, 06 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

DC Communication a inaugurat, ieri, o pagina cu informatii despre clientii pentru care agentia de relatii publice deruleaza activitati de media relations. Potrivit responsabililor de comunicare, pagina dccom.ro/presa/ are menirea de a se constitui într-o mica arhiva, ca sprijin pentru activitatea de zi cu zi si promite sa fie actualizata de fiecare data când agentia va avea noi informatii legate de clienti.

DC Communication a avut anul trecut 2,4 Mil. EUR“Ne-am gândit ca astfel putem usura demersul de documentare pentru jurnalisti si ca de asemenea putem oferi o evolutie în timp a informatiilor emise de clientii nostri”, a motivat initiativa, pentru AdPlayers, Crenguta Rosu (foto), Co-Managing Partner la DC Communication. Executivul spune ca „arhiva poate functiona de asemenea ca inspiratie - pentru subiecte noi - legate de teme vechi - pentru categoria stories - în functie de interesul fiecarui jurnalist”.

“Ilustratiile sunt de asemenea gândite ca suport. Intentionam sa plasam pe site - imediat dupa evenimente - toate informatiile, astfel încât daca un jurnalist nu poate ajunge la eveniment, dar este interesat de subiect sa îsi poata lua toate datele necesare”, mai arata Crenguta Rosu.

Oficialul sustine ca arhiva nu va substitui relatia constanta bazata pe noutate, pe stire. „Inboxul poate fi gazduitorul subiectelor cu embargo”, conchide reprezentanta agentiei de PR. 

Potrivit companiei, DC Communication este o agentie de relatii publice care promoveaza rolul strategic al comunicarii. DC a împlinit 12 ani de existenta, are o echipa formta din 39 de oameni si ofera servicii complete de la definitia strategica, elaborarea de concepte pâna la implementare.

Ariile profesionale pe care le acopera agentia sunt: comunicare corporatista, comunicare interna, comunicare financiara, comunicare B2B, monitorizarea si managementul riscurilor, comunicare institutionala. Serviciile includ atât domeniul off line- cel clasic- cat si pe cel on-line.

“În 2006 cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 2,4 milioane EUR”, a declarat, pentru AdPlayers, Crenguta Rosu (foto), Co-Managing Partner la DC Communication. „Portofoliul de clienti permanenti include : Raiffeisen Bank, Nokia, Mobexpert, Alka, Dell, Unilever, Alstom, Ford/Romcar, Caroli, GEFCO, Western Union, Reprezentanta Comisiei Europene, iar pe proiecte: Vodafone, Michelin, Distrigaz, Sirius, Petrom”


PUBLICITATE: