'Avem peste 3 Mil. EUR, pe primul semestru din 2007', Adrian Tuluca (Propaganda), la AdPlayersReport
Joi, 26 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

"Avem peste 3 Mil. EUR, pe primul semestru din 2007. Aproape ca am dublat toate cifrele agentiei fata de anul trecut, mai putin in cel al numarului de persoane din echipa. In prezent suntem 38 de oameni la Propaganda", a declarat pentru AdPlayers.ro, Adrian Tuluca (31 ani), Director Executiv al agentiei de publicitate Propaganda.

„Primele 6 luni au fost favorabile Propaganda. Aproape ca am dublat toate planurile agentiei fata de anul trecut, atat din punct de vedere cantitativ – dezvoltare business, cat si calitativ”, adauga executivul companiei care, incepand din acest an, este si Secretar al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR, RAAA – Romanian Association of Advertising Agencies).

“Vorbind de calitate as aminti faptul ca am continuat sa mentinem atat standardul creativ – recunoscut atat la AdPrint si AdOr, cat mai ales confirmarea credo-ului nostru – CREATIVE MARKETING – eficienta atestata si la Effie”, adauga oficialul agentiei de publicitate. “Am fost singura agentie care a reusit sa ia Gold Effie cu o campanie in al carei mix de marketing nu era inclus si TV-ul”, mai spune el.

"Marirea cifrei de afaceri se datoreaza in buna masura si consolidarii departamentului de media, condus de Laura Badea, care a reusit sa imbine armonios experienta media data de cei peste 10 ani de lucru in agentii multinationale cu entuziasmul echipei Propaganda”, este de parere directorul executiv al agentiei.

“Practic am reusit sa integram cu succes media in povestea 'Creative Marketing' pentru ca abordarea creativa nu este numai apanajul departamentului de creatie, ci si al intregii agentii”, sustine seful companiei. “Dovada stau campaniile de media neconventionala pentru Head&Shoulders, Furazolidon, MSD – Silgard, Viagra, Neoland. Iar prin media neconventionala nu intelgem neaparat plasament neconventional, ci si integrarea eficienta a mesajelor de TV, Internet si neconventional'', adauga Adrian Tuluca.

"La ora actuala avem o preocupare in a ne selecta partenerii de comunicare, referindu-ma aici bineinteles la clienti”, continua directorul de le Propaganda. “Suntem foarte preocupati nu atat de cresterea cifrei de afaceri si marirea business-ului, ci mai degraba de mentinerea standardelor calitative de pana acum, pastrarea acelui ‚'presonal touch'' si a grijii pentru detaliile executionare, corectitudinea si relevanta ideii strategice”.

“Practic ne dorim clienti curajosi si pragmatici, clienti care sa aprecieze cel mai bine valorile agentiei Propaganda – eficienta, relevanta strategica si abordare creativa proaspata", a mai spus Adrian Tuluca. “Investim serios in dezvoltare personala, reusim sa fim avangardisti in ceea ce priveste comunicarea neconventionala si prospetimea ideilor, si suntem convinsi ca este o chestiune de timp pana cand vom stabili noi repere in industrie”.

AdPlayersFile

Infiintata in 2003, potrivit companiei, Propaganda este o agentie de publicitate independenta care ofera servicii full service si creative marketing, asa cum numeste echipa abordarea globala a solutiilor de comunicare pentru fiecare client in parte.

 

 

In portofoliul de clienti ai agentiei de publicitate se numara Friesland (Dots, Napolact), Procter & Gamble (Head & Shoulders), Terapia Ranbaxy, Certinvest, Centre, Europarthotel (Bruxelles), Howard Johnson Grand Plaza, Shell Gas, Lasselsberger Ceramics (Cesarom, Sanex), Pfizer Romania (Viagra), Rospotline, Credit Europe Leasing IFN, Radio Guerrilla, Cotidianul, J'Ador, Coty Cosmetics (adidas), Kia Rom Auto (Kia), Ablon. 


PUBLICITATE: