Agentia de Monitorizare a Presei si Grey semneaza “Nu taia padurea ca-n codru”
Vineri, 07 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Agentia de Monitorizare a Presei din cadrul Asezamantului Cultural Academia Catavencu, cu sprijinul Phare, initiaza impreuna cu Grey campania “Nu taia padurea ca-n codru”.

Potrivit autorilor, campania de informare privind defrisarile abuzive este in plina desfasurare si foloseste mai multe tipuri de media: print, outdoor, media neconventioanala, spot radio. Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive.

Obiectivele principale ale programului sunt de constientizare si determinare, targetul fiind atat publicul larg cat si autoritatile indemnate sa fie mai ferme in pedepsirea si combaterea taierii haotice a padurilor.

In cadrul proiectului de informare si responsabilizare sociala “Nu taia padurea ca-n codru”, coordonat de catre Agentia de Monitorizare a Presei, s-au mai derulat 4 sesiuni de informare a  proprietarilor de padure si un concurs de creatie adresat elevilor din clasele I – VIII din 7 judete.

La campanie au contribuit din partea Agentiei de Monitorizarea Presei : Ioana Patrascoiu, Nicoleta Gavrila, Radu Negrea, Mircea Toma, Alin Stancu.

Agentie Grey,

Claudiu Dobrita si Stefan Vasilachi – Creative Directori,

Arpd Fekete si Alexandru Micu, Art Directori,

Cosmin Nicolae si Cristina Popescu – copywriteri,

Roxana Matasel si Cristiana Spataru – Client Service,

Eugen Alexe si Mihai Draghici – Productie.


PUBLICITATE: