Rezultatele cautarii dupa : "sport tot"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Graffiti PR achizitioneaza pachetul majoritar al agentiei de comunicare digitala New Moon. Companiile isi pastreaza independenta
Luni, 14 Iunie 2021
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
Gazzetta dello Sport.it 2010, + 23% comparativ cu 2009
Marti, 02 Martie 2010
 Editia online a cotidianului italian de sport  a inregistrat in luna februarie o crestere de 23% comparativ cu februarie 2009, ajungand la 909.530 de vizitatori unici pe zi, si cu 42% mai multi utilizatori inregistrati - in prezent 470.000 .
Contul Lipton Ice Tea de Zmeura va fi in jur de 40% din tot bugetul Lipton
Miercuri, 01 Aprilie 2009
 Pepsi Lipton International a adaptat campania internationala semnata de agentia DDB New York cu agentia locala DDB Bucharest, iar contul de media este derulat de agentia Media...
AdPlayers prezinta Sexy Publicitatea de Business (ep. 1)
Marti, 24 Februarie 2009
 AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalista
Rompetrol pe energia Odyssey
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania  fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
PepsiCo, lider pe Cola in Romania
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
Draft in promotie Rexona for Men
Joi, 20 Aprilie 2006
Pe langa marile premii - 5 plasme TV si 100 de fotolii in forma unei mingi de fotbal, campania acorda 100 USD in fiecare zi, timp de 91 de zile, si are o componenta media sustinuta in Gazeta Sporturilor si Antena 1