Rezultatele cautarii dupa : "social media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Premii in sute de puncte ATP si 580.000 de euro, la turneul Tiriac Open. Elita tenisului mondial masculin, la Bucuresti, intre 14-21 aprilie.
Marti, 19 Martie 2024
 Organizat cu sprijinul partenerilor Superbet, Allianz-Tiriac, Dedeman, Emirates, Regina Maria, Aqua Carpatica, Decathlon, Fratelli Group, Tiriac Auto si Fundatia Tiriac, “Editia anului 2024 Tiriac Open a reusit sa atraga la Bucuresti jucatori renumiti din circuitul ATP Mondial”, a spus Ion...
Analizand aproape 5000 de descrieri de job-uri, Harvard Business Review a aratat ca abilitatile sociale reprezinta cel mai cautat atribut  in toate pozitiile de top management
Miercuri, 13 Martie 2024
 Analizand aproape 5.000 de descrieri de joburi, in 2022, Harvard Business Review a publicat rezultatele unui studiu amplu care a examinat competentele cele mai apreciate pentru liderii din cadrul esalonului superior al companiilor: directori executivi, directori financiari, directori de IT, directori de resurse...
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Bonduelle se concentreaza cu gama Vapeur pe inovatiile dezvoltate de grupul francez
Marti, 27 Februarie 2024
 Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de...
Inceput in 2019, PROPAGANDA continua parteneriatul cu iCredit si lanseaza Echipa Speciala iCredit, noua platforma creativa pentru brand 2024
Miercuri, 21 Februarie 2024
 Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania:  “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Eurocom Worldwide desemneaza Lighthouse PR pentru reprezentare in Romania si Republica Moldova
Joi, 08 Februarie 2024
 ,,Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
Grupul de comunicare V+O Group formeaza o alianta strategica cu grupul international SEC Newgate
Luni, 05 Februarie 2024
 Loredana Visa, CEO V+O Communication in Romania: „Este un pas important pentru grupul nostru si o mare oportunitate pentru dezvoltarea afacerii noastre in Romania. Asteptam cu nerabdare sa integram expertiza internationala in serviciile noastre...
6 ani de colaborare creativa Stefanini Infinit - PPD Global Romania, pentru branduri precum J&B, Tazovsky, Campari ori San Pellegrino
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
La moda de peste 4 ani, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE continua impreuna si in 2024
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 „FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care  este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele...
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
Joi, 14 Decembrie 2023
 Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
Black Pet Friday. Initiativa care invita la adoptia cainilor negri din adaposturi ca ultima tehnologie de dragoste neconditionata. Parteneriat DDB Romania cu Adapostul Kola Kariola.
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Care-i filmul tau? WOPA semneaza campania de lansare pentru aplicatia SAMEDAY App
Miercuri, 04 Octombrie 2023
 SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
Experiente Vodafone in parteneriat strategic cu festivalul Electric Castle 2023
Marti, 01 August 2023
Ca partener strategic al Electric Castle, Vodafone a explorat, prin vocile si continutul creat de doi influenceri – Andi Moisescu si Razvan Exarhu –  si transmise catre comunitatile lor, vibe-ul festivalului, povesti din culisele evenimentelor Vodafone x EC si diferitele experiente traite pe parcursul zilelor de festival.
McCann PR a preluat comunicarea brandului vinicol de tara „Wine of Moldova”
Luni, 24 Iulie 2023
 Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: „Suntem incantati sa anuntam colaborarea cu Oficiul National al Viei si Vinului. Suntem convinsi ca experienta si pasiunea noastra in comunicare, impreuna cu portofoliul lor impresionant de crame si vinarii vor crea o sinergie puternica si vor aduce un plus valorii...
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Tinerii reconstruiesc Bucurestiul in Minecraft. Campania 2023 de admitere la UTCB, coordonata de Cognition
Joi, 06 Iulie 2023
 Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa...
Dupa campaniile memorabile cu Bruce Willis, HELL ENERGY vine cu noi eroi pentru fani
Marti, 04 Iulie 2023
 Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL...
HONOR Romania si Tribal Worldwide te invita sa-ti pui telefonul la incercare prin „The Magic Challenge”
Vineri, 30 Iunie 2023
 Noua campanie HONOR, dezvoltata la nivel local si semnata de agentia Tribal Worldwide Romania, isi propune nu doar sa comunice performantele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le puna la incercare in mod real, pentru a demonstra  superioritatea acestora printr-o...
1 2 3 4 5 »