Rezultatele cautarii dupa : "petrecere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Sustinut de Mol Romania, de 1 Iunie, Muzeul Antipa invita copiii la o mega-petrecere in aer liber!
Joi, 30 Mai 2024
 Sponsorul principal al Muzeului Antipa este MOL Romania, iar partenerii proiectului sunt Primaria Municipiului Bucuresti, prin Directia de Mediu-Serviciul Ecologie Urbana, Crucea Rosie...
Revolut este prima banca din Romania care a lansat eSIM
Miercuri, 27 Martie 2024
 Din 25 martie 2024, toti cei peste 3,5 milioane de clienti locali vor putea sa-si instaleze eSIM-ul integral digital din doar cateva apasari de ecran, direct din aplicatia Revolut. E-SIM-ul poate fi folosit simultan cu SIM-ul fizic, atunci cand au nevoie, si le permite clientilor sa treaca de la o retea la...
Seniorii din Bucuresti si alte 10 localitati, invitati la ateliere practice de acces in lumea digitala
Miercuri, 13 Martie 2024
 Un proiect pilot initiat si sustinut de Fundatia Vodafone prin programul Hi Digital si derulat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, Conectam Generatii in lumea digitala constituie o serie de ateliere care vor avea loc in Bucuresti si localitatile Arad, Baia Mare, Marasesti, Odorheiu Secuiesc, Pitesti, Rovinari,...
1 din 2 romani isi prelungesc cumparaturile daca aud muzica pe placul lor. Reveal Marketing Research
Joi, 14 Decembrie 2023
 Magazinele (83%) si mall-urile (48%) sunt principalele destinatii de timp liber ale romanilor
X-MAS Gala, cea mai mare petrecere corporate de Crăciun, are loc în decembrie în 4 orașe din România
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 X-MAS Gala (www.xmasgala.ro ) răspunde astfel unei nevoi existente pe piață...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
,,Paseste cu incredere in scoala reamenajeaza anual 5 curti de scoli din mediul rural. Program social demarat de Asociatia Bookland si Elis Pavaje
Miercuri, 02 Iunie 2021
 Pentru a sustine institutii cu resurse limitate si pentru a celebra primii 30 ani de existenta, incepand din acest an compania a decis sa redirectioneze 1% din valoarea produselor rezidentiale, achizitionate de clienti, catre un nou proiect CSR care vizeaza cresterea calitatii conditiilor de invatamant:...
Filme ca la Londra sau Bucuresti, acum si la Buzau. Primul multiplex Cinema City, in Buzau.
Vineri, 28 Mai 2021
 Cinema City a inaugurat din 27 mai in Shopping City Buzau cel de-al 27-lea multiplex, chiar in ziua redeschiderii retelei Cinema City Romania, si marcheaza implinirea a 125 de ani de la prima proiectie cinematografica din Romania.
Noua campanie Heineken®  „WE’LL MEET AGAIN’” celebreaza rabdarea si creativitatea celor care s-au adaptat contextului generat de pandemie
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.
Muzeul Kitschului, Muzeul Simturilor dar si alte noi experiente pentru bucuresteni, la AFI Cotroceni
Vineri, 12 Februarie 2021
,,Din pacate, unele sectiuni ale expozitiei au fost interpretate intr-o maniera eronata si tocmai datorita faptului ca, pentru noi, experienta si siguranta clientilor in mall sunt prioritare, am decis sa retragem acele exponate care au starnit dezbateri” motiveaza managementul retragerea unor exponate.
McDonald’s si DDB Romania (The Group) lanseaza campania locala Home Menu – un meniu pe care nimeni nu il poate refuza
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont...
J&B ramane la Stefanini Infinit (Infinit Agency) - agentia de creatie J&B in 2020 and beyond
Miercuri, 28 Octombrie 2020
 Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
Identitate noua de brand pentru AFI Europe Romania
Marti, 28 Iulie 2020
 ,,Avem acum un brand nou ?i mai puternic, bazat pe valorile care ne-au ghidat dintotdeauna ?i pe lunga noastr? experien?a solid? in domeniul dezvoltarilor imobiliare ?i al investi?iilor. Structura noastr? de management ?i intreaga echip?, care r?man neschimbate, vor continua munca extraordinar? pe care au f?cut-o...
Tara Fagarasului, declarata Destinatia Turistica a anului 2020 din Romania de catre bloggerii de turism
Marti, 14 Iulie 2020
 Cezar Dumitru, Imperator Travel: ,,Exista o tendinta la nivel global - turistii din Thailanda sunt thailandezii, turistii din Bali sunt indonezienii, iar aceeasi tendinta se poate observa si in Romania - romanii sunt interesati sa-si vada tara”
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
1.350 de postari pe Instagram si InstaStories. 200 de instagrameri au explorat patrimoniul Bucurestiului intr-un nou Heritage Instameet Cronicari Digitali
Joi, 01 August 2019
 1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv...
Cunoscuta altadata drept statiunea tineretului, Costinestiul crapa de invidie. Copiii si-au facut plaja lor la Mamaia - Radioplaja Itsy Bitsy
Luni, 08 Iulie 2019
Partenerii care sustin distractia la Radioplaja sunt: Primaria Municipiului Constanta, AQUA Carpatica Kids, BCR - Banca Comerciala Romana, ETI - Milk Burger, Elmiplant, Fulga, Nivea Sun. 
Promotie ,,O vara ca in filme la AFI Cotroceni. Premiu Vacanta la Hollywood cu costurile incluse
Miercuri, 26 Iunie 2019
 
1 2 3 4 5 »