Rezultatele cautarii dupa : "electrocasnice"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Salariul minim a crescut in Romania cu 17,6% fata de anul precedent. Raport ’’OLX - INDEXUL Locurilor de Munca 2022’’
Luni, 27 Martie 2023
 Datele sugereaza o crestere a salariului minim, ce a fost majorat de la 2.550 de lei brut in 2022 la 3.000 de lei brut in 2023, majorare de care au beneficiat peste 2.1 milioane de salariati, potrivit datelor publicate de Ministerul Muncii.
3 din 4 romani (73%), ingriorati de cresterea preturilor. Campanie OLX pentru diminuarea cheltuielilor zilnice pentru cei care folosesc serviciul platformei sale online de livrare
Luni, 20 Martie 2023
 Prin intermediul unei mecanici de tip concurs, utilizatorii platformei de anunturi generaliste au posibilitatea de a-si reduce din costurile facturilor lunare, alegand livrarea prin OLX la orice comanda.
Romanii si platile cu cardul. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Licitatia OLX Romania, castigata de agentia de comunicare integrata McCann PR
Marti, 01 Noiembrie 2022
 Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care...
Vodafone devine one stop shop de tehnologie si servicii in aria de retail, prin EasyTech
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Noi game de produse IoT si gadgeturi devin disponibile in magazinele Vodafone, iar clientii vor beneficia si de servicii precum consultanta, buyback sau plata in rate. Clientii vor putea testa si achizitiona direct din magazin sau de pe Vodafone.ro/easytech de la televizoare, la produse audio, tablete, ceasuri...
50 de copii vulnerabili ramasi in grija bunicilor, sustinuti de Catena si Hope and Homes for Children
Marti, 14 Iunie 2022
 Sprijinul acordat consta in interventii ce vizeaza cresterea sigurantei si a conditiilor de trai (renovarea de apartamente/incaperi, bransarea locuintelor la retelele de apa, canalizare, electricitate sau gaz, dotarea locuintelor cu obiecte electrocasnice si de mobilier, oferirea de produse de igiena si curatenie),...
4 din 10 romani nu recicleaza aparatele electrice vechi pentru ca nu stiu unde. Studiu al Asociatiei Environ realizat de Reveal Marketing Research.
Marti, 01 Februarie 2022
 Luand in considerare rezultatele studiului, Asociatia Environ lanseaza campania Recicleaza! Acum ai unde. prin care isi propune extinderea retelei nationale de puncte de colectare a deseurilor electrice de mici dimensiuni cu minim 2022 de locatii noi.
Marketing Research din 2008. AdPlayersREPORT: Reveal Marketing Research tinteste piata globala si estimeaza o dublare a business-ului in 2021.
Joi, 30 Septembrie 2021
 ,,Fiecare membru al echipei de management are mai mult de 8 ani de experienta in cercetare de piata” subliniaza Marius Luican care, in calitatea de fondator si CEO, aduce companiei o experienta de 15 ani in cercetare de piata.
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
Romanii resimt incertitudinea din ce in ce mai puternic. Revin la o stare de furie si panica similara celei din lockdown. Studiu RomaniiAzi, Reveal Markerting Research
Vineri, 04 Septembrie 2020
 Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Dezinfectantul romanesc Asevi cu tripla actiune, avizat de Institutul National de Cercetare Dezvoltare Medico-Militara Cantacuzino
Luni, 27 Aprilie 2020
 Pons Ro Prodcom, producatorul si distribuitorul marcii ASEVI pe piata romaneasca, anunta avizarea biocidului GERPOSTAR PLUS ASEVI DEZINFECTANT MULTISUPRAFETE
Beko vine, incepand cu anul 2020, cu o parte dintre frigidere echipate cu tehnologia HarvestFresh prezentata la IFA 2019
Marti, 10 Septembrie 2019
 Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara,  astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
Grundig lanseaza HomeWhiz. Campanie pentru prima gama completa de electrocasnice conectate
Miercuri, 28 August 2019
 Fie ca vorbim de operatiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spalare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicatie a retetei pentru cina si preincalzirea cuptorului din drum spre casa, toate vor fi disponibile de pe device-urile mobil.
Arctic prezinta ,,functii din viata ta in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
Vineri, 26 Iulie 2019
 Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
Premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura
Vineri, 07 Iunie 2019
Colectia este rezultatul parteneriatului Grundig cu Massimo Bottura, fundamentat si inspirat de valorile comune pe care le impartasesc: calitatea, estetica, exclusivitatea si sustenabilitatea. Gama semnata de Massimo Bottura a fost prezentata in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards, gala care premiaza...
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
Miercuri, 29 Mai 2019
 Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Grundig, partener oficial al hub-ului de design Andreea Muresan Studio in Covaci 8, din Bucuresti
Joi, 10 Ianuarie 2019
Andreea Muresan Studio, situat in centrul capitalei in Covaci 8, este un spatiu unic, ce va deservi industria creativa din Romania, de la arhitecti la designeri si artisti.  
Mos Nicolae, iubit de 9 din 10 romani din urban. Vor sa cumpere cadouri in medie de 345 de lei. Cercetare Mednet Marketing Research
Marti, 04 Decembrie 2018
 Aproape 9 din 10 romani (87,3%) dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere dulciuri (70,4%), urmate de jucarii (48,2%) sau articole de imbracaminte/incaltaminte (41,7%).
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Arctic umanizeaza functiile produselor printr-o mini serie de animatii video
Vineri, 14 Septembrie 2018
 In parteneriat cu VANA Animation Studio, brandul lanseaza o serie de animatii prin care electrocasnicele si functiile acestora devin adevarate personaje, intr-o lume a lor, in care noi, oamenii, suntem personaje secundare, care le trateaza ca pe adevarati membri de familie
1 2 3 4 5 »