Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu 5,7% anual, între 2024 și 2030. Hell vine cu alternative fără alcool la cocktailurile clasice
Miercuri, 20 August 2025
 Potrivit unul alt studiu, realizat de Grand View Research (Ready To Drink Mocktails Market Summary), se anticipează că piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu o rată anuală de 5,7% intre 2024 și 2030.
Marele premiu din campania HELL și-a găsit la Oradea noul proprietar, câștigătorul unui Mercedes AMG A35
Marti, 12 August 2025
 Un caștigător din orașul Oradea a avut șansa de a-și duce acasă mașina visurilor. Inmanarea premiului a avut loc intr-un cadru oficial, prin intermediul evenimentului organizat la sediul HELL ENERGY ROMANIA, din localitatea Ungheni.
Himalaya Wellness lansează Sun Protect, primul său balsam de buze stick cu SPF 50
Miercuri, 30 Iulie 2025
 Pe langă acest nou balsam de buze stick cu SPF 50, Himalaya Wellness oferă o gamă variată de balsamuri de buze, atat sub formă de stick, cat și de gloss, care acoperă nevoi diferite, de la hidratare intensă la strălucire naturală sau protecție.
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
Aproape 80 % dintre adulți pot fi afectati negativ de aerul condiționat. Dyson vine cu o noua soluție de răcorire sănătoasa.
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Potrivit celei mai recente cercetări Dyson, 43% dintre utilizatorii de aer condiționat participanți la studiu au raportat uscăciune sau iritație a gatului asociată cu expunerea la AC, iar 35% au suferit dureri de cap frecvente. 
Câștigătorii premiilor speciale HELL s-au întâlnit cu celebrul actor și cântăreț italian, Michele Morrone, ambasadorul marcii
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei. 
HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale de la HELL, disponibile în patru variante de arome răcoritoare
Luni, 14 Iulie 2025
 Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele  Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025. 
VML o numește pe Miruna Potop, Creative Director
Vineri, 04 Iulie 2025
 Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML. 
De Ziua Dunării, tinerii din Patrula Zero Plastic reiau lupta cu plasticul în Delta Dunării și Brașov
Sambata, 28 Iunie 2025
 „Patrula Zero Plastic" este un proiect de referință in educația de mediu din Romania, dezvoltat de WWF-Romania (Fondul Mondial pentru Natură) cu sprijinul Lidl Romania. 
Campania TVR „Împreună facem bine!” continuă, pentru românii afectați de furia apelor
Luni, 23 Iunie 2025
 Intr-un gest de sprijin, dar și ca simbol al solidarității față de romanii din Harghita, Mureș, Brașov, Sibiu, Prahova, Buzău, Neamț, Bacău, Covasna, Vrancea, Botoșani și Iași afectați de furia apelor, Televiziunea Romană continuă campania „Impreună facem bine!”, o inițiativă menită...
Weekend de shopping creativ în Grădina Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”.
Joi, 19 Iunie 2025
 Organizat pe 21 și 22 iunie, Bounty Fair #58 este targul unde creativitatea iese la soare și stă la umbra grădinii cu toată familia. Un eveniment unde creatorii de produs romani și iubitorii de frumos iși dau intalnire pentru cumpărături cu suflet, ateliere creative şi discuții cu sens. 
Dyson lansează Car+Boat: Cel mai puternic aspirator de mână
Miercuri, 18 Iunie 2025
 „Am redefinit ce poate face un aspirator de mană,” a declarat Asaph Ooi, inginer Dyson. „Dyson Car+Boat oferă tipul de putere, filtrare și ușurință in utilizare pe care clienții noștri le așteaptă, făcandu-l partenerul ideal pentru curățarea oricărei suprafețe, de acasă sau din...
MICII SPORTIVI NU FAC RECLAME LA JOCURI DE NOROC. ȘI ASTA ÎI FACE MARI.
Marti, 17 Iunie 2025
 Mesajul campaniei ,,Fara Vedete” de la Salvați Copiii Romania trage un semnal de alarma pe care mai marii vremelnici din fruntea țării, in viteza gasirii solutiilor de conducere interimara, par sa nu vadă una dintre cele mai mari patologii din...
 The Group a împlinit 20 de ani; publicitatea este aspirație!
Vineri, 23 Mai 2025
 „Cel mai mult prețuim efortul membrilor echipei și increderea acordată de Clienți. Pe acestea s-au bazat creșterea The Group și rezultatele noastre excepționale. Mulțumim Clienților care ne-au incredințat destinul brandurilor lor, precum și partenerilor care ne-au fost alături in două decenii de...
Murfatlar Vinul este singura crama din România prezenta la ProWine Hong Kong 2025 - cel mai important eveniment dedicat vinurilor și băuturilor spirtoase din Asia
Vineri, 16 Mai 2025
 Evenimentul, desfășurat intre 14 și 16 mai 2025, reunește producători, importatori și experți din peste 40 de țări, oferind o platformă strategică pentru dezvoltarea relațiilor comerciale și afirmarea vinurilor premium pe piețele internaționale.
Eva Mendes s-a întors pe marele ecran și cu o noua campanie FloeWater!
Joi, 15 Mai 2025
 ,,După cum bine știm, Eva Mendes nu se concentrează doar pe un stil de viață sănătos, ci acordă o atenție deosebită și mediului. Această campanie nu este doar o reclamă, ci un stil de viață, combinația perfectă intre hidratarea conștientă și calitatea excepțională" a declarat Adrienn...
Olini lansează un produs cu efect anti-aging: uleiul de măsline bogat în polifenoli
Miercuri, 14 Mai 2025
 Extra virgin și cu un gust bogat este perfect pentru a fi utilizat in dieta pentru longevitate. Acest tip de ulei constituie baza dietei mediteraneene a persoanelor din așa numitele “zone albastre”, teritorii unde oamenii trăiesc mult și nu se imbolnăvesc des (ex: Sardinia – Italia, Ikaria...
Campania “Puterea Adolescenței” își propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil
Luni, 12 Mai 2025
Lansata de Originals și Cosmina Grigore, Fondator si Coach, Originals, campania demareaza la ParkLake Shopping Center din Bucuresti, care va gazdui in perioada 12-18 mai 2025 o expoziție dedicată comunicarii parinte-copil. 
 Reteaua de magazine de optica Lensa in campania ,,12 ani, datorită ție!” la aniversarea a 12 ani de leadership în optică
Vineri, 09 Mai 2025
 De la lansarea din 2013 și pană astăzi, Lensa, brand 100% romanesc, a devenit un reper pe piața de optică din Romania, cu 94 de magazine deschise: 87 in 38 de orașe din țară, 6 in Chișinău (Republica Moldova) și 1 in Sofia (Bulgaria)
1 din 4 adulți și 1 din 3 copii suferă de rinită alergică. Campania „Respiră, nu șterge” de la Nisita®, brand pozitionat aliat de încredere în sezonul alergiilor .
Joi, 08 Mai 2025
 Potrivit autorilor, campania Nisita® iși propune să crească nivelul de conștientizare asupra importanței susținerii rolului mucoasei nazale in reducerea simptomatologiei in rinita alergică prin curățarea și hidratarea corectă a nasului.
1 2 3 4 5 »