Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Murfatlar Vinul este singura crama din România prezenta la ProWine Hong Kong 2025 - cel mai important eveniment dedicat vinurilor și băuturilor spirtoase din Asia
Vineri, 16 Mai 2025
 Evenimentul, desfășurat intre 14 și 16 mai 2025, reunește producători, importatori și experți din peste 40 de țări, oferind o platformă strategică pentru dezvoltarea relațiilor comerciale și afirmarea vinurilor premium pe piețele internaționale.
Eva Mendes s-a întors pe marele ecran și cu o noua campanie FloeWater!
Joi, 15 Mai 2025
 ,,După cum bine știm, Eva Mendes nu se concentrează doar pe un stil de viață sănătos, ci acordă o atenție deosebită și mediului. Această campanie nu este doar o reclamă, ci un stil de viață, combinația perfectă intre hidratarea conștientă și calitatea excepțională" a declarat Adrienn...
Olini lansează un produs cu efect anti-aging: uleiul de măsline bogat în polifenoli
Miercuri, 14 Mai 2025
 Extra virgin și cu un gust bogat este perfect pentru a fi utilizat in dieta pentru longevitate. Acest tip de ulei constituie baza dietei mediteraneene a persoanelor din așa numitele “zone albastre”, teritorii unde oamenii trăiesc mult și nu se imbolnăvesc des (ex: Sardinia – Italia, Ikaria...
Campania “Puterea Adolescenței” își propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil
Luni, 12 Mai 2025
Lansata de Originals și Cosmina Grigore, Fondator si Coach, Originals, campania demareaza la ParkLake Shopping Center din Bucuresti, care va gazdui in perioada 12-18 mai 2025 o expoziție dedicată comunicarii parinte-copil. 
 Reteaua de magazine de optica Lensa in campania ,,12 ani, datorită ție!” la aniversarea a 12 ani de leadership în optică
Vineri, 09 Mai 2025
 De la lansarea din 2013 și pană astăzi, Lensa, brand 100% romanesc, a devenit un reper pe piața de optică din Romania, cu 94 de magazine deschise: 87 in 38 de orașe din țară, 6 in Chișinău (Republica Moldova) și 1 in Sofia (Bulgaria)
1 din 4 adulți și 1 din 3 copii suferă de rinită alergică. Campania „Respiră, nu șterge” de la Nisita®, brand pozitionat aliat de încredere în sezonul alergiilor .
Joi, 08 Mai 2025
 Potrivit autorilor, campania Nisita® iși propune să crească nivelul de conștientizare asupra importanței susținerii rolului mucoasei nazale in reducerea simptomatologiei in rinita alergică prin curățarea și hidratarea corectă a nasului.
 TVR organizează dezbaterea decisivă a alegerilor prezidenţiale la Palatul Cotroceni
Miercuri, 07 Mai 2025
 Un preşedinte pentru Romania" va fi difuzată joi, 15 mai 2025, pe canalele TVR1, TVR INFO, TVR Internaţional şi TVR MOLDOVA şi in mediul online
 Adresata consumatorilor de peste 18 ani, fanii marcii HELL pot participa pana pe 30 iunie la cea mai mare campanie de pana acum
Joi, 24 Aprilie 2025
 Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.
United Media Services va coordona strategia digitala globala a brandului Metaxa
Joi, 24 Aprilie 2025
Emeline Phipps, Global Senior Brand & Digital Manager, House of Metaxa: „Suntem incantati sa colaboram cu United...
Superstarul Megan Fox, ambasador de brand HELL ICE COFFEE
Marti, 04 Martie 2025
Vedeta se alatura astfel altor doua superstaruri ambasadori de brand din portofoliul Hell - 
Musette lanseaza colectia capsula „Just a Girl” in colaborare cu cantareata Cleopatra Stratan
Miercuri, 26 Februarie 2025
 Noua colectie, inspirata de copilarie, creativitate si eleganta atemporala, celebreaza feminitatea si inocenta printr-o selectie rafinata de pantofi, genti si accesorii si este deja disponibila online, urmand sa fie lansata si in magazinele Musette din intreaga tara incepand cu 3 martie.
Dove lanseaza primul instrument educational destinat cresterii increderii in sine a femeilor
Vineri, 21 Februarie 2025
 Campania #RedefinimRezolutiile porneste de la un raport Dove, potrivit caruia 1 din 2 femei isi seteaza rezolutii de Anul Nou legate de schimbarea felului in care arata, din cauza nemultumirii fata de propriul corp, iar 1 din 3 femei ar renunta la 1 an din viata ei pentru a obtine aspectul fizic dorit
3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
1 din 2 tineri spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii. Reveal Marketing Research, pentru Fundatia Friends for Friends
Miercuri, 19 Februarie 2025
 45% dintre tinerii din Romania spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii, aceasta fiind cea mai intalnita forma de abuz mentionata de tineri, urmata de cel in mediul digital cu aproape 30% dintre mentiuni si de cel fizic cu 20%.
Cea mai mare campanie HELL de pana acum. Castiguri: un Mercedes AMG A35, o cina cu Michele Morrone si alte peste 1.000 de premii!
Luni, 17 Februarie 2025
 Pe langa Romania, aceasta campanie se lanseaza in alte 9 tari, oferind milioanelor de participanti sansa de a castiga premii incredibile.
Olini propune imunitate de fier cu produsele naturale
Luni, 17 Februarie 2025
 Producatorul polonez de uleiuri presate la rece, oteturi artizanale si nu numai, propune o varietate de produse naturale, care ii ajuta pe cei interesati sa creasca imunitatea si sa sustina un stil de viata sanatos
Moller’s invita fanii juniori la pestisorii Molli
Marti, 11 Februarie 2025
 Pana pe 28 februarie 2025, parintii pot profita de o oferta avantajoasa la jeleurile in forma de pestisori de la Möller's, care este disponibila exclusiv in Farmaciile TEI si Bebe TEI, atat in locatii, cat si online.
”Perechea perfecta” in oferta de primavara 2025 de la Telekom Romania Mobile
Marti, 11 Februarie 2025
Desfasurata intre 11 februarie si 10 aprilie, campania propune combinatia a doua telefoane mobile, acelasi model, impreuna cu un singur abonament cu beneficii nationale nelimitate, contractat pe o perioada minima de 24 de luni, pentru clientii persoane fizice
7 milioane de dolari, 30 de secunde. De ce sunt reclamele Super Bowl atat de importante
Luni, 10 Februarie 2025
 Conform informatiilor publicate de presa internationala, un spot de 30 de secunde la Super Bowl costa 7 milioane de dolari, la care se adauga si costurile de productie, uneori dedicate evenimentului
Samsung Romania anunta 25 de pasiuni si proiecte inovatoare, in etapa a II-a a competitiei Solve for Tomorrow 2024-2025
Marti, 14 Ianuarie 2025
Elevii cu varste intre 16 si 18 ani, pasionati de tehnologie si sustenabilitate, si-au inscris ideile in competitie, abordand provocari din categoriile Educatie, Mediu inconjurator, Dezvoltare durabila si Diversitate si incluziune sociala. 
1 2 3 4 5 »