Rezultatele cautarii dupa : "art"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
25 de ani de Internetics. 61 de finalisti, din 111 inscrieri in competitia Internetics 2025.
Joi, 06 Noiembrie 2025
 Ediția din 2025 a atras 111 inscrieri in competiție, provenind de la 23 de agenții, asociații și companii, pentru 44 de branduri și ONG-uri. In urma primei etape de jurizare, 61 de lucrări au fost desemnate finaliste, inscrise de 16 agenții și companii.
Fundația Regală Margareta a României dă startul selecției naționale pentru bursele Tinere Talente 2026
Joi, 06 Noiembrie 2025
 Programul are care ca partener Kaufland Romania, iar sponsorii sunt EY Romania, Fundația Dacia pentru Romania, B&B Collection - Kultho, PEPCO Retail, UniCredit Bank, Ferrero Rocher, Dedeman, Yardi Romania, Enayati Medical City, Highlight Agency, SOFMEDICA, Casa Siqua, Easy Print Services
Pregătită timp de 7 luni, expoziția ”Întâlniri. Sau cum se naște o lume nouă”, de la Mița Biciclista – Stabiliment Creativ s-a deschis publicului cu povești ce traverseaza decenii
Miercuri, 05 Noiembrie 2025
 Incepand de vineri, 31 octombrie, sute de vizitatori au dat curs invitației de a reflecta la valoarea legăturilor cu ceilalți. Obiecte-martor precum scrisori, cărți poștale, bilete...
Peste 1000 persoane au participat la „Anotimpurile Vivaldi Imersiv – 300 de ani Împreună”
Luni, 03 Noiembrie 2025
 Experiența imersivă lansată la MINA in parteneriat cu ARCUB a celebrat 300 de ani de la crearea suitei „Anotimpurile” prin reinterpretarea celebrei compoziții a lui Antonio Vivaldi intr-o formă imersivă contemporană.
Rolling Stone Presents: AMPLIFIED – The Immersive Rock Experience
Vineri, 24 Octombrie 2025
 Din 1 noiembrie, MINA, Museum of Immersive New Art, va găzdui in premieră pentru Europa Centrală experiența imersivă Rolling Stone Presents: AMPLIFIED – The Immersive Rock Experience, un spectacol vizual și sonor dedicat istoriei rock-ului, din anii ’50 pană astăzi. Experiența va fi lansată...
Nadia Comăneci se alătură ambasador al campaniei MedLife „Te simți mai bine” – noua platformă de comunicare 360° semnata de Cohn & Jansen Creative Network
Luni, 20 Octombrie 2025
 Potrivit autorilor, campania aduce in prim-plan un insight clar: stilul de viață sănătos se obține greu, cu timp, efort și disciplină, iar MedLife este partenerul care ii ajută pe oameni să atingă starea de bine dorită.
Fanta și VML au lansat Fabrica Bântuită Fanta prin care fanii salvează dozele ediție limitată de personajele horror!
Joi, 16 Octombrie 2025
 In perioada 10 octombrie – 2 noiembrie, fanii poveștilor horror sunt invitați să intre in această caravană interactivă, pe baza de achiziție Fanta, și să impiedice cele 3 personaje horror să fure dozele Fanta. Parcările marilor retaileri din București devin scene de aventură, unde Fabrica...
A-VI-a editie a festivalului de new media art RADAR a transformat Bucureștiul într-un hub internațional de artă și tehnologie.
Joi, 09 Octombrie 2025
 esfasurat intre 3-5 octombrie 2025, RADAR a fost realizat cu sprijinul ING Bank Romania, Lidl Romania, Ploom, Epson, Up-Romania, Environ, BYD, Institutul Cultural Roman, Institutul Francez din Romania, Goethe Institut, Institutul Adam Mickiewicz, Institutul Polonez din București, Blue Romania.
Noutățile și programul DIPLOMA Show, cel mai mare festival dedicat noii generații de artiști, arhitecți și designeri
Marti, 07 Octombrie 2025
 Cel mai mare festival dedicat noii generații de artiști, arhitecți și designeri, un proiect The Institute, prezentat de UniCredit Bank și coprodus de Primăria Municipiului București prin ARCUB, se desfășoară pană pe 12 octombrie 2025 la ARCUB – Hanul Gabroveni (Strada Lipscani 84–90,...
Campanie aniversara “Plusul care contează, pentru că știi că merită” Lidl România semnata de McCann Worldgroup România, la 5 ani de la lansarea aplicației Lidl Plus
Joi, 02 Octombrie 2025
 Vezi spotul video al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei
RADAR Festival 2025 – Scena Audio-Vizuală prezintă un line-up de prestigiu în muzica electronică internațională și locală între 2-4 Octombrie
Vineri, 26 Septembrie 2025
 Eveniment in cadrul căruia expun artiști din 11 țări, confirmand poziția festivalului ca platformă internațională a noilor media și a experimentului artistic, RADAR Festival 2025 va avea loc in Sala de Marmură, Casa Presei Libere.
20 de ani Street Delivery pentru un București prietenos. Zeci de proiecte, dezbateri, dans în stradă și între idei pe strada Verona.
Vineri, 26 Septembrie 2025
 De vineri, 26 septembrie pana duminica, 29, Street Delivery 2025 marchează 20 de ani de existență ca eveniment-manifest și aduce in prim-plan intrebările esențiale despre oraș: imagine, comunicare, mobilitate, femei, singurătate, comunitate, adevăr și informație.
 Festivalul Enescu 2025 a tras cortina editiei a-XXVII-a, după 29 de zile de efervescență artistică și celebrare a muzicii
Marti, 23 Septembrie 2025
 ,,In a - XXVII - a ediție a Festivalului Internațional George Enescu ne-am dorit să atragem un public larg, divers și deosebit. Am oferit spectacole care să atragă cat mai mulți oameni și din cate am văzut, așa a și fost. M-am bucurat mult cand am fost intrebat de jurnaliști din străinătate ce am...
#TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru #FutureProofCreativity 2025
Vineri, 08 August 2025
 In cadrul #FutureProofCreativity, profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană.
Oază de răcoare în mijlocul orașului: „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!
Marti, 29 Iulie 2025
 Sub sloganul „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!", Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa" ii intampină pe vizitatori cu activități educative, relaxante și o experiență completă de răcoare – de la intrare și pană in grădină. 
Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”
Vineri, 25 Iulie 2025
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie  nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. 
Prima serie de spectacole imersive din istoria Festivalului Enescu: o nouă dimensiune a muzicii clasice, la Muzeul Artei Noi Imersive
Joi, 24 Iulie 2025
 In perioada 24 august – 21 septembrie 2025, in fiecare seară de joi și vineri, de la ora 20:00, publicul va putea urmări spectacole prezentate in patru formule artistice distincte, fiecare gandită ca o experiență sinestezică in care muzica nu doar se aude, ci se vede și se trăiește.
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
Joi, 17 Iulie 2025
 „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
Muzeul Antipa deschide expoziția „Chipul bestiei. Perfecțiunea stă în detalii - o incursiune spectaculoasă în lumea ascunsă a insectelor
Miercuri, 09 Iulie 2025
 Semnată de fotograful Claudiu Mihai, expozitia „Chipul bestiei", organizata intre 10 iulie și 31 august 2025, dezvăluie detalii incredibile ale insectelor – ochi compuși ca niște bijuterii, mandibule puternice, antene delicate – și ne provoacă să descoperim frumusețea nevăzută a unora dintre cei mai mici...
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
Joi, 03 Iulie 2025
 Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
1 2 3 4 5 »