Rezultatele cautarii dupa : "Maxim"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 21 Octombrie 2025
Parte din studiul INSCOP Research, "Romania intre Magie și Ezoterie", lansarea acestuia a avut loc pe 20 octombrie la Muzeul Taranului Roman
Miercuri, 01 Octombrie 2025
In cadrul unui parteneriat cu EBU Sport, Televiziunea Publică va transmite cele mai importante producţii realizate pe canalul TVR SPORT către fanii sportului din intreaga lume şi va facilita accesul publicului din Romania la marile competiţii sportive internaţionale.
Vineri, 26 Septembrie 2025
Potrivit cercetarii, 58% dintre romani se autoevaluează ca avand o stare predominat pozitivă, insă 82% cred că cei din jur sunt nervoși și apatici
Joi, 25 Septembrie 2025
Aproape 1 din 4 romani ( 23.2% ) menționează creșterea prețurilor ca fiind cea mai importantă sursă de ingrijorare
Marti, 23 Septembrie 2025
,,In a - XXVII - a ediție a Festivalului Internațional George Enescu ne-am dorit să atragem un public larg, divers și deosebit. Am oferit spectacole care să atragă cat mai mulți oameni și din cate am văzut, așa a și fost. M-am bucurat mult cand am fost intrebat de jurnaliști din străinătate ce am...
Vineri, 29 August 2025
Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
Miercuri, 13 August 2025
In ceea ce privește locurile „preferate" pentru a consuma inghețata, romanii au menționat in primul rand parcul, intr-o zi de vară (57%), urmat de balcon, după o zi lungă de muncă (30%), in timp ce 24% preferă să o savureze seara, in pat, in timp ce urmăresc un serial – obicei intalnit...
Vineri, 08 August 2025
In cadrul #FutureProofCreativity, profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană.
Miercuri, 06 August 2025
Din noua sa poziție, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor rețelei IPG Mediabrands in Romania – UM, Initiative și Kinesso
Luni, 04 August 2025
Pe segmentul de public activ, audiența cumulată a canalelor SRTv a clasat Televiziunea Romană pe locul 2 in topul audiențelor, demonstrand nu doar interesul publicului pentru performanțele sportivilor romani, ci și capacitatea televiziunii publice de a oferi transmisiuni de calitate și emoție autentică, in...
Vineri, 01 August 2025
Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
Luni, 28 Iulie 2025
Prin colaborarea dintre Primăria Sectorului 1, Ordinul Arhitecților din Romania – Filiala București, expoziția prezintă propunerile arhitecturale inscrise in apelul de idei „Un centru pentru noi inceputuri”, inclusiv proiectul caștigător realizat de studioul alt.Corp, și funcționează ca...
Luni, 21 Iulie 2025
Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
Vineri, 18 Iulie 2025
Agenția de media a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor care luptă impotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor in varstă.
Miercuri, 16 Iulie 2025
Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025.
Marti, 15 Iulie 2025
Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Percepția dominantă asupra meritocrației este profund erodată, peste 74% dintre respondenți considerand că succesul in Romania este determinat mai degrabă de relații și conexiuni decat de competențe reale.”
Luni, 14 Iulie 2025
„Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
Vineri, 04 Iulie 2025
Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
Miercuri, 02 Iulie 2025
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea...
Joi, 26 Iunie 2025
Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















